Nee, je bent de gelukkige die deel 2 niet hebt gezien. Koester het.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:03 schreef BobW het volgende:
Iemand vraagt me of ik vanavond mee wil naar deze film. Ik heb alleen deel 1 gezien, is dat erg?
Depends. Vond je het zelf erg?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:03 schreef BobW het volgende:
Iemand vraagt me of ik vanavond mee wil naar deze film. Ik heb alleen deel 1 gezien, is dat erg?
Haha, ik had er al wat over gelezen, dat deel 2 een stuk minder is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, je bent de gelukkige die deel 2 niet hebt gezien. Koester het.
Ik vroeg me af of het nodig was dat je deel 2 hebt gezien voordat je naar deel 3 gaat, maar dat is niet het geval dus. Ik ben benieuwdquote:
Dit vond ik ervan: Film: Transformers: Dark of the Moonquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:45 schreef kuifkrullen het volgende:
Maar wat vond je van de film op zich? Een beetje wat je verwachtte?
Megatron is opgegraven uit de huppelepup abyss. De rest heb ik verdrongen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:49 schreef JimmyJames het volgende:
Is er nog iets uit het verhaal van het tweede deel dat ik per se moet weten voor de context (behalve dat Megan nazi-grappen maakt en daarom door een andere pin-up is vervangen)?
Dank je! Mag ik je quoten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dit vond ik ervan: Film: Transformers: Dark of the Moon
Redelijk naar verwachting, wel. Misschien zelfs iets erboven, omdat deel 2 zo slecht was.
Ik schrijf voor de cultuurpagina van 'de avondspits'. Dat klinkt spannender dan het is. Ik studeer journalistiek en 'de Avondspits' maken we in onze laatste week. Als soort van einde-van-het-jaar-kijken-of-je-het-een-beetje-begrepen-hebt-project.quote:
Dat zeker. Ik zal je een kopietje van het artikel mailen.quote:
Ok, deel 2 is niet bepaald een briljante film, maar het niveau Batman & Robin is wel heel erg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:20 schreef Breuls het volgende:
Het is nergens voor nodig, in alle betekenissen van de uitdrukking, om deel 2 te gaan zien. Transformers 2 deelt een lijstje met Batman & Robin.
Ach, RotF is ten minste nog een beetje over de top met dikke effecten. Bij B&R waren de effecten ook nog kutquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:20 schreef Breuls het volgende:
B&R is slechter, maar beiden zijn niet het aanzien waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |