Niet zonder reden met zijn werkwijze, blijkbaar. Maar dat lijkt me geen bewijs voor een conspiracy theory.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is geen geheim dat die het vaak niet eens waren met zijn methodes.
Daar is tegenwoordig toch ook geen bewijs meer voor nodig. Alles is een conspiracy theory en als je het niet gelooft ben je onderdeel van het complot/ probleem/ de overheid/ de big pharma/ corrupte banken/ consumerende kudde schaapjes.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:23 schreef Copycat het volgende:
Niet zonder reden met zijn werkwijze, blijkbaar. Maar dat lijkt me geen bewijs voor een conspiracy theory.
Ik ga wel weer wat alufolie kopen voor een kek hoedje.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:35 schreef SicSicSics het volgende:
Daar is tegenwoordig toch ook geen bewijs meer voor nodig. Alles is een conspiracy theory en als je het niet gelooft ben je onderdeel van het complot/ probleem/ de overheid/ de big pharma/ corrupte banken/ consumerende kudde schaapjes.
Dat is zo'n beetje het niveau waarop het 'publieke debat' tegenwoordig gevoerd wordt op internet.
1: Family Matters: Gameverslavingen & eetstoornissenquote:Nieuw seizoen Family Matters: Gameverslavingen & eetstoornissen
In het nieuwe seizoen van het tiendelige NCRV-programma Family Matters toont Keith Bakker een baanbrekende methodiek in het behandelen van gameverslavingen en eetstoornissen. Keith reist met vijf gezinnen naar een afgelegen Spaanse ranch. Zij hebben met elkaar gemeen dat ze allemaal lijden onder een familielid dat te kampen heeft met een eetstoornis en/of gameverslaving. Keith pakt deze problemen op zijn eigen onconventionele wijze aan en laat zien dat deze verslavingen ten diepste gebaseerd zijn op eigen keuzes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2: Family Matters: Leven achter de computerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3: Family Matters: Kennismaking met de stalkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4: Family Matters: Doorbraak voor moeder en dochterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen![]()
5: Family Matters: Zijn de meisjes sterk genoeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6: Family Matters: Stille gamer krijgt de leidingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7: Family Matters: Een schokkende boodschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8: Family Matters: Het einde van het verblijf op de ranchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoel kom op! Dit willen mensen toch zien?![]()
..also..
Keith Bakker aproves!![]()
Je suis Charlie Sheen![]()
Boohhh maar ik zou het ook wel weten met die wit/blonde hoor. Ook even kennis laten maken met wat onorthodoxe behandelwijzen uit een grijs gebied![]()
![]()
De rechter weet iig prima hoe een spuitende slang te hanteren..quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
Mehehehe zou hij die dochters even met z'n werkwijze kennis hebben laten maken?![]()
Als één meisje dat zou beweren, zou ik er nog wel mijn vraagtekens bij zetten. Kan wraak zijn door de harde aanpak.
Maar meerdere ex-patienten en ex-collega's die dit allemaal verzinnen? Nee, dan zal er best een grond van waarheid in zitten.![]()
Dus hij is fout omdat hij mensen de gelegenheid geeft te denken dat hij fout is?
Je kunt ook seks hebben met een therapeut op het kantoor van de therapeut. Je moet therapeuten kunnen vertrouwen, hun patient zit immers altijd in een kwetsbare positie, de huiselijke omgeving verandert daar niks aan natuurlijk. Daarom is seks tussen therapeut en patient dan ook strafbaar.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Vraag is echter of Keith Bakker zelf ook daadwerkelijk therapeut is, of slechts mentor/vertrouwenspersoon/coach/welk naampje hij er zelf maar aan heeft willen geven.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Dus hij is fout omdat hij mensen de gelegenheid geeft te denken dat hij fout is?
Je kunt ook seks hebben met een therapeut op het kantoor van de therapeut. Je moet therapeuten kunnen vertrouwen, hun patient zit immers altijd in een kwetsbare positie, de huiselijke omgeving verandert daar niks aan natuurlijk. Daarom is seks tussen therapeut en patient dan ook strafbaar.Ik gok op 't laatste.
Net als MJ. Maar ja dat zegt nog niks.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:09 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Altijd al een vies, eng mannetje gevonden.![]()
Gediplomeerd of niet, het was in ieder geval wel iemand die skills had.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vraag is echter of Keith Bakker zelf ook daadwerkelijk therapeut is, of slechts mentor/vertrouwenspersoon/coach/welk naampje hij er zelf maar aan heeft willen geven.Ik gok op 't laatste.
![]()
Dus als je een formele opleiding hebt doorlopen gebruik je dat diploma en je werkruimte niet voor seks?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vraag is echter of Keith Bakker zelf ook daadwerkelijk therapeut is, of slechts mentor/vertrouwenspersoon/coach/welk naampje hij er zelf maar aan heeft willen geven.Ik gok op 't laatste.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Onze Keith.. hier een grap, daar een grol, tot slot nog en dol; en zo hebben de dames hun mond vol.quote:
Ik vind hem creepy.![]()
Dan lijkt mij de kans een stuk groter dat je erop aangepakt kunt worden dan wanneer je jezelf één of andere onzinfunctie hebt gegeven.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dus als je een formele opleiding hebt doorlopen gebruik je dat diploma en je werkruimte niet voor seks?
Bij welke rechtbank is hij eigenlijk veroordeeld? Of is dat nog helemaal niet gebeurd en zijn het alleen maar beschuldigingen?
Maakt natuurlijk ook niet uit, met zo'n kop ben je per defenitie natuurlijk schuldig ()
![]()
Erg christelijk van de NCRV om Keith kennelijk al schuldig te bevinden. Als ik zie hoe confronterend hij soms kon zijn in de serie kan ik me voorstellen dat er zo'n achterlijk kutkind bijzit die dat niet pikt en op deze manier wraak neemt. Die kiddo's hebben wel in een positie gezeten waarin ze (vaak door onvermogen van de ouders) het gezin kapot maakte. Als zo'n kind in die rol blijft hangen doordat de aanpak van Keith niet werkte kan ik me goed voorstellen dat met zo'n makkelijke beschuldiging schade probeert aan te richten. Hoe vaak lees je op de frontpage niet dat meisjes aanrandingen en verkrachtingen verzinnen?
Sinds de aankondiging keek ik uit naar het nieuwe seizoen, maar helaas heeft de NCRV het al gecancelled.
Ik sta aan de kant van Keith, zeker omdat het verhaal gestart is door de Televaag.![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dan lijkt mij de kans een stuk groter dat je erop aangepakt kunt worden dan wanneer je jezelf één of andere onzinfunctie hebt gegeven.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: