Je bent in nederland toch onschuldig tot het tegendeel bewezen is?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:04 schreef roos85 het volgende:
Keith Bakker van tv gehaald
De NCRV heeft per direct het programma Family Matters van Keith Bakker van televisie gehaald. "We zijn zeer geschokt."
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Kietje een aantal zware terugvallen gehad. Misschien ook wel tijdens
die vermeende voorvallen. Zou zomaar kunnen dat ie zich echt geen details kan herinneren
maar wel weet dat ie over de grens is geweest. Vandaar het lulverhaal over wat de een en de ander vindt.
Als je op tv komt is het omgekeerde bewijslast.quote:Op maandag 25 april 2011 21:26 schreef boffer69 het volgende:
[..]
Je bent in nederland toch onschuldig tot het tegendeel bewezen is?
dit snap ik niet hoor
wat heeft ie dan precies meegemaakt om hem als held te omschrijven.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:55 schreef SEMTEX het volgende:
Keith is heldWat die man allemaal meegemaakt heeft is ongelofelijk.
Gebruik maken van je macht is in deze context volgens mij altijd machtsmisbruik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:46 schreef MoiMoi85 het volgende:
Heel erg omheen draaien. Maar ik geloof niet dat hij vrouwen verkracht heeft, al hebben die vrouwen dat misschien wel zo ervaren. Hij noemt het zelf machtsgebruik, maar ik geloof eerder dat het machtsmisbruik is.
Zal wel zoiets zijn van.. kijk mensen ik zit in dit programma dus ik moet wel onschuldig zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:48 schreef mane het volgende:
[..]
Gebruik maken van je macht is in deze context volgens mij altijd machtsmisbruik.
Waarom gaat hij in zo'n programma zitten, vraag je je af.
Dat is helemaal niet ergens om heen draaien maar de vraag goed moeten beantwoorden: als hij ja zegt (hij heeft immers een relatie met al zijn patienten, hij werkt op een persoonlijke wijze) hangen ze hem op, als hij nee zegt zeggen ze dat hij liegt..quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:46 schreef MoiMoi85 het volgende:
Na zijn optreden van gisteren ben ik er van overtuigd dat Keith dingen gedaan heeft die niet helemaal in de haak zijn. "Heb jij een relatie gehad met een minderjarige?" Keith: wat is een relatie?
Heel erg omheen draaien. Maar ik geloof niet dat hij vrouwen verkracht heeft, al hebben die vrouwen dat misschien wel zo ervaren. Hij noemt het zelf machtsgebruik, maar ik geloof eerder dat het machtsmisbruik is.
De aanval is de beste verdediging.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:48 schreef mane het volgende:
[..]
Gebruik maken van je macht is in deze context volgens mij altijd machtsmisbruik.
Waarom gaat hij in zo'n programma zitten, vraag je je af.
Ja, want nu Ben Saunders een of ander zangprogramma'tje gewonnen heeft, kan hij daar natuurlijk een sluitend oordeel over vellen (de vraag of Bakker schuldig is of niet).quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:22 schreef GeertJan88 het volgende:
Op het laatst toen ze die Saunders om zijn mening vroegen dacht ik echt van die staat op het punt om hem een paar tikken te verkopen. Volgens mij moest die zich echt heel erg in houden.
Keith Bakker is verdachte in deze zaak en mag zich dus op zijn zwijgrechtberoepen. Dat staat los van een eventuele geheimhoudingsplicht die hij heeft en dat is weer iets anders dan het verschoningsrecht. Het verschoningsrecht komt inderdaad alleen toe aan de in de wet genoemde beroepen. Het verschoningsrecht is het recht om niets te hoeven zeggen wanneer je wordt gevraagd te getuigen.. Recht cq. plicht om niets te zeggen. Dat is dus niet hetzelfde als een geheimhoudingsplicht..quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef Smikke het volgende:
Iemand mag toch ten alle tijden besluiten om geen antwoord te geven op vragen? Niemand kan toch gedwongen te worden tot antwoorden? Of dat handig is, is natuurlijk anders. Maar meneer Bakker kan voor zichzelf bedenken dat hij het niet kies vindt om iets te zeggen. En als hij als argument aanhaalt dat bepaalde zaken vertrouwelijk zijn, dan mag dat. Al heeft hij geen band met het BIG-register.
Maar eh....Ben Saunders. Pffffff. Hij kan leuk zingen, maar daarmee is alle positiefs over dit heerschap wel gezegd. Simplex.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |