Voor jou een vraag, voor mij een weet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar oefent hij dat beroep ook echt uit of heeft hij een staff van o.a. psychotherapeuten in dienst en vervult hij zelf de rol van mentor/coach/consultant/ervaringsdeskundige? Hoe dit juridisch zit valt nog te bezien.
Als het een vraag was geweest zou ik wel actief naar een antwoord gezocht hebben. Leuke mededeling trouwens dat je weet hoe 't zit. Misschien een idee het in de groep te gooien of posten anders achterwege te laten? This seems kinda sad namelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet.
Jij stelt dat het relevant is hoe de relatie therapeut patient precies zit. Ik heb nog wat hele vage herinneringen aan de strafbepalingen terzake, en daarvoor is het in mijn herinnering niet relevant of meneer gediplomeerd therapeut is of niet of hoe de verhouding formeel precies zit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als het een vraag was geweest zou ik wel actief naar een antwoord gezocht hebben. Leuke mededeling trouwens dat je weet hoe 't zit. Misschien een idee het in de groep te gooien of posten anders achterwege te laten? This seems kinda sad namelijk.
Klinkt overtuigend.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jij stelt dat het relevant is hoe de relatie therapeut patient precies zit. Ik heb nog wat hele vage herinneringen aan de strafbepalingen terzake, en daarvoor is het in mijn herinnering niet relevant of meneer gediplomeerd therapeut is of niet of hoe de verhouding formeel precies zit.
Of 't is een redelijk sympathieke kerel die zaken heel slecht/dom heeft aangepakt, of hij voert nu heel slim/slinks een soort van clowns act op.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:35 schreef 1299 het volgende:
Het spreek wel voor hem dat hij gewoon direct dezelfde avond bij Pauw & Witteman gaat zitten. Ik heb alleen het eind gezien.
Tot ze te ver aftakelen zijn junks daar ook wel meesters (of daar we op Fok! zijn: eindbazen) in hoor, manipuleren en gevoelens bespelen, de schijn ophouden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:43 schreef Marrije het volgende:
Het zegt natuurlijk niks, maar hij komt wel eerlijk over.
daarom zeg ik, het zegt natuurlijk niks. . .quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
Tot ze te ver aftakelen zijn junks daar ook wel meesters (of daar we op Fok! zijn: eindbazen) in hoor, manipuleren en gevoelens bespelen, de schijn ophouden.
Pffff hij is ontschuldig, zo duidelijk. Telegraaf als bronquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:03 schreef ems. het volgende:
Haha bij P&W
Hij kon net zo goed meteen bekennen.
Mwah, genoeg aanleiding om te betwijfelen of hij ooit iemand heeft verkracht. Ik geloof daar iig niet in.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:03 schreef ems. het volgende:
Haha bij P&W
Hij kon net zo goed meteen bekennen.
Dat er dingen zijn voorgevallen die achteraf niet handig zijn geweest of zelfs verwerpelijk sluit ik ook niet uit, maar zoals die relnichten van Boulevard o.a. het presenteerden kwam het over alsof al vaststond dat hij meiden heeft verkracht. Ik zie zelf vooralsnog geen aanleiding om daar vanuit te gaan.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:02 schreef ems. het volgende:
Of hij daadwerkelijk iemand verkracht heeft is een tweede. Wel heeft hij dingen uitgespookt waarvan hij heel goed weet dat die niet door de beugel kunnen, zeker in zijn vak. In plaats van dat hij dat ook normaal toegeeft staan de zweetdruppels op het voorhoofd en begint hij uit wanhoop maar een verontwaardigde Pechtold te betasten en domme grapjes te maken.
Híj zou dat juist als geen ander moeten weten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
Indien KB dit heeft gedaan is het een eikel. Maar aan de hand van iemands aangifte lijkt hij nu al schuldig omdat alles de media in wordt geknald; programma op zwart gezet etc.
Wat er al eerder gezegd is; bij omgang met labiele manipulatieve meiskes is het heel erg oppassen, altijd zorgen dat je door (onpartijdige) derden gezien wordt als er iemand bij je in de buurt is om eventuele beschuldigingen makkelijker te kunnen te kunnen weerleggen.
Een kennis van mij is leraar op een middelbare school vertelde mij dat hij ervoor waakt met een enkele leerling in een verblijf alleen te zijn en probeert dan in ieder geval de deur van het vertrek open te houden. En dan heeft hij nog klassen met grotendeels 'normale' kinderen. Bakker werkt uitsluitend met probleemgevallen.
De gemiddelde burger denkt bij 'verkrachting' aan echt daadwerkelijk even flink een potje (ongewenst) ramptetampen met iemand. Maar het is gewoon ongewenst binnendringen, dus al heeft hij maar ergens een vinger oid gestopt kan het al als verkrachting gezien wordenquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:02 schreef ems. het volgende:
Of hij daadwerkelijk iemand verkracht heeft is een tweede.
Eens, maar deels natuurlijk ook wel door hem zelf op de hals gehaald door bepaalde grenzen te overschrijden (patienten mee naar huis nemen e.d.). Daardoor kan het nog knap lastig worden hier vanaf te komen, zelfs al wordt hij NIET veroordeeld. Dit soort dingen blijven mensen toch onthouden...quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:14 schreef Re het volgende:
Dit is toch wel een zeer ernstig geval van guilty before proven innocent
Dat is onderdeel van zijn werkwijze, de ouders weten dit vooraf. Volgens mij is zijn kliniek ook heel duur. Verder zaten er gister bij P&W 2 ouders die heel lovend over zijn aanpak waren maar hoe objectief dat is.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens, maar deels natuurlijk ook wel door hem zelf op de hals gehaald door bepaalde grenzen te overschrijden (patienten mee naar huis nemen e.d.). Daardoor kan het nog knap lastig worden hier vanaf te komen, zelfs al wordt hij NIET veroordeeld. Dit soort dingen blijven mensen toch onthouden...
Tjah het zal niet de eerste keer zijn dat er tig ouders opkomen voor iemand die toch 'fout' blijkt te zijn. Zie Peter R de Vries van tijd terug, die zeil-dude. Veroordeelde pedo, en ook daar stond een heel leger ouders om Peter weg te jagen...quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:22 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van zijn werkwijze, de ouders weten dit vooraf. Volgens mij is zijn kliniek ook heel duur. Verder zaten er gister bij P&W 2 ouders die heel lovend over zijn aanpak waren maar hoe objectief dat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |