abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juli 2011 @ 23:58:04 #251
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_99047610
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 4 juli 2011 @ 23:58:53 #252
145874 mctwigt
Geestelijke vader van Kwaak
pi_99047649
sorry zag hem niet :@
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 00:02:44 #253
145874 mctwigt
pi_99047823
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:40 schreef Dopekoe het volgende:
Blijft jammer dat starscream het niet overleefd heeft....

Was vroeger al mijn favoriet in de tekenfilms....
Vooral de manier waarop :'(
Starscream was dat niet waard

Misschien is het me niet opgevallen maar: waarom zat dit in geen ene transformer movie?

Hopelijk komt er een ook een lekkere grimmige actie transformers film met verhaal net als War for Cybertron the game, dat had gewoon een film moeten worden

[ Bericht 19% gewijzigd door mctwigt op 05-07-2011 00:10:03 ]
#3 #4
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
pi_99048141
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:53 schreef captainkid het volgende:
bedankt voor de spoiler.
En waarom ga je in GODSNAAM geld betalen voor zo'n KUT commerciele bagger film.
Omdat sommigen dit in begin jaren tachtig keken en toch nieuwsgierig zijn.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 00:14:44 #255
145874 mctwigt
pi_99048357
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

meer halver wegen de 90s de herhalingen ervan en beastwars :P en omdat de trailer wel leuk oogste en beter dan deel 1 en 2
#3 #4
pi_99049351
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dit is deel 3 al hoor.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:43:02 #258
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_99058733
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:53 schreef captainkid het volgende:
bedankt voor de spoiler.
En waarom ga je in GODSNAAM geld betalen voor zo'n KUT commerciele bagger film.
Omdat niet elke film hoogstaande filosofische boodschappen hoeft te bevatten, maar gewoon lomp entertainment mag verkopen?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_99061442
Spoilers bij een Transformer film? Sinds wanneer zou je kunnen spoileren?
pi_99131267
Ben vandaag geweest en ik vond hem geweldig.
Wel teleurstellend aan de film vond ik het einde:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:01:06 #261
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_99157055
Ik heb 'm gisteren gezien en vond 'm wel vermakelijk. Het is zeker geen goede film, wat al blijkt uit allerlei continuïteitsfouten, zoals de kleding van de nieuwe stoeipoes. Ze wordt gevangen genomen in een kort, blauw glitterjurkje. Vervolgens heeft ze ineens een witte outfit aan en voor de laatste scenes heeft ze nog even snel een lekker strakke jeans aan met pumps er onder (behalve als ze in het gebouw zitten dat instort).

En natuurlijk de totaal ongeloofwaardige actiescenes: de crash van het schip na de redding van voornoemde stoeipoes bijvoorbeeld. Sam zit bovenop het schip, het schip stort neer en gaat 3x over de kop en onze held staat op met een snee op z'n voorhoofd. Sorry, maar hij had toch wel een beetje dood moeten zijn. Ook bij het instortende gebouw had ik wel wat gebroken ledenmaten (en meer dan een 1 dooie verwacht).

Maar goed, een goede verhaallijn is niet iets dat je verwacht bij een Michael Bay film. Goede special effects dan weer wel. Helaas komen de decepticons allemaal uit dezelfde fabriek, want ze lijken allemaal als 2 druppels water op elkaar. Zelfs starscream en soundwave zijn met moeite van elkaar te onderscheiden. Waar de autobots tenminste nog kekke kleurtjes hebben, zijn decepticons alleen maar in metallic grijs verkrijgbaar.

Wat ik ook een misser vond, was dat de Wreckers alleen maar irritant waren en niet eens even samen konden gaan om een big ass transformer te vormen, zoals de Constructicons of Dinobots in de tekenfilm serie.

Ondanks al deze kritiek heb ik de film met plezier gekeken, aangezien ik ook totaal geen verwachting had. Het verstand stond op 0 en dat is de enige manier waarop deze film aan te zien is. Als Hasbro nou echt hart voor hun franchise had, zouden ze Dhr. Bay ontslaan en op zoek gaan naar een regisseur en scriptschrijver die echt snappen wat Transformers vroeger nou zo tof maakte.

N.B.: Het einde is ook kut, maar je weet wel zeker dat er geen deel 4 gaat komen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
N.B.2: Pluspuntje was wel dat Sam deed wat veel mannen, die een Grey's Anatomy fan thuis hebben zitten, zouden willen doen: McDreamy met een stalen pijp neermeppen :+.
pi_99157453
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:01 schreef Chevalric het volgende:

Wat ik ook een misser vond, was dat de Wreckers alleen maar irritant waren en niet eens even samen konden gaan om een big ass transformer te vormen, zoals de Constructicons of Dinobots in de tekenfilm serie.

N.B.: Het einde is ook kut, maar je weet wel zeker dat er geen deel 4 gaat komen
SPOILER
.
Volgens mij konden de Dinobots dat niet. Er waren overigens wel dinosaurusbots die dat konden, maar dan heb je het over de Predacons die in PredaKing konden veranderen. Help me

En over de spoiler

SPOILER
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:14:49 #263
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_99157657
Vanavond ga ik voor de 2de keer in IMAX 3D _O_ Met m'n Pa die al 20 jaar niet meer in de bios is geweest :D
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:27:33 #264
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_99158168
quote:
7s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:10 schreef Pheno het volgende:

[..]

Volgens mij konden de Dinobots dat niet. Er waren overigens wel dinosaurusbots die dat konden, maar dan heb je het over de Predacons die in PredaKing konden veranderen. Help me

En over de spoiler

SPOILER
Je hebt gelijk, de Dinobots konden het niet.
En Galvatron moet ver weg blijven, net als Rodimus Prime. :P
  donderdag 7 juli 2011 @ 17:10:59 #265
145874 mctwigt
pi_99159888
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:27 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, de Dinobots konden het niet.
En Galvatron moet ver weg blijven, net als Rodimus Prime. :P
gewoon een nieuwe tijdlijn ja, beginnend op cybertron met transformers in de HOOFDROL ipv supporting
#3 #4
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:01:22 #266
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_99168943
Ik heb em gezien en vond em erg tegenvallen. Maar dat vond ik van deel 1 en 2 ook. Vooral die hoofdrolspeler zet een erg irritante personage neer. De figuren waren erg cartoonesque. En de excuusnegers waren ook volop v/d partij. Noem me serieus of een zeikerd maar de hele mix spreekt me niet aan. Ik kijk nog liever naar oude Japanse Godzilla's. Het mist op de een of andere manier iets. Het is net zoiets als Space-Nike-schoentjes. Het is Nike dus tof en iedereen koopt het. Maar tegelijkertijd is het ook wear achterlijk en niet mooi. Waar geef jeje geld aan uit?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_99169109
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb em gezien en vond em erg tegenvallen. Maar dat vond ik van deel 1 en 2 ook. Vooral die hoofdrolspeler zet een erg irritante personage neer. De figuren waren erg cartoonesque. En de excuusnegers waren ook volop v/d partij. Noem me serieus of een zeikerd maar de hele mix spreekt me niet aan. Ik kijk nog liever naar oude Japanse Godzilla's. Het mist op de een of andere manier iets. Het is net zoiets als Space-Nike-schoentjes. Het is Nike dus tof en iedereen koopt het. Maar tegelijkertijd is het ook wear achterlijk en niet mooi. Waar geef jeje geld aan uit?
Wat zijn Space-Nike-schoentjes?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:16:47 #268
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_99169823
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:04 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Wat zijn Space-Nike-schoentjes?
dit soort modellen en erger.

heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_99169932
Dat is jaren 90 mode joh, wat een kutvergelijking..ben je al buiten geweest de afgelopen 15 jaar?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:33:27 #270
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_99170821
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:18 schreef Tim86 het volgende:
Dat is jaren 90 mode joh, wat een kutvergelijking..ben je al buiten geweest de afgelopen 15 jaar?
Als jij eens een sportschoenenwinkel binnenloopt gewoon anno nu. Zul je zien dat die achterlijke trend nog volop aanwezig is.
pi_99198184
Ik heb wat gemist denk ik, ik kan me niet meer herinneren wat er met Soundwave gebeurt in de film.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:19:42 #272
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_99198557
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:01 schreef Chevalric het volgende:

N.B.2: Pluspuntje was wel dat Sam deed wat veel mannen, die een Grey's Anatomy fan thuis hebben zitten, zouden willen doen: McDreamy met een stalen pijp neermeppen :+.
_O-
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:00:10 #273
145874 mctwigt
pi_99200517
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:10 schreef Kontiki het volgende:
Ik heb wat gemist denk ik, ik kan me niet meer herinneren wat er met Soundwave gebeurt in de film.
bumblebee ownde hem tijdens die executie
#3 #4
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:07:18 #274
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_99200980
Film duurde te lang. Eerste kwartier en het laatste uur was eigenlijk al genoeg geweest.

Optimus prime werd elke keer als hij zijn mechanische bek opentrekte neergezet als een complete randdebiel met zijn bijna lachwekkend slechte uitspraken. Beetje jammer om zo om te gaan met een culticoon, maar goed.

Het slagveld in Chicago en de eerste scene met Patrick Dempsey erin maakte een boel goed. Dom spectaculair vermaak zoals het hoort te zijn.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  vrijdag 8 juli 2011 @ 22:37:22 #275
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_99224002
Transformers - Dark Of The Moon
Als er een Oscar zou bestaan voor De Meest Langdradige Climax Van Het Jaar zou Michael Bay `m zonder twijfel in de wacht slepen. Kan me niet herinneren dat ik ooit zo`n saaie,oninteressante laatste acte van een film heb gezien: te lang, te saai en het boeide me uiteindelijk allemaal weinig. Geef die man een schaar zodat ie er eens flink in kan knippen! En dat terwijl me het eerste 1,5 uur juist wel kan bekoren, met name door het ontzettend toffe begin waarin we de landing op de maan zien van Apollo 11 zien. In dit gegeven had gewoon een goede op zichzelf staande film gezeten. Erg jammer dat dit wordt uitgewerkt en gebruikt tot deze blockbuster die dus eindigt in een extreme anti-climax en in het geheel maar matig kon boeien,al was het wel een pluspunt dat het flauwe humor gehalte uit het tweede deel voor een groot deel was verdwenen.
Het is te hopen dat Bay het hier bij laat, want de kwaliteit van de reeks gaat zo wel heel snel achteruit...

6,5/10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')