Nee, je bent de gelukkige die deel 2 niet hebt gezien. Koester het.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:03 schreef BobW het volgende:
Iemand vraagt me of ik vanavond mee wil naar deze film. Ik heb alleen deel 1 gezien, is dat erg?
Depends. Vond je het zelf erg?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:03 schreef BobW het volgende:
Iemand vraagt me of ik vanavond mee wil naar deze film. Ik heb alleen deel 1 gezien, is dat erg?
Haha, ik had er al wat over gelezen, dat deel 2 een stuk minder is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, je bent de gelukkige die deel 2 niet hebt gezien. Koester het.
Ik vroeg me af of het nodig was dat je deel 2 hebt gezien voordat je naar deel 3 gaat, maar dat is niet het geval dus. Ik ben benieuwdquote:
Dit vond ik ervan: Film: Transformers: Dark of the Moonquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:45 schreef kuifkrullen het volgende:
Maar wat vond je van de film op zich? Een beetje wat je verwachtte?
Megatron is opgegraven uit de huppelepup abyss. De rest heb ik verdrongen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:49 schreef JimmyJames het volgende:
Is er nog iets uit het verhaal van het tweede deel dat ik per se moet weten voor de context (behalve dat Megan nazi-grappen maakt en daarom door een andere pin-up is vervangen)?
Dank je! Mag ik je quoten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dit vond ik ervan: Film: Transformers: Dark of the Moon
Redelijk naar verwachting, wel. Misschien zelfs iets erboven, omdat deel 2 zo slecht was.
Ik schrijf voor de cultuurpagina van 'de avondspits'. Dat klinkt spannender dan het is. Ik studeer journalistiek en 'de Avondspits' maken we in onze laatste week. Als soort van einde-van-het-jaar-kijken-of-je-het-een-beetje-begrepen-hebt-project.quote:
Dat zeker. Ik zal je een kopietje van het artikel mailen.quote:
Ok, deel 2 is niet bepaald een briljante film, maar het niveau Batman & Robin is wel heel erg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:20 schreef Breuls het volgende:
Het is nergens voor nodig, in alle betekenissen van de uitdrukking, om deel 2 te gaan zien. Transformers 2 deelt een lijstje met Batman & Robin.
Ach, RotF is ten minste nog een beetje over de top met dikke effecten. Bij B&R waren de effecten ook nog kutquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:20 schreef Breuls het volgende:
B&R is slechter, maar beiden zijn niet het aanzien waard.
Jij ging naar een transformersfilm en verwachte dat in een van die eigenschappen goed naar voren zou komen? Had dan het geld in een put gegooid.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:15 schreef lelouch het volgende:
Net gezien in de Pathe. Net als deel 2 gewoon complete bagger![]()
Voorspelbaar, loos verhaal, onlogische reacties/handelingen, slechte humor en weinig 3D.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zijn er nog wel meer puntjes om over te discussiëren/klagen
Maar ik kan begrijpen dat je als echte Transformers fan, teleurgesteld kan zijn.
Maar het neemt niet weg dat ik er ook onwijs van heb kunnen genieten."We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
Het grote probleem is denk ik dat zelfs het huisje-boompje-beestje verhaal niet eens lukt, wat anderen nog meer pissig maakt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:36 schreef Daanus het volgende:
Je kan het ook zo zien. De echte fans zitten te wachten tussen interactie van de robots. Alles wordt gefilmd vanuit het oogpunt van de robots etc. Maar het merendeel van de kijkers zit daar niet op de wachten. Die willen gewoon een Huisje-Boompje-Beesje verhaal hebben dat uiteraard goed afloopt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:50 schreef Ash het volgende:
Gisteren met m'n vriendin geweest (Pathe Spuimarkt, Den Haag)
We hebben genoten!
Als summer blockbuster is deze film geslaagd, je weet dat je bij dit soort films de "leave your brains at the door" mentaliteit moet hebben om er goed van te kunnen genieten.
Maar als je er als Transformers (jaren 80 toys, comics, cartoon) fan heen gaat, vind ik hem toch wat minder geslaagd.QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zijn er nog wel meer puntjes om over te discussiëren/klagen
Maar ik kan begrijpen dat je als echte Transformers fan, teleurgesteld kan zijn.
Maar het neemt niet weg dat ik er ook onwijs van heb kunnen genieten."Thats how we roll in the Shire!"
Ik had er serieus wel iets van terug verwacht ja. Aangezien Bay in de interviews toegaf dat deel 2 op deze punten zwak was en daar in deel 3 wat aan zou doen. Nou dat valt dus zwaar tegen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:38 schreef Deckard het volgende:
Jij ging naar een transformersfilm en verwachte dat in een van die eigenschappen goed naar voren zou komen? Had dan het geld in een put gegooid.
Maar je weet toch dat dezelfde schrijvers er aan meededen van deel 2? Dan waren er een aantal eigenschappen al weg te schuiven.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:39 schreef lelouch het volgende:
[..]
Ik had er serieus wel iets van terug verwacht ja. Aangezien Bay in de interviews toegaf dat deel 2 op deze punten zwak was en daar in deel 3 wat aan zou doen. Nou dat valt dus zwaar tegen.
Je hebt gelijk. Ipv dat alle drie uit het vorige deel meeschreven is er nu slechts een enkele schrijver van het vorige deel en verder niemand anders.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:59 schreef Breuls het volgende:
Orci/Kurzman deden nu niet mee, het was alleen Kruger. Althans, volgens de WGA.
Ze is heel erg mooi en geil maar voegt weinig toe net zoals Megan Fox in deel 1 en 2quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:27 schreef Komakie het volgende:
Wat ik me afvroeg he.
Is die vervangster van Megan Fox echt zo slecht als we vreesden of valt het mee?
Eigenlijk zij wel. Want zij werkt bij de vijand. Megan was gewoon het vriendinnetje...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ze is heel erg mooi en geil maar voegt weinig toe net zoals Megan Fox in deel 1 en 2
Werkt bij de vijand? Welke film heb jij gezien?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eigenlijk zij wel. Want zij werkt bij de vijand. Megan was gewoon het vriendinnetje...
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Werkt bij de vijand? Welke film heb jij gezien?Ze wordt ontvoerd ja.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Werkt bij de vijand? Welke film heb jij gezien?Ze wordt ontvoerd ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is overigens geen spoilertopic toch?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |