abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98938877
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:54 schreef Tim86 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is overigens geen spoilertopic toch?
idd, volgens mij heeft hij een andere film gezien :{

en andere mensen posten ook spoilers in andere film topics dus...
  zaterdag 2 juli 2011 @ 02:55:58 #202
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_98939729
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:56 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

idd, volgens mij heeft hij een andere film gezien :{

en andere mensen posten ook spoilers in andere film topics dus...
Ja oké ze werkt er wel bij maar ze is verder geen vijand. Het liefje van die constant aan het rennen is :P
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_98941547
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 02:55 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ja oké ze werkt er wel bij maar ze is verder geen vijand. Het liefje van die constant aan het rennen is :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:50:28 #204
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98943394
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:32 schreef Basson het volgende:
Ook ik heb Bay's bankrekening vandaag gespekt.

Conclusie: Dit was mijn laatste 3D film, althans tot er een nieuwe techniek is ontwikkeld. En dit was Sowieso mijn laatste Bay film in de bios... De beste man kan BAYHEM maken als geen ander maar alles daar omheen is nogal zoutloos...
Is hij ook in niet 3D te zien?
Ik heb laatst weer (noodgedwongen) Pirates On Strangers Tides zitten kijken in 3D en ik blijf het niets vinden. Kleuren blijven minder dan met een normale film.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:54:17 #205
8369 speknek
Another day another slay
pi_98943498
Ik heb ook besloten niet meer naar films in 3D te gaan. Er zijn genoeg films in de bioscoop om een keuze uit te kunnen maken, en ik vind 3D eigenlijk gewoon helemaal niet prettig.

Het effect zelf is wel leuk, maar je zit met een bril op, naar een scherm met een verduisterd scherm met lager contrast te kijken en je krijgt zo nu en dan pijn in je ogen. En daar betaal je dan ook nog extra voor.

[ Bericht 38% gewijzigd door speknek op 02-07-2011 11:59:30 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_98946593
En ik heb gisteravond dus een zogenaamd bioscoopavondje met de vrouw gedaan te samen met de nieuwe Rotterdampas die pas was aangeschafd. :) scheelt toch totaal 12 euro voor 4 kaartjes! voor 3D dat niet die kwaliteit heeft als Avatar! :Y
Vooraf wat bij de indo heerlijk gegeten en daarna dus o.a. Transformers gezien en eerlijkheidshalve vond ik de film maar zo zo,de langbenige Rosie Huntington-Whiteley leuk als eye-candy vooral toen zij in de witte jurk rond paradeerde,en dat had vooral te maken met de vorige delen die toch meer actie van begin tot end hadden. :Y (even los vd verhaallijn)
Voor hen die van wat actie houden. Skip de eerste 45 min vd film want het is veelal praten,praten en nog eens praten en opbouw van de verhaallijn zonder dat er echt iets spannends gebeurd. :Y

7/10

Oh ja..blijf aan het eind vd film zitten als de credits lopen want er komt nog wat bloops ed. :s)
Onderhoudend? Mwah...iig meer tempo in de verhaallijn als X-Men waar pas op 3/4 vd film de actie begint.

TIP: Alle films hebben eerst 15 min reclame! alvorens de film echt begint,dus kom gerust later!

[ Bericht 1% gewijzigd door rubje op 02-07-2011 13:46:44 ]
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:14:18 #207
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_98947702
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:27 schreef Komakie het volgende:
Wat ik me afvroeg he.
Is die vervangster van Megan Fox echt zo slecht als we vreesden of valt het mee?
Ik vond die meid zelf nog wel meevallen, maar haar karakter is echt totaal overbodig.
En dat is op zich geen punt, ware het niet dat haar relatie met Sam de emotionele spil van het verhaal zou moeten zijn.
En daar vliegt de film toch volledig uit de bocht, want het kon me werkelijk waar geen ene ruk interesseren wat er met haar zou gebeuren.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 15:48:51 #208
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_98950622
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:54 schreef speknek het volgende:
Ik heb ook besloten niet meer naar films in 3D te gaan. Er zijn genoeg films in de bioscoop om een keuze uit te kunnen maken, en ik vind 3D eigenlijk gewoon helemaal niet prettig.

Het effect zelf is wel leuk, maar je zit met een bril op, naar een scherm met een verduisterd scherm met lager contrast te kijken en je krijgt zo nu en dan pijn in je ogen. En daar betaal je dan ook nog extra voor.
Amen!
The Outside Agency
pi_98951160
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:41 schreef rubje het volgende:

TIP: Alle films hebben eerst 15 min reclame! alvorens de film echt begint,dus kom gerust later!
:o :o :o :o :o
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_98951683
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:06 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

:o :o :o :o :o
IS DIT NIEUW? :o :o :o
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:24:01 #211
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_98953987
quote:

Kijk en daarvoor hebben we IMAX 3D. Niks verduisterd, niks laag contrast ^O^
  zaterdag 2 juli 2011 @ 22:52:25 #212
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98964953
quote:

Eensch :)

Enne, met IMAX is het inderdaad veel mooier, maar de kwaliteit is nog steeds minder dan zonder brilletje kijken (mits je het 3D effect dan ook weg laat natuurlijk :P )
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  Admin zaterdag 2 juli 2011 @ 22:56:44 #213
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98965157
IMAX 2D lijkt me echt ideaal. Maarja... :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_98965789
IMAX 3D is natuurlijk 100x mooier, dat ziet zelfs een blinde...
pi_98968888
Hier in het oosten van het land hebben ze geen IMAX 3D. Das wel balen.
pi_98968978
Heb je alleen in Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven zover ik weet...
  Admin zondag 3 juli 2011 @ 00:35:03 #217
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98969105
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 23:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
IMAX 3D is natuurlijk 100x mooier, dat ziet zelfs een blinde...
Nul meerwaarde plus kleurverlies plus klotebrilletje op je kop? Nee dank je. T3 is indrukwekkender door het grotere IMAX scherm dan door de derde dimensie.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 3 juli 2011 @ 00:39:08 #218
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_98969250
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 00:35 schreef Breuls het volgende:

[..]

Nul meerwaarde plus kleurverlies plus klotebrilletje op je kop? Nee dank je. T3 is indrukwekkender door het grotere IMAX scherm dan door de derde dimensie.
Niet zozeer de grootte van het scherm maar meer de kwaliteit van het scherm. Tevens is de geluidskwaliteit echt zoveel beter dan in een normale zaal. Als je een film in IMAX gezien hebt hoop je dat dit de standaard wordt en dat moet ook kunnen gezien blu-ray enzo. Kwaliteit in de normale zalen vind ik echt slecht.
  zondag 3 juli 2011 @ 00:39:58 #219
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_98969280
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:56 schreef Breuls het volgende:
Mission Impossible 4 verschijnt in IMAX zonder 3D.
  zondag 3 juli 2011 @ 01:00:47 #220
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98969996
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:56 schreef Breuls het volgende:
IMAX zonder 3D bestaat toch gewoon :?

Jammer dat het op zo weinig plekken is. Om nou een uur voor een filmpje te gaan rijden vind ik wel wat ver gaan. Zal wel te maken hebben met hoge kosten voor installatie ofzo dat het (nog) niet op zo veel plekken is?
  zondag 3 juli 2011 @ 01:05:34 #221
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_98970176
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 01:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

Jammer dat het op zo weinig plekken is. Om nou een uur voor een filmpje te gaan rijden vind ik wel wat ver gaan. Zal wel te maken hebben met hoge kosten voor installatie ofzo dat het (nog) niet op zo veel plekken is?
Denk het ook ja. Scherm is speciaal en er hangen (als het goed is) veel speakers achter het scherm en in de hoeken achterin hangen 2 enorme achterspeakers. Maar het is sowieso wel waard om het een keer te bekijken :Y
pi_98970201
Vanavond gezien. Hij viel niet tegen maar dat komt ook omdat ik de juiste verwachting ervan had. Dus gewoon lekker vermaak:)

Slechtste wat ik vond was dat een zooitje in de zaal gingen klappen toen de film afgelopen was :'(
  zondag 3 juli 2011 @ 01:08:12 #223
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_98970255
Het slechtste vond ik dat
SPOILER
pi_98971536
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 00:35 schreef Breuls het volgende:
Nul meerwaarde
:{ Not sure if trollin
pi_98973745
Gisteren geweest (zonder imax). Even dacht ik naar een slechte comedie te kijken

SPOILER
Maar gelukkig was Bay niet vergeten dat het nog om actie en robots ging. Verstand over de serie Transformers weer op 0 (zoals ook bij deel 1 en 2) en kijken maar. Ergens in de film had ik een "whut, ben ik in slaag gesukkeld en iets ernstigs gemist?"-momentje en natuurlijk waren er facepalmmomenten bijvoorbeeld wat Morpheus hierboven al aangaf.

Het is een overduidelijke special effectfilm, maar best te pruimen. Mits verstand op 0 :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Admin zondag 3 juli 2011 @ 10:19:54 #226
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98974327
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 01:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zeker, maar als ik hier de IMAX in loop zie ik 'm in 3D.
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 01:59 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

:{ Not sure if trollin
Waarom zou ik trollen? :?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_98977060
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 10:19 schreef Breuls het volgende:

[..]

Zeker, maar als ik hier de IMAX in loop zie ik 'm in 3D.

[..]

Waarom zou ik trollen? :?
Ik lees toch echt dat je zegt dat IMAX 3D geen meerwaarde heeft. Wat het natuurlijk duidelijk wel is en ook nog een feit...

En dan heb je ook nog het geluid.
  zondag 3 juli 2011 @ 13:12:28 #228
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_98978273
  Admin zondag 3 juli 2011 @ 13:16:03 #229
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98978377
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:29 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik lees toch echt dat je zegt dat IMAX 3D geen meerwaarde heeft. Wat het natuurlijk duidelijk wel is en ook nog een feit...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En dan heb je ook nog het geluid.
Je slaat voor het gemak de rest over? Ik zei IMAX 3D, niet IMAX.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_98979856
Je wordt inderdaad helemaal verkeerd begrepen Breuls, zoals vaker hier op FOK. Men heeft moeite met lezen hier
pi_98985253
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:16 schreef Breuls het volgende:

[..]

Je slaat voor het gemak de rest over? Ik zei IMAX 3D, niet IMAX.
Ik zou zeggen ga het gewoon proberen, dan is je mening wel anders :)
  zondag 3 juli 2011 @ 16:35:02 #232
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_98985713
Als ik sommige reakties hier lees, denk ik toch echt dat ik naar een hele andere film toe ben geweest.
Transformers 3 is me zwaar tegen gevallen.
In deel 2 was de humor al irritant en overbodig, de twee zelfverzonnen 'komische' Autobots, een stonede moeder van Sam, opa Jetfire met wandelstok en tenslotte Devastor met testikels :r .
Regisseur Michael Bay beloofde dat de 'humor' in deel 3 een stuk minder zou zijn en ook de twee irritante niet uitziende zelfverzonnen Autobots Mudflap & Skids zouden verdwijnen.
Ach,dacht hij, we verzinnen gewoon 2 nieuwe nog irritantere Autobots :r :r :r
En daar voegen we Autobot Que met een raar kapsel aan toe (een Autobot met achterlijke haren, erg grappig gevonden Michael).
We voegen John Malkovich (die was namelijk toch zooooooooooooo grappig in de film Red) + die grappige Ken Jeong uit The Hangover 2 er nog aan toe en dat word lachen!
Leuk in The Hangover 2, maar NIET in een actiespektakel!
Oja, natuurlijk moet die grappige agent Simmons ook weer van de partij zijn :|W

Shia LaBeouf die steeds aan het schreeuwen & flippen is, zijn nieuwe ware liefde Rosie Huntington-Whiteley (andere ware liefde Mikaela (Megan Fox) is blijkbaar verdwenen, word ook niet uitgelegd, want regisseur Michael Bay is namelijk boos op haar).
Komop zeg, verwerk dat eventjes in het verhaal!
Rosie is duidelijk sexy beeldvulling voor de mannelijke bioscoopgangers, constant gekleed als een slettebak, met haar opgespoten bovenlip.
Ze rent de halve film tussen de militairen voor haar leven, op stiletto hakken :+
Ze kan dan wel een mooi lichaam hebben, maar acteren kan dit modepoppetje overduidelijk niet.
Er is totaal geen chemie tussen Sam & Carly.

Shockwave zag er wel tof uit, maar had een te kleine rol.
Verder waren de meeste Transformers kleurloze robots die allemaal op elkaar leken.
Er zijn zoveel leuke Transformers verzonnen door Hasbro en dan komen ze met de Wreckers, met allemaal een raar buitenlands accent :r
De eindscène deed me meer denken aan de film World Invasion: Battle Los Angeles.
De lucht hing vol met kleurloze ruimteschepen, wat totaal niet thuis hoort in Transformers.

De special effects zijn tegenwoordig dan wel super, maar de actiefilms in de jaren '80 & '90 waren vele malen beter, dan de meeste Hollywood rommel van nu! (uitzonderingen daargelaten, natuurlijk).

Heb wel genoten van Starscream!
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  zondag 3 juli 2011 @ 16:42:09 #233
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_98986019
Vanavond naar de bioscoop. Ben benieuwd.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_98987236
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 16:35 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Als ik sommige reakties hier lees, denk ik toch echt dat ik naar een hele andere film toe ben geweest.
Transformers 3 is me zwaar tegen gevallen.
In deel 2 was de humor al irritant en overbodig, de twee zelfverzonnen 'komische' Autobots, een stonede moeder van Sam, opa Jetfire met wandelstok en tenslotte Devastor met testikels :r .
Regisseur Michael Bay beloofde dat de 'humor' in deel 3 een stuk minder zou zijn en ook de twee irritante niet uitziende zelfverzonnen Autobots Mudflap & Skids zouden verdwijnen.
Ach,dacht hij, we verzinnen gewoon 2 nieuwe nog irritantere Autobots :r :r :r
En daar voegen we Autobot Que met een raar kapsel aan toe (een Autobot met achterlijke haren, erg grappig gevonden Michael).
We voegen John Malkovich (die was namelijk toch zooooooooooooo grappig in de film Red) + die grappige Ken Jeong uit The Hangover 2 er nog aan toe en dat word lachen!
Leuk in The Hangover 2, maar NIET in een actiespektakel!
Oja, natuurlijk moet die grappige agent Simmons ook weer van de partij zijn :|W

Shia LaBeouf die steeds aan het schreeuwen & flippen is, zijn nieuwe ware liefde Rosie Huntington-Whiteley (andere ware liefde Mikaela (Megan Fox) is blijkbaar verdwenen, word ook niet uitgelegd, want regisseur Michael Bay is namelijk boos op haar).
Komop zeg, verwerk dat eventjes in het verhaal!
Rosie is duidelijk sexy beeldvulling voor de mannelijke bioscoopgangers, constant gekleed als een slettebak, met haar opgespoten bovenlip.
Ze rent de halve film tussen de militairen voor haar leven, op stiletto hakken :+
Ze kan dan wel een mooi lichaam hebben, maar acteren kan dit modepoppetje overduidelijk niet.
Er is totaal geen chemie tussen Sam & Carly.

Shockwave zag er wel tof uit, maar had een te kleine rol.
Verder waren de meeste Transformers kleurloze robots die allemaal op elkaar leken.
Er zijn zoveel leuke Transformers verzonnen door Hasbro en dan komen ze met de Wreckers, met allemaal een raar buitenlands accent :r
De eindscène deed me meer denken aan de film World Invasion: Battle Los Angeles.
De lucht hing vol met kleurloze ruimteschepen, wat totaal niet thuis hoort in Transformers.

De special effects zijn tegenwoordig dan wel super, maar de actiefilms in de jaren '80 & '90 waren vele malen beter, dan de meeste Hollywood rommel van nu! (uitzonderingen daargelaten, natuurlijk).

Heb wel genoten van Starscream!
Je vind de humor niks terwijl de zaal dubbel lach bij ons.
En Spielberg is boos op Megan Fox, niet Michael Bay...
pi_98987924
quote:
mooie samenvatting zou ik zeggen :)
toen deed men nog moeite, nu is het precies van "de special effects zijn zo goed dat niemand op de rest zal letten", jammer
  zondag 3 juli 2011 @ 17:29:33 #236
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_98988008
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:11 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Je vind de humor niks terwijl de zaal dubbel lach bij ons.
En Spielberg is boos op Megan Fox, niet Michael Bay...
Iedereen natuurlijk hun eigen smaak, ook qua humor.
Ik kan b.v. totaal niet lachen om de Lama's, terwijl ze wel heel populair zijn bij veel mensen.
Maar de meeste mensen lachen al heel snel om simpele poep & plas humor.
Om een voorbeeld te geven: de film Red.
John Malkovich was daarin een paranoïde ex-spion, die overal complotten zag.
Dus moesten de mensen lachen om zijn aparte gedrag, op een gegeven moment moesten ze echt om alles lachen wat hij zei.
Zelfs om totaal niet grappige dingen.
Ik keek mijn kameraad toen aan en hij snapte ook niet waarom, dat je een keer melig bent snap ik, maar je kunt ook overdrijven.
En deze flauwe humor hoort thuis in films als American Pie en daar zal ik dan ook echt niet naar kijken.
Ik ben opgegroeid met Transformers en heb ze vroeger gespaard, dan vind ik dit heel erg jammer.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_98988017
Heb hem gisteren gezien en ik vond hem echt meevallen. Had slechte verhalen gehoord, maar je kan een sci-fi/actie film niet natuurlijk niet gaan vergelijken met een drama film. Je moet hem beoordelen op de special effects en de actie scenes en die waren zeer goed.
pi_98988112
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:27 schreef catfish het volgende:

[..]

mooie samenvatting zou ik zeggen :)
toen deed men nog moeite, nu is het precies van "de special effects zijn zo goed dat niemand op de rest zal letten", jammer
Bay staat dan ook bekend om special effects, niet om zijn diepzinnige verhaallijnen :P
Wil je een goede transformerfilm, dan moet je de tekenfilmversie van vroegah pakken, niet deze. En dan weer janken dat Optimus dood gaat :P Bay wilde actie, kreeg een kans om iets met robots te doen en heeft geregeld dat er een bekende naam aan kon hangen. Dat idee heb ik tenminste. Allemaal dertigers naar de bios, want TF. Commercieel geniaal natuurlijk.

Film: actie ^O^, lekker wijf ^O^, lots of killing ^O^ Popcornfilm ^O^
  zondag 3 juli 2011 @ 18:02:12 #239
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_98989233
quote:
-verhaal-
In het begin van de film wordt gezegd dat zijn relatie met Michaela over is :P
pi_98989265
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:02 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

In het begin van de film wordt gezegd dat zijn relatie met Michaela over is :P
Diepzinnige uitleg ook.."she left"
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_98990586
Was het niet dat ze gek werd van die twee kuttransformertjes ofzo en dat die bij Shia moesten blijven? Michael Bay kennende zal dat wel zo geweest zijn
pi_98993940
Gisteren gezien en zwaar tegengevallen. Hij is nog slechter dan 2 in mijn ogen. Transformers kan heel mooi worden, maar dan moet er wel een goede regisseur zijn en niet deze Bomberman Bay.

quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:03 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Als Sam in die truck van zn ouders zit zegt die moeder op een moment Loser. Wat volgens mij doelt op Megan Fox.
  zondag 3 juli 2011 @ 21:57:54 #243
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_98999681
Vond het op zich vermakelijk door de special effects maar niks meer niks minder. Moet ook altijd lachen om die slechte scènes waar ze totaal geposed met hun lipjes getuit heel stoer uit de auto stappen. Of wanneer Sam van die flat afvalt en op dat schip landt, komt dat schip weer omhoog zetten met Sam in een stoere pose van hé, hier ben ik weer. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_99000570
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:03 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Transformers met een diep verhaal verwachten van Bay :') Who cares, irl is het duidelijk waarom ze er niet meer bij mocht zijn, waarom zouden we nog meer verhaal over mensen willen zien in een film over robots :P
  zondag 3 juli 2011 @ 23:55:40 #245
216524 tomegel
Geen weer voor een egel
pi_99005714
Gister gezien in bios. Wat een geweldig spektakel. Samen met Fast five topper van het jaar!
Look who's back in the wrong place at the right time
pi_99005746
Tevens dat nieuwe liedje van Linkin Park. Dat paste gewoon echt niet in de film. Daar sloegen ze totaal de plank mis.
pi_99005918
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:55 schreef tomegel het volgende:
Gister gezien in bios. Wat een geweldig spektakel. Samen met Fast five topper van het jaar!
Een echte filmliefhebber! :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 4 juli 2011 @ 10:40:55 #248
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_99013786
Blijft jammer dat starscream het niet overleefd heeft....

Was vroeger al mijn favoriet in de tekenfilms....
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  maandag 4 juli 2011 @ 23:50:38 #249
145874 mctwigt
Geestelijke vader van Kwaak
pi_99047265
Vandaag heen geweest. Vond het beter dan RotF maar toch...
Gelukkig was er wel minder puber humor. Maar die Carly 30 seconden in beeld met explosies achter haar tussendoor sloeg echt nergens op :')

En:
SPOILER

[ Bericht 36% gewijzigd door mctwigt op 04-07-2011 23:59:27 ]
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
pi_99047402
bedankt voor de spoiler.
En waarom ga je in GODSNAAM geld betalen voor zo'n KUT commerciele bagger film.
  maandag 4 juli 2011 @ 23:58:04 #251
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_99047610
  maandag 4 juli 2011 @ 23:58:53 #252
145874 mctwigt
pi_99047649
sorry zag hem niet :@
#3 #4
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 00:02:44 #253
145874 mctwigt
pi_99047823
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:40 schreef Dopekoe het volgende:
Blijft jammer dat starscream het niet overleefd heeft....

Was vroeger al mijn favoriet in de tekenfilms....
Vooral de manier waarop :'(
Starscream was dat niet waard

Misschien is het me niet opgevallen maar: waarom zat dit in geen ene transformer movie?

Hopelijk komt er een ook een lekkere grimmige actie transformers film met verhaal net als War for Cybertron the game, dat had gewoon een film moeten worden

[ Bericht 19% gewijzigd door mctwigt op 05-07-2011 00:10:03 ]
#3 #4
pi_99048141
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:53 schreef captainkid het volgende:
bedankt voor de spoiler.
Omdat sommigen dit in begin jaren tachtig keken en toch nieuwsgierig zijn.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 00:14:44 #255
145874 mctwigt
pi_99048357
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

meer halver wegen de 90s de herhalingen ervan en beastwars :P en omdat de trailer wel leuk oogste en beter dan deel 1 en 2
#3 #4
pi_99049351
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dit is deel 3 al hoor.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:43:02 #258
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_99058733
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:53 schreef captainkid het volgende:
bedankt voor de spoiler.
Omdat niet elke film hoogstaande filosofische boodschappen hoeft te bevatten, maar gewoon lomp entertainment mag verkopen?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_99061442
Spoilers bij een Transformer film? Sinds wanneer zou je kunnen spoileren?
pi_99131267
Ben vandaag geweest en ik vond hem geweldig.
Wel teleurstellend aan de film vond ik het einde:

SPOILER
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:01:06 #261
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_99157055
Ik heb 'm gisteren gezien en vond 'm wel vermakelijk. Het is zeker geen goede film, wat al blijkt uit allerlei continuïteitsfouten, zoals de kleding van de nieuwe stoeipoes. Ze wordt gevangen genomen in een kort, blauw glitterjurkje. Vervolgens heeft ze ineens een witte outfit aan en voor de laatste scenes heeft ze nog even snel een lekker strakke jeans aan met pumps er onder (behalve als ze in het gebouw zitten dat instort).

En natuurlijk de totaal ongeloofwaardige actiescenes: de crash van het schip na de redding van voornoemde stoeipoes bijvoorbeeld. Sam zit bovenop het schip, het schip stort neer en gaat 3x over de kop en onze held staat op met een snee op z'n voorhoofd. Sorry, maar hij had toch wel een beetje dood moeten zijn. Ook bij het instortende gebouw had ik wel wat gebroken ledenmaten (en meer dan een 1 dooie verwacht).

Maar goed, een goede verhaallijn is niet iets dat je verwacht bij een Michael Bay film. Goede special effects dan weer wel. Helaas komen de decepticons allemaal uit dezelfde fabriek, want ze lijken allemaal als 2 druppels water op elkaar. Zelfs starscream en soundwave zijn met moeite van elkaar te onderscheiden. Waar de autobots tenminste nog kekke kleurtjes hebben, zijn decepticons alleen maar in metallic grijs verkrijgbaar.

Wat ik ook een misser vond, was dat de Wreckers alleen maar irritant waren en niet eens even samen konden gaan om een big ass transformer te vormen, zoals de Constructicons of Dinobots in de tekenfilm serie.

Ondanks al deze kritiek heb ik de film met plezier gekeken, aangezien ik ook totaal geen verwachting had. Het verstand stond op 0 en dat is de enige manier waarop deze film aan te zien is. Als Hasbro nou echt hart voor hun franchise had, zouden ze Dhr. Bay ontslaan en op zoek gaan naar een regisseur en scriptschrijver die echt snappen wat Transformers vroeger nou zo tof maakte.

N.B.: Het einde is ook kut, maar je weet wel zeker dat er geen deel 4 gaat komen
SPOILER
N.B.2: Pluspuntje was wel dat Sam deed wat veel mannen, die een Grey's Anatomy fan thuis hebben zitten, zouden willen doen: McDreamy met een stalen pijp neermeppen :+.
pi_99157453
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:01 schreef Chevalric het volgende:

Wat ik ook een misser vond, was dat de Wreckers alleen maar irritant waren en niet eens even samen konden gaan om een big ass transformer te vormen, zoals de Constructicons of Dinobots in de tekenfilm serie.

N.B.: Het einde is ook kut, maar je weet wel zeker dat er geen deel 4 gaat komen
SPOILER
.
Volgens mij konden de Dinobots dat niet. Er waren overigens wel dinosaurusbots die dat konden, maar dan heb je het over de Predacons die in PredaKing konden veranderen. Help me

En over de spoiler

SPOILER
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:14:49 #263
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_99157657
Vanavond ga ik voor de 2de keer in IMAX 3D _O_ Met m'n Pa die al 20 jaar niet meer in de bios is geweest :D
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:27:33 #264
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_99158168
quote:
7s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:10 schreef Pheno het volgende:

[..]

Volgens mij konden de Dinobots dat niet. Er waren overigens wel dinosaurusbots die dat konden, maar dan heb je het over de Predacons die in PredaKing konden veranderen. Help me

En over de spoiler

SPOILER
Je hebt gelijk, de Dinobots konden het niet.
En Galvatron moet ver weg blijven, net als Rodimus Prime. :P
  donderdag 7 juli 2011 @ 17:10:59 #265
145874 mctwigt
pi_99159888
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:27 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, de Dinobots konden het niet.
En Galvatron moet ver weg blijven, net als Rodimus Prime. :P
gewoon een nieuwe tijdlijn ja, beginnend op cybertron met transformers in de HOOFDROL ipv supporting
#3 #4
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:01:22 #266
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_99168943
Ik heb em gezien en vond em erg tegenvallen. Maar dat vond ik van deel 1 en 2 ook. Vooral die hoofdrolspeler zet een erg irritante personage neer. De figuren waren erg cartoonesque. En de excuusnegers waren ook volop v/d partij. Noem me serieus of een zeikerd maar de hele mix spreekt me niet aan. Ik kijk nog liever naar oude Japanse Godzilla's. Het mist op de een of andere manier iets. Het is net zoiets als Space-Nike-schoentjes. Het is Nike dus tof en iedereen koopt het. Maar tegelijkertijd is het ook wear achterlijk en niet mooi. Waar geef jeje geld aan uit?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_99169109
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb em gezien en vond em erg tegenvallen. Maar dat vond ik van deel 1 en 2 ook. Vooral die hoofdrolspeler zet een erg irritante personage neer. De figuren waren erg cartoonesque. En de excuusnegers waren ook volop v/d partij. Noem me serieus of een zeikerd maar de hele mix spreekt me niet aan. Ik kijk nog liever naar oude Japanse Godzilla's. Het mist op de een of andere manier iets. Het is net zoiets als Space-Nike-schoentjes. Het is Nike dus tof en iedereen koopt het. Maar tegelijkertijd is het ook wear achterlijk en niet mooi. Waar geef jeje geld aan uit?
Wat zijn Space-Nike-schoentjes?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:16:47 #268
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_99169823
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:04 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Wat zijn Space-Nike-schoentjes?
dit soort modellen en erger.

heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_99169932
Dat is jaren 90 mode joh, wat een kutvergelijking..ben je al buiten geweest de afgelopen 15 jaar?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:33:27 #270
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_99170821
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:18 schreef Tim86 het volgende:
Dat is jaren 90 mode joh, wat een kutvergelijking..ben je al buiten geweest de afgelopen 15 jaar?
Als jij eens een sportschoenenwinkel binnenloopt gewoon anno nu. Zul je zien dat die achterlijke trend nog volop aanwezig is.
pi_99198184
Ik heb wat gemist denk ik, ik kan me niet meer herinneren wat er met Soundwave gebeurt in de film.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:19:42 #272
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_99198557
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:01 schreef Chevalric het volgende:

N.B.2: Pluspuntje was wel dat Sam deed wat veel mannen, die een Grey's Anatomy fan thuis hebben zitten, zouden willen doen: McDreamy met een stalen pijp neermeppen :+.
_O-
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:00:10 #273
145874 mctwigt
pi_99200517
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:10 schreef Kontiki het volgende:
Ik heb wat gemist denk ik, ik kan me niet meer herinneren wat er met Soundwave gebeurt in de film.
bumblebee ownde hem tijdens die executie
#3 #4
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:07:18 #274
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_99200980
Film duurde te lang. Eerste kwartier en het laatste uur was eigenlijk al genoeg geweest.

Optimus prime werd elke keer als hij zijn mechanische bek opentrekte neergezet als een complete randdebiel met zijn bijna lachwekkend slechte uitspraken. Beetje jammer om zo om te gaan met een culticoon, maar goed.

Het slagveld in Chicago en de eerste scene met Patrick Dempsey erin maakte een boel goed. Dom spectaculair vermaak zoals het hoort te zijn.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  vrijdag 8 juli 2011 @ 22:37:22 #275
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_99224002
Transformers - Dark Of The Moon
Als er een Oscar zou bestaan voor De Meest Langdradige Climax Van Het Jaar zou Michael Bay `m zonder twijfel in de wacht slepen. Kan me niet herinneren dat ik ooit zo`n saaie,oninteressante laatste acte van een film heb gezien: te lang, te saai en het boeide me uiteindelijk allemaal weinig. Geef die man een schaar zodat ie er eens flink in kan knippen! En dat terwijl me het eerste 1,5 uur juist wel kan bekoren, met name door het ontzettend toffe begin waarin we de landing op de maan zien van Apollo 11 zien. In dit gegeven had gewoon een goede op zichzelf staande film gezeten. Erg jammer dat dit wordt uitgewerkt en gebruikt tot deze blockbuster die dus eindigt in een extreme anti-climax en in het geheel maar matig kon boeien,al was het wel een pluspunt dat het flauwe humor gehalte uit het tweede deel voor een groot deel was verdwenen.
Het is te hopen dat Bay het hier bij laat, want de kwaliteit van de reeks gaat zo wel heel snel achteruit...

6,5/10
pi_99373015
Haal een magneet door een flinke schroothoop en je hebt een Transformers film, m.n de laatste 2 delen, dl 1 kon ik nog net uitstaan door het jeugdsentiment
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:18:14 #277
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_99437376
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 22:37 schreef Timo20 het volgende:
Transformers - Dark Of The Moon
al was het wel een pluspunt dat het flauwe humor gehalte uit het tweede deel voor een groot deel was verdwenen.
Dan heb ik toch een hele andere film gezien?
Af en toe dacht ik dat ik naar American Pie deel zoveel, zat te kijken.
Wat een achterlijke & aartsflauwe humor :r
Niveau nihil! zou Sammy Tanghe hebben gezegd.
John Malkovich (hoort schurkenrollen te spelen!) :r, Ken Jeong (hoort niet thuis in een actie film!) :r , John Turturro (die moet ook weer van de partij zijn, lachu!) :r en waar Shia LaBeouf nou last van had?
Constant aan het schreeuwen :r :r :r

In Transformers 2 zat tenminste nog een ruige scène in het bos, met Optimus Prime vs. Decepticons, dat heb ik hier gemist.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:27:20 #278
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_99437687
Reeks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')