abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89778035
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:43 schreef NotYou het volgende:

[..]

Maar oefent hij dat beroep ook echt uit of heeft hij een staff van o.a. psychotherapeuten in dienst en vervult hij zelf de rol van mentor/coach/consultant/ervaringsdeskundige? Hoe dit juridisch zit valt nog te bezien. ;)
Voor jou een vraag, voor mij een weet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_89778156
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Voor jou een vraag, voor mij een weet.
Als het een vraag was geweest zou ik wel actief naar een antwoord gezocht hebben. Leuke mededeling trouwens dat je weet hoe 't zit. Misschien een idee het in de groep te gooien of posten anders achterwege te laten? This seems kinda sad namelijk. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_89778709
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:33 schreef NotYou het volgende:

[..]

Als het een vraag was geweest zou ik wel actief naar een antwoord gezocht hebben. Leuke mededeling trouwens dat je weet hoe 't zit. Misschien een idee het in de groep te gooien of posten anders achterwege te laten? This seems kinda sad namelijk. ^O^
Jij stelt dat het relevant is hoe de relatie therapeut patient precies zit. Ik heb nog wat hele vage herinneringen aan de strafbepalingen terzake, en daarvoor is het in mijn herinnering niet relevant of meneer gediplomeerd therapeut is of niet of hoe de verhouding formeel precies zit.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_89780060
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Jij stelt dat het relevant is hoe de relatie therapeut patient precies zit. Ik heb nog wat hele vage herinneringen aan de strafbepalingen terzake, en daarvoor is het in mijn herinnering niet relevant of meneer gediplomeerd therapeut is of niet of hoe de verhouding formeel precies zit.
Klinkt overtuigend.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:42:43 #130
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89785009
Zo meteen is Keith te gast bij P&W. Ik ben benieuwd.
pi_89787426
Het spreek wel voor hem dat hij gewoon direct dezelfde avond bij Pauw & Witteman gaat zitten. Ik heb alleen het eind gezien.
pi_89787698
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:35 schreef 1299 het volgende:
Het spreek wel voor hem dat hij gewoon direct dezelfde avond bij Pauw & Witteman gaat zitten. Ik heb alleen het eind gezien.
Of 't is een redelijk sympathieke kerel die zaken heel slecht/dom heeft aangepakt, of hij voert nu heel slim/slinks een soort van clowns act op.

In dat laatste geval was het noemen van huisdieren wel een meesterlijke zet imo. _O- :')
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:43:34 #133
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89787916
Het zegt natuurlijk niks, maar hij komt wel eerlijk over.
pi_89788202
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:43 schreef Marrije het volgende:
Het zegt natuurlijk niks, maar hij komt wel eerlijk over.
Tot ze te ver aftakelen zijn junks daar ook wel meesters (of daar we op Fok! zijn: eindbazen) in hoor, manipuleren en gevoelens bespelen, de schijn ophouden. *O*
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:50:32 #135
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89788329
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:48 schreef NotYou het volgende:

[..]

Tot ze te ver aftakelen zijn junks daar ook wel meesters (of daar we op Fok! zijn: eindbazen) in hoor, manipuleren en gevoelens bespelen, de schijn ophouden. *O*
daarom zeg ik, het zegt natuurlijk niks. . .
Ik wil m aan de leugendetector zien :Y
pi_89788360
Van den Heuvel is bij De Telegraaf ook wel op z'n plaats. Als je zo opgewonden doet over zo'n zaakje terwijl je er eigenlijk nog zo weinig van weet, dan heb je bij een 'kwaliteits' krant of blad ook helemaal niets te zoeken.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89791347
Haha bij P&W :')

Hij kon net zo goed meteen bekennen.
Conscience do cost.
pi_89791636
quote:
Op zaterdag 11 december 2010 01:03 schreef ems. het volgende:

Pffff hij is ontschuldig, zo duidelijk. Telegraaf als bron :) Geen 1 slachtoffer heeft aangifte gedaan, dat zegt genoeg.
pi_89791684
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 01:03 schreef ems. het volgende:

Mwah, genoeg aanleiding om te betwijfelen of hij ooit iemand heeft verkracht. Ik geloof daar iig niet in.
pi_89792542
Of hij daadwerkelijk iemand verkracht heeft is een tweede. Wel heeft hij dingen uitgespookt waarvan hij heel goed weet dat die niet door de beugel kunnen, zeker in zijn vak. In plaats van dat hij dat ook normaal toegeeft staan de zweetdruppels op het voorhoofd en begint hij uit wanhoop maar een verontwaardigde Pechtold te betasten en domme grapjes te maken.

Wat de telegraaf ermee te maken heeft begrijp ik niet zo. Ik weet dat het een rotkrant is maar dat diverse meisjes er opeens mee naar voren komen en het feit dat hij zich zo verschrikkelijk klungelig en onhandig gaat verdedigen doen mij vermoeden dat er meer aan de hand is.

Innocent until proven guilty, ik weet. Maar het lijkt mij zeer sterk dat een geen vuur is bij deze rook. Het zal mij benieuwen hoe dit afloopt.
Conscience do cost.
pi_89792600
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 02:02 schreef ems. het volgende:
Of hij daadwerkelijk iemand verkracht heeft is een tweede. Wel heeft hij dingen uitgespookt waarvan hij heel goed weet dat die niet door de beugel kunnen, zeker in zijn vak. In plaats van dat hij dat ook normaal toegeeft staan de zweetdruppels op het voorhoofd en begint hij uit wanhoop maar een verontwaardigde Pechtold te betasten en domme grapjes te maken.
Dat er dingen zijn voorgevallen die achteraf niet handig zijn geweest of zelfs verwerpelijk sluit ik ook niet uit, maar zoals die relnichten van Boulevard o.a. het presenteerden kwam het over alsof al vaststond dat hij meiden heeft verkracht. Ik zie zelf vooralsnog geen aanleiding om daar vanuit te gaan.

Zoals we van de Telegraaf gewend zijn, zal het artikeltje dat morgen verschijnt ook wel weer 1 grote rotzooi te zijn. Ik wacht liever het onderzoek af van mensen die de waarheid relevant vinden. Als het ooit al tot een aangifte komt.
pi_89797627
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
Indien KB dit heeft gedaan is het een eikel. Maar aan de hand van iemands aangifte lijkt hij nu al schuldig omdat alles de media in wordt geknald; programma op zwart gezet etc.

Wat er al eerder gezegd is; bij omgang met labiele manipulatieve meiskes is het heel erg oppassen, altijd zorgen dat je door (onpartijdige) derden gezien wordt als er iemand bij je in de buurt is om eventuele beschuldigingen makkelijker te kunnen te kunnen weerleggen.

Een kennis van mij is leraar op een middelbare school vertelde mij dat hij ervoor waakt met een enkele leerling in een verblijf alleen te zijn en probeert dan in ieder geval de deur van het vertrek open te houden. En dan heeft hij nog klassen met grotendeels 'normale' kinderen. Bakker werkt uitsluitend met probleemgevallen.
Híj zou dat juist als geen ander moeten weten.
Het zou interessant zijn om te onderzoeken wie hij allemaal mee naar huis nam. Zijn dat allemaal mooie jonge meisjes, of ook anderen?
pi_89797663
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 02:02 schreef ems. het volgende:
Of hij daadwerkelijk iemand verkracht heeft is een tweede.
De gemiddelde burger denkt bij 'verkrachting' aan echt daadwerkelijk even flink een potje (ongewenst) ramptetampen met iemand. Maar het is gewoon ongewenst binnendringen, dus al heeft hij maar ergens een vinger oid gestopt kan het al als verkrachting gezien worden
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:14:21 #144
262 Re
Kiss & Swallow
pi_89797842
Dit is toch wel een zeer ernstig geval van guilty before proven innocent
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_89797876
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:14 schreef Re het volgende:
Dit is toch wel een zeer ernstig geval van guilty before proven innocent
Eens, maar deels natuurlijk ook wel door hem zelf op de hals gehaald door bepaalde grenzen te overschrijden (patienten mee naar huis nemen e.d.). Daardoor kan het nog knap lastig worden hier vanaf te komen, zelfs al wordt hij NIET veroordeeld. Dit soort dingen blijven mensen toch onthouden... :{
pi_89797962
Iemand het artikel van vandaag al gelezen? Maar wat heeft van de heuvel nou? Een paar onherkenbare meisjes die geen aangifte hebben gedaan net zoals de ex medewerker, sterk verhaal;)
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:20:23 #147
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_89798037
Hij gaat om met Hells Angels :')

Hij deugt dus van geen kant.
pi_89798090
quote:
Op zaterdag 11 december 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Eens, maar deels natuurlijk ook wel door hem zelf op de hals gehaald door bepaalde grenzen te overschrijden (patienten mee naar huis nemen e.d.). Daardoor kan het nog knap lastig worden hier vanaf te komen, zelfs al wordt hij NIET veroordeeld. Dit soort dingen blijven mensen toch onthouden... :{
Dat is onderdeel van zijn werkwijze, de ouders weten dit vooraf. Volgens mij is zijn kliniek ook heel duur. Verder zaten er gister bij P&W 2 ouders die heel lovend over zijn aanpak waren maar hoe objectief dat is.
pi_89798416
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:22 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Dat is onderdeel van zijn werkwijze, de ouders weten dit vooraf. Volgens mij is zijn kliniek ook heel duur. Verder zaten er gister bij P&W 2 ouders die heel lovend over zijn aanpak waren maar hoe objectief dat is.
Tjah het zal niet de eerste keer zijn dat er tig ouders opkomen voor iemand die toch 'fout' blijkt te zijn. Zie Peter R de Vries van tijd terug, die zeil-dude. Veroordeelde pedo, en ook daar stond een heel leger ouders om Peter weg te jagen...
En dat het onderdeel uitmaakt van z'n aanpak wil nog niet zeggen dat het goed is natuurlijk. Áls hij al iets doet zal hij het ook niet bij iedereen doen. Wat al gezegd werd, eigenlijk zou je moeten zien welke types hij mee naar huis neemt. Zijn dat alleen de knappe, jonge meisjes en blijven de mannen en dikke zeugen in de kliniek. Tjah...
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:35:46 #150
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_89798529
wie?
o die kerel die altijd kijkt of hij een zeeëgel uit moet poepen :r
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')