Sorry maar zij ziet er niet uit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:35 schreef rubje het volgende:
[..]
Nope... we hebben in deze serie een heuse echte Victoria Secret Angel en vriendin van Jason Statham
[ afbeelding ]
Ik was erquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:51 schreef Giester het volgende:
Hij is aanwezig!!! Iemand in de zaal?? Pathe Eindje, zaal 8??
Noem me maar een zeikerd maar ik mis dat oldschool transformers gevoel bij de recente films. Niet verwonderlijk want ik vind het achterlijk lelijke creaties.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:53 schreef Giester het volgende:
[..]
Tekenfilm:
[ afbeelding ]
Film:
[ afbeelding ]
Maar dat is wat deze film moet verkopen, de special effects. En die vind ik niet de moeite waard. Het ziet er gewoon aftands uit en dat zal ook wel door de kleur komen die constant naar voren komt in deze film (blauw / oranje).quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:26 schreef ShaoliN het volgende:
Dat is wel degelijk van belang, zoals te lezen in mijn vorige post, en dat is hier niet het geval. Je kan hoogstens twijfelen aan de stijl en het verhaal, maar niet aan special effects.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:48 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Sorry maar zij ziet er niet uit.
Moet gewoon meer gaan eten de magere rat.
Zie buiten veel knappere meiden rondlopen die er gewoon veel beter uit ziet.
Sorry maar van haar gaat echt mijn pik niet van omhoog .
Zelfs met een blauw pil zal het gelijk weer slap gaan.
Nu was fox ook niet veel bezonder maar goed .
Ps
Ja ik zal zeker mijn hond er af schoppen en als zij in mijn bed lag ook.
Euh ja? Hoe slecht je de film misschien wel of niet vond, de actiescenes zitten altijd goed in mekaarquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:45 schreef Deckard het volgende:
"Verder is Bay goed met actie. De vorige films hebben dat wel laten zien en het scenario heeft hem deze keer voldoende ruimte geboden om een aantal goede spektakelscènes te schieten."
De vorige delen goed met actie? Nou ja laat maar. Dan weet ik dat deze ook niet de moeite waard is.
Dat ken ik ja. Is hier ook wel eens, maar minder, en het viel me op dat Bay af en toe een Snydertje doet; even vertragen. Dat was hier af en toe wel degelijk functioneel, omdat je het dan beter kon volgen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:49 schreef Scorpie het volgende:
Mwah ik vind ze soms wel erg onduidelijk, dan volgen mijn hersens ze niet ofzo. Dat had ik bij deel 2 ook, dat ik echt goed moest kijken welke transformer er nou bezig was
Shockwave zat toch in 1 al in de film, dan zit ie om die satteliet heen en die hond is volgens mij van hem.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Het zal Shockwave wel zijn, aangezien die is aangekondigd als nieuwe robot.
En zat hij in de comics/oude tekenfilm ook niet aan de donkere kant van de maan in zo'n lab?
Dat ook weer niet, ze moet alleen wat meer bil kopen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:48 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Sorry maar zij ziet er niet uit.
Moet gewoon meer gaan eten de magere rat.
Zie buiten veel knappere meiden rondlopen die er gewoon veel beter uit ziet.
Sorry maar van haar gaat echt mijn pik niet van omhoog .
Zelfs met een blauw pil zal het gelijk weer slap gaan.
Nu was fox ook niet veel bezonder maar goed .
Ps
Ja ik zal zeker mijn hond er af schoppen en als zij in mijn bed lag ook.
Nee dat was Soundwave.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:55 schreef Killaht het volgende:
Schockwave zat
[..]
Shockwave zat toch in 1 al in de film, dan zit ie om die satteliet heen en die hond is volgens mij van hem.
Hij was zeker eindbaas!!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik was er
Nja deze film: EPICNog beter dan de eerste...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet, vind ik de FILM erg vet!
Maar als fan, tja, ik weet niet wat ik moet zeggen.
Ik mis gewoon echt verdieping en de waardigheid waarmee grootheden zoals Shockwave, Soundwave, Sentinel, Starscream, enz op het scherm worden gezet.
Maar het kan ook aan mij liggen.
Conclusie: VETTE film, ga hem zeker vaker zien, maar eerste gevoel is toch bij een lichte teleurstelling."Thats how we roll in the Shire!"
Dat is Soundwave! Dat was in Transformers 2 en die "hond" is een panter, genaamd: Ravage!quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:55 schreef Killaht het volgende:
Schockwave zat
[..]
Shockwave zat toch in 1 al in de film, dan zit ie om die satteliet heen en die hond is volgens mij van hem.
De 3D kwaliteit is het zelfde als bij Avatar. Zelfde systemen gebruikt ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:02 schreef rubje het volgende:
Ok,ik peins erover om te gaan te meer ik nou ook eens die pas aangeschafte Rotterdampas wil gaan gebruiken waarop je dan ook 1 gratis film naar keuze krijgt.![]()
Wat is nou meer de moeite waard? IMax of de gewone bios 3D met bril?dus heb je ook echt het 3D gevoel als met Avatar bedoel ik.
Waarom weet ik dan nooit wie met wie vecht? Waarom eindigt de climax, het gevecht tussen optimus prime en megatron in een anticlimax; een stoot wordt uitgegeven en dat is het. Dat noem bijzonder slechte manier van actie laten zien. Goede actiescenes hebben een een opbouwende spanning, deels is daar ook een goed script nodig zodat je het gevoel hebt dat het ergens om gaat. Aangezien dat de film nooit heeft zullen de actiescenes op een andere manier aantrekkelijk moeten zijn. Een slowmo van een robot die een beetje transformeert en een paar gebouwen molesteert heb ik niet zo veel mee. Dat is een demo van wat cgi kan, geen actiescene.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:48 schreef Son-Goku het volgende:
[..]
Euh ja? Hoe slecht je de film misschien wel of niet vond, de actiescenes zitten altijd goed in mekaar
Die bedoelde ik sorry, haal de twee altijd door elkaar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:27 schreef Giester het volgende:
[..]
Dat is Soundwave! Dat was in Transformers 2 en die "hond" is een panter, genaamd: Ravage!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |