Ja, jij was!quote:
Niet!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:00 schreef ElisaB het volgende:
Ik was de laatste niet hoor; dat was Ingetje
Heulnietquote:Op donderdag 9 december 2010 23:00 schreef ElisaB het volgende:
Ik was de laatste niet hoor; dat was Ingetje
Faalhaas me kont! Echniequote:Op donderdag 9 december 2010 23:01 schreef oh-oh het volgende:
JIJ was het Elies faalhaasje !
Voor straf mag je dr twee sluiten
Is dat Groningen?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
En nee, we heb'n de knienechies niet los
quote:
Neuj, Stellingwarfsquote:
heus wel, dikke vette holporquote:
Omdat minimeet en getuigen. Maar een andere tettenmeetzaak voldoet ook.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wrom moet dat meten in Ljouwert?
Lieve schat, jij had echt nummertje 301 hoor.quote:
Ja eh... Na een minuut mag ik heus openen, en IK was eerder, en Elies dacht ook dat ze t niet wasquote:Op donderdag 9 december 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Wat hebben jullie weinig vertrouwen in Eliesje.![]()
Ik had ook geen chat message gestuurd of zo.![]()
Minimeet minitetten?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat minimeet en getuigen. Maar een andere tettenmeetzaak voldoet ook.
Mooi geen minitetten hierquote:
T-skkkquote:Op donderdag 9 december 2010 23:03 schreef oh-oh het volgende:
heus wel, dikke vette holpor![]()
Nonneponnetje
Maar opende er toch eentje. Waar al het meeste in gepost was ook en zo.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja eh... Na een minuut mag ik heus openen, en IK was eerder, en Elies dacht ook dat ze t niet was
JA!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar opende er toch eentje. Waar al het meeste in gepost was ook en zo.
Ben je boos nu?
Lushje d'rop?quote:
Het gaat soms heel snel hier.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:06 schreef indaha het volgende:
Tju zit ik 2 keer in een gesloten topic , ik dacht dat ik al geband was
Gaat er iemand komen dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Discriminatie; jij mag niet komen
quote:
Geen zorgen; meestal spettert het niet en Ll komt zover nietquote:Op donderdag 9 december 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
Gaat er iemand komen dan?![]()
*doet stapje achteruit*
Ja ik had helemaal niet door dat we op het eind waren ik zat op pagina 11 dacht ikquote:
Hoe weet jij dat!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen zorgen; meestal spettert het niet en Ll komt zover niet
*doet regenjas weer uit*quote:Op donderdag 9 december 2010 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen zorgen; meestal spettert het niet en Ll komt zover niet
Heb jij er wel eens eentje verder dan een cm of 25 zien pruttelenquote:
Ik dacht altijd van wel, maar ik heb zo'n Philips SunMobiel ding (zo'n zwarte inklapbare) en daar zitten 3 lampen in van 400W. Originele lampen kosten 20 eu per stukquote:
Ik ben oh-oh nietquote:Op donderdag 9 december 2010 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb jij er wel eens eentje verder dan een cm of 25 zien pruttelen
Ik heb 'm ook. Gebruik 'm amper, maar dat komt ook omdat ie weinig meer doetquote:Op donderdag 9 december 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
Ik dacht altijd van wel, maar ik heb zo'n Philips SunMobiel ding (zo'n zwarte inklapbare) en daar zitten 3 lampen in van 400W. Originele lampen kosten 20 eu per stukDus voor 60 eu klaar.
Ow, echnie. Als jij weggaat, ga ik helemaal losquote:Op donderdag 9 december 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Kinders, ik duik mijn bedje in. Braaf blijven he?
Ga je voegen?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, echnie. Als jij weggaat, ga ik helemaal los
Ja ik dus ookquote:Op donderdag 9 december 2010 23:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook. Gebruik 'm amper, maar dat komt ook omdat ie weinig meer doet
Wat ben jij toch een superhandig wijffiequote:Op donderdag 9 december 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
Ja ik dus ook
Als je hier even kijkt kan je ze supersimpel bestellen. Drie stuks. Jouw typenr staat er ook vast bij! Ik moest ff zoeken, maar het typenr staat dus onderop de 'voet' van je sunmobielding!
Boewhahahahaquote:Bescherm'glas' kan je er zelf af schroeven van je zonneding, dan lampen er in klikken, schijnt best simpel te zijn. Als je kan voegen, kan je dit ook
Wacht nou even met dat soort dingen roepen tot ik de 2e set van drie stuks moet bestellen omdat ik de eerste verkloot hebquote:Op donderdag 9 december 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een superhandig wijffie
Ja dat bedoel ikquote:Boewhahahaha
Ik zou moeten lachenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
Wacht nou even met dat soort dingen roepen tot ik de 2e set van drie stuks moet bestellen omdat ik de eerste verkloot heb![]()
Ril; the horrrorrrquote:Op donderdag 9 december 2010 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb net ff een nieuw stickje geinstalleerd voor m'n draadloos.
Angstzweet staat op m'n voorhoofd; ik zag me al i'netloos door het leven gaan
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
nooooooooooquote:Op donderdag 9 december 2010 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
En dan zeker weer de hele avond zitten te Fok!ken?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zal ik mn laptop meenemen de 29e?
Geef ons het goede voorbeeldquote:
Die hangt onder het bureau op de papierversnipperaarquote:
Oh had je niet beter gewoon tot na het weekend thuis kunnen blijven jij bikkel?quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die hangt onder het bureau op de papierversnipperaar![]()
Zo es ff een rondje doen hier...
Daar ben ik nog niet wakker genoeg voorquote:
Ja dagquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet wakker genoeg voor
Ja hoiquote:
Pas je op dat je hem er niet ín stoptquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die hangt onder het bureau op de papierversnipperaar![]()
Zo es ff een rondje doen hier...
Toen je dat deed had je niets aan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja hoi
Mag ik trouwens wel wat aan gaan doen want ik moet zo de deur uit, naar mijn werk. Het was spekglad daarstraks toen ik Christan naar de bus bracht
quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pas je op dat je hem er niet ín stopt
Dat lijkt me echt echt echt heel pijnlijkquote:
Is het al half 12?quote:
Tja...ja....euhm....quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh had je niet beter gewoon tot na het weekend thuis kunnen blijven jij bikkel?
Eigenwijsjequote:Op vrijdag 10 december 2010 09:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja...ja....euhm....
Nou ja, het is heel rustig en om half 1 komt m'n collega me aflossen.
En er is me net een grote pot thee gebracht, dus ik red me wel![]()
En mijn voet past echt niet in de snipperdinges
Niemand die nu tot half 3 vannacht die pokkeherrie met je gaat kijken hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:38 schreef Greys het volgende:
Vrijdag!
Ik ga de youtubejes vast uitzoeken!
Wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niemand die nu tot half 3 vannacht die pokkeherrie met je gaat kijken hoor![]()
Bij The Voice zijn we het gelukkig vaak wel eensquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:40 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaaaaaa the Voice en weekend , ik kannie wachten
![]()
Maar onze joetjoebjes zijn geen match Greysmeys
quote:
Laat me vanavond maar in de waanquote:ik heb die 1 keer half gekeken, dat was genoeg![]()
quote:Ik zuip wel met je mee vanavond
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niemand die nu tot half 3 vannacht die pokkeherrie met je gaat kijken hoor![]()
Vanavond weer;
[ afbeelding ]
Zeg er dan vanavond maar gewoon niets over, ah?quote:
Ik ga nu mijn eerste pakken! Zoethout!quote:Zo, ik ga voor mn derde kopje thee
Ik zie nu pas dat ieniemieniemienie onder die fotoquote:
Da's de overgang van de warmte van Egypte naar de ijskou hier geweest van de week zekerquote:Mennnn, ik ben verkouden!
Ik zeg er echt nooit iets over dus waarom nou ineens zo paranoiaquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg er dan vanavond maar gewoon niets over, ah?
Dat is dan mijn autistische vrijdagavondmomentje
[..]
Ik ga nu mijn eerste pakken! Zoethout!
Wie moet er uit vanavond? Ieuwbank, maar dat zal wel niet
Ja, niet echtquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Leuk hé, die temp.wisseling van 35 - 40 graden ineens
Mijn ode aan Jenniferquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ieniemieniemienie onder die foto
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, niet echtWas jouw vakantie een beetje fijn?
Haiquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ieniemieniemienie onder die foto
Hai
[..]
Da's de overgang van de warmte van Egypte naar de ijskou hier geweest van de week zeker
Jaaaa, was heerlijk!quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Die van jou ook begreep ik?
Omdat ik normaal altijd iemand op vrijdagavond heb die de Fransozen mee-adoreert en nu nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg er echt nooit iets over dus waarom nou ineens zo paranoia![]()
Owja, Esther! Die is eh... nog niet weg volgens mij. Even kijken wie er ook alweer in welke groep zit. In elk geval moet tattoo weer vanavond he?quote:Die met dat oog moet weg, maar die zingt mss niet eens vanavond![]()
Of is ze al weg?
Ik weet t nie meer hoor
Nee toch? Ben was vorige week dacht ik? Ik weet het ook niet precies, heb vorig weekend 2 afleveringen gekeken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik normaal altijd iemand op vrijdagavond heb die de Fransozen mee-adoreert en nu niet
[..]
Owja, Esther! Die is eh... nog niet weg volgens mij. Even kijken wie er ook alweer in welke groep zit. In elk geval moet tattoo weer vanavond he?
Was Ben niet vorige week?quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik normaal altijd iemand op vrijdagavond heb die mee-adoreert en nu niet
[..]
Owja, Esther! Die is eh... nog niet weg volgens mij. Even kijken wie er ook alweer in welke groep zit. In elk geval moet tattoo weer vanavond he?
Sarina en uhm, oh die oudere vent met gitaal geloof ik, dingesquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:53 schreef Goodbye het volgende:
Wie zijn er vorige week uit gegaan, eigenlijk?
Ray en Sarina.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:53 schreef Goodbye het volgende:
Wie zijn er vorige week uit gegaan, eigenlijk?
Haha idd! Dat viel mij ook al opquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Esther, een van de kandidaten, haar ene oog gaat alle kanten op
Ja nee als je dat niet opvalt dan is dr iets mis met je eigen ogenquote:
Doe es lief jijquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee als je dat niet opvalt dan is dr iets mis met je eigen ogen
Oh!quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Esther, een van de kandidaten, haar ene oog gaat alle kanten op
quote:
Bloedprikkenquote:Bleg bloedprikken is niet prettig. Ow ik moet je hb ook nog doen dan moet je even je andere arm geven.
He heeft daar een infuus gezeten? Pakt mijn hand hier ook dan? En nou doet mijn arm pijn.
Vervolgens naar de apotheek voor de medicijnen naar een hele hoop gereken dan heb je er 87 of zoiets nodig? Nou mag ik maandag weer terug voor de rest.
Een paar honderd uur, 700 geloof ik. Zo lang heb ik er nog niet onder gelegen, maar ik heb hem jaren geleden overgenomen van Maes en die heeft de lampen ook al gebruikt. Dus het werd bij mij sowieso eens tijd voor nieuwequote:Hoeveel uur gaan zonnebanklampen eigenlijk mee? Ik heb er al meer dan een jaar niet onder gelegen.
Ik zei dat laatst in een TAL topic en had iBenny het écht nog nooit gezien, die wist niet wie de Cyclops wasquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee als je dat niet opvalt dan is dr iets mis met je eigen ogen
Nee jij bent een pretletterquote:
Maar dat kan toch helemaal niet Timurrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zei dat laatst in een TAL topic en had iBenny het écht nog nooit gezien, die wist niet wie de Cyclops was
Oeh nomnomnomquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:03 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een meeeeega octopus gezien met het duiken, trouwens!
Da's dan nu ook nog helemaal de wedstrijd nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
Dat hele team van VV owned toch gewoon iedereen uit N&S' team![]()
Nou, ik zal je zeggen dat ik gepaste afstand hield, hoorquote:
Ja, daarvan vind ik er geen één leuk volgens mij.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's dan nu ook nog helemaal de wedstrijd niet
Ze 'strijden' alleen tegen eigen teamleden nog.
Maar ik vind dat Pearl van N&S echt wel weer een aantal van Jeroen vd Boom ownt bv.
Die heeft het slechtste team, wmb.
Ja stupid, ze moeten eigenlijk echt NU tegen elkaar gaan strijden die teams, dan zijn we zo van N&S en Jeroen af ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik vind dat Pearl van N&S echt wel weer een aantal van Jeroen vd Boom ownt bv.
Ja sommigen vallen nu wel een beetje door de mand, die écht maar 1 ding kunnen. Johnny, Ray, Shary-An, die Bart ook in mindere mate...quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind die zigeuner en die Nigelneger nog veel en veel slechter dan het Ieuwmeisje , dat die eerst maar wieberen
Ja ik snap 'tquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nah, Shary-An heeft nog steeds mijn vote, ik vind dr gewoon leukquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja sommigen vallen nu wel een beetje door de mand, die écht maar 1 ding kunnen. Johnny, Ray, Shary-An, die Bart ook in mindere mate...
Ik denk dat vanavond die negert er uit gaat ipv Ieuwbank idd... die hypen ze om de een of andere manier ook heel erg...
Tof!quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:07 schreef DeZwabber het volgende:
politie belde net, m'n portemonnee is gevonden
Oooooh yaaaaaaaaaaay met alles dr nog in??????quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:07 schreef DeZwabber het volgende:
Oh superquote:
mijn moeder komt net uit de nachtdienst, als die wakker is kan ze een kaartje naar schiedam voor me kopenquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooh yaaaaaaaaaaay met alles dr nog in??????
Oh oepsquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn moeder komt net uit de nachtdienst, als die wakker is kan ze een kaartje naar schiedam voor me kopen![]()
je bent echt zo hulpeloos zonder portemonnee
Nee, je had natuurlijk ook gewoon sowieso ff 20 euro of zo kunnen lenen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
behoorlijk ja, echt bizar dat ik me dat nog nooit beseft had
Ik ben bang dat Ieuwbank er nog wel een tijdje in blijftquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja stupid, ze moeten eigenlijk echt NU tegen elkaar gaan strijden die teams, dan zijn we zo van N&S en Jeroen af ook
Die 'een of andere manier' is gewoon haar beroemde broertje, hun collega, natuurlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja sommigen vallen nu wel een beetje door de mand, die écht maar 1 ding kunnen. Johnny, Ray, Shary-An, die Bart ook in mindere mate...
Ik denk dat vanavond die negert er uit gaat ipv Ieuwbank idd... die hypen ze om de een of andere manier ook heel erg...
Moet bekennen dat ik het nogal sneu vind dat iemand zo op haar uiterlijk wordt afgerekend.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zei dat laatst in een TAL topic en had iBenny het écht nog nooit gezien, die wist niet wie de Cyclops was
Het is onderdeel van het totaalpakket en ik vind het echt gruwelijk om naar te kijken hoor, je moet niet net doen alsof het voor het eerst is dat iemand die aan een dergelijk programma meedoet op uiterlijk bekritiseerd wordtquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik het nogal sneu vind dat iemand zo op haar uiterlijk wordt afgerekend.
Alsof dat het belangrijkste is.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ja dan vind ik het eveneensquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Overigens Ml had ik het vorige week of zo over die met dat witte kind, die zonder tieten, die met die vader, die met dat oog etc etc, dat jij nou net 1 iemand persoonlijk kent en je dat aantrekt, daar kan ik ook niks aan doen![]()
oooooh excuses voor de dubbelzinnige smiley![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dan vind ik het eveneens
En zo goed ken ik haar niet.
Sinds die eerste auditie doet ze me aan Jewel denken en ik vind Jewel meh, dus haar ook.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:33 schreef Oognip het volgende:
Ik vind die jennifer ook stom met haar irritante hoge stem
Erg hequote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:07 schreef DeZwabber het volgende:
Oh hier ook van gisteravondquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeeej Zwab!![]()
Muis, Deja Vu = aanradert![]()
En waarom krijg ik net ineens allemaal DM's van gisteren?
Oh ik had hem al gelezen en ik vond het niks, daarom wou ik van jou weten wat je ervan vondquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeeej Zwab!![]()
Ik heb hem in een middag uitgelezen, kon hem niet wegleggenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik had hem al gelezen en ik vond het niks, daarom wou ik van jou weten wat je ervan vond
Ja plopperdeplop ineensquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeeej Zwab!![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb hem in een middag uitgelezen, kon hem niet wegleggen![]()
Alleen het einde was een beetje jammer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook voor de outlet?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:23 schreef Oognip het volgende:
Ik heb laatst iets online bestelt bij hunkemoller. Pakketje was kwijtgeraakt dus zou mn geld terugkrijgen en op mn volgende bestelling zou ik 30% korting krijgen. Paar weken later kreeg ik alsnog mijn pakketje en mijn geld terug. Dus ik heb gratis pakketje van hunkemollerMaar nu krijg ik dus alsnog 30% korting op mijn volgende bestelling, maar echt niet dat ik dat nog eens ga doen
![]()
Dus, is er hier iemand die interesse heeft in 30% korting bij de hunkemoller webshop?
Volgens mij wel, maar weet niet zeker. Ik heb een kortingscode gekregen welke ik bij de bestelling in moet vullen, maar er staat niet dat het niet bij de outlet gebruikt kan worden.quote:
Oh, mss wip ik zo dan wel ff binnen ik heb nog een kadokaartding!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:27 schreef Qwea het volgende:
En vandaag in de winkel 30% korting op de hele collectie
Ok! Anders moet je het maar laten weten en krijg je mijn code. Omdat je zo lief bentquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, mss wip ik zo dan wel ff binnen ik heb nog een kadokaartding!
S&M Live.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
S&M Live.
IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geweldige DVD![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ok! Anders moet je het maar laten weten en krijg je mijn code. Omdat je zo lief bent
Ik heb toch moeilijke tetten dus online bestellen doe ik toch nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In de winkel is het per zoveel stuks pas en ik vind net een toffe bh, dus ik wil m wel als je m echt zeker weten kwijt wil
Dat is nog helemaal niet gebleken, er is een aanklacht meer niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
Lolwut, die Keith Bakker blijkt ook gewoon een ouwe viespeuk te zijn
Hoe ken je nou moeilijk tetten hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb toch moeilijke tetten dus online bestellen doe ik toch niet
Wel meer dan één geloof ik. En sowieso als 'therapeut' (minderjarige!) meisjes mee naar huis nemen en bij je laten slapen.... Tjahquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is nog helemaal niet gebleken, er is een aanklacht meer niet.
Ik heb wel een gangbare maat, maar dat wil niet zeggen dat die maat altijd pastquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe ken je nou moeilijk tetten hebbenje had toch een gangbare maat als ik je zo gister hoorde
Jij hebt duidelijk geen tettenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
Oh. Maar als je het je maat is past het toch
Als het dan niet past is het toch gewoon je maat niet? Of valt de BH raar, maar dat ligt dan toch meer aan de BH dan je tetten
Neeehee. Als je een bepaalde maat broek hebt, betekent het toch ook niet dat je altijd een broek van die maat past? Zo is het ook bij tetten alleen dan nog ingewikkelderquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
Als het dan niet past is het toch gewoon je maat niet? Of valt de BH raar, maar dat ligt dan toch meer aan de BH dan je tetten
Pics van je tetten? Dan snap ik het vastquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Neeehee. Als je een bepaalde maat broek hebt, betekent het toch ook niet dat je altijd een broek van die maat past? Zo is het ook bij tetten alleen dan nog ingewikkelder
Haha dan zul je het nooit snappen want mijn tetten zijn alleen van mijquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pics van je tetten? Dan snap ik het vast
Arm ex- en toekomstige vriendjes van jequote:Op vrijdag 10 december 2010 11:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha dan zul je het nooit snappen want mijn tetten zijn alleen van mij
Haha ik heb al heul lang een vriend en die mag ze ook af en toe lenen hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Arm ex- en toekomstige vriendjes van je
Nou Ll tettennoobje, dat hangt ook wel heel erg van het model en zo af hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
OOOOOOOOOOOH ja en ik wil een handtekeningquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:46 schreef Belana het volgende:
man man man, ik kan jullie niet bijhouden
Ik ben nu bij tvoh aangekomen en dat vind ik leuk
Ben saunders komt hier uit Hoorn en hij gaat gewoon winnen
Zijn vader gaat onze nieuwe tattoos zetten
mijn hangers van E75 zijn heel anders als de E75 van een 18 jarige inderdaadquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou Ll tettennoobje, dat hangt ook wel heel erg van het model en zo af hoor
Ja en nee. Soms wel, soms nietquote:
Als we gaan en hij is er zal ik zijn handtekening vragenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOH ja en ik wil een handtekening![]()
En een tattoo van m
Ja, vastquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:51 schreef Qwea het volgende:
Ja en nee. Soms wel, soms niet
Over het algemeen wel
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pics van je tetten? Dan snap ik het vast
Qut komt elke dag maar dan kun je je beter uit de voeten makenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:53 schreef Nonneke het volgende:
Thanks, dan wacht ik af of ze komt vandaag
Oprotten met je grappige opmerkingen! Ik heb een masker op, en als ik moet lachen breekt iequote:Op vrijdag 10 december 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qut komt elke dag maar dan kun je je beter uit de voeten maken
Jahaaaaaa wil ik echt hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:51 schreef Belana het volgende:
[..]
Als we gaan en hij is er zal ik zijn handtekening vragenPM je adres even
Ik had gister en eergister geen post, dus de Bleiswijkse postbode staakt in elk geval wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had gewoon post gister, dus het verschilt nogal
Een hardope masker?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oprotten met je grappige opmerkingen! Ik heb een masker op, en als ik moet lachen breekt ie
Ik had wel post. En jij had ook post want je ging de post doornemenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had gister en eergister geen post, dus de Bleiswijkse postbode staakt in elk geval wel.
Of niemand wil jou iets sturenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:55 schreef Greys het volgende:
Ik had gister en eergister geen post, dus de Bleiswijkse postbode staakt in elk geval wel.
hij is goed he, echt amazingquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jahaaaaaa wil ik echt hoor![]()
Ik moet nog steeds inspiratie voor een tattoo met Frits zn pootafdruk
Bwhehehehehehe dat je gezicht in duizend stukken mag barsten terwijl je zit te squirten faalneusjequote:Op vrijdag 10 december 2010 11:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oprotten met je grappige opmerkingen! Ik heb een masker op, en als ik moet lachen breekt ie
De post van een maand geleden misschien?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had wel post. En jij had ook post want je ging de post doornemen
Ik wilde dr poep in een enveloppe sturen... maar ja, dat werd niet in dank afgenomen.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bwhehehehehehe dat je gezicht in duizend stukken mag barsten terwijl je zit te squirten faalneusje
Wel dat mocht, ze moedigde je aan, maar je bent een schijtleisterquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wilde dr poep in een enveloppe sturen... maar ja, dat werd niet in dank afgenomen.
Ooh, greys is er zo 1quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De post van een maand geleden misschien?
Jaquote:
Quote waarin ze zegt dat het mochtquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wel dat mocht, ze moedigde je aan, maar je bent een schijtleister
Nee da's niet waar, want dinsdag had ik heel leuke post!quote:
Ja die lag al een tijdjequote:Op vrijdag 10 december 2010 11:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had wel post. En jij had ook post want je ging de post doornemen
Ik heb de mijne ook gedaan, dus ja, doe maarquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh zal ik mijn tettenfoto ook nog es posten, gewoon omdat het kan?
Je kreeg een fucking aanmoedigende TT van dr kado domme doos dat je dr bentquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Quote waarin ze zegt dat het mochtDan ga ik zo ff
Wanbetaler!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee da's niet waar, want dinsdag had ik heel leuke post!
[..]
Ja die lag al een tijdje
Wat dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee da's niet waar, want dinsdag had ik heel leuke post!
quote:
Ja, maar ze zei niet expliciet dat het naar haar mochtquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kreeg een fucking aanmoedigende TT van dr kado domme doos dat je dr bent
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:46 schreef Belana het volgende:
man man man, ik kan jullie niet bijhouden
Ik ben nu bij tvoh aangekomen en dat vind ik leuk
Ben saunders komt hier uit Hoorn en hij gaat gewoon winnen
Zijn vader gaat onze nieuwe tattoos zetten
Oplossing: Laat je tetten tatoeëren, klaar!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:46 schreef Belana het volgende:
maar nu gaat het over tetten ineens natuurlijk
Ik pak hem wel voor jequote:Op vrijdag 10 december 2010 11:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ff zoeken maar die Lapo , shit, dilemma
Ongetwijfeld, daar ben ik nou juist zo bang voorquote:
Ja, ik hoop dat tieten hangen, en niet staan ofzo.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh zo lelijk, tettentatouages die gaan altijd hangen
heb al een tattoo op m'n tetquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:59 schreef Pagan het volgende:
Zo, beetje bijgelezen.
@Zwabber Fij dat je portemonnee gevonden is
[..]
[..]
Oplossing: Laat je tetten tatoeëren, klaar!
Oh? Van een bekende?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat je geen reet aan, gewoon hele leuke post!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, daar ben ik nou juist zo bang voor
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar ze zei niet expliciet dat het naar haar mocht
Heb ik straks een ban aan mijn broek omdat ik een mod stront stuur
niet als je m er iets boven doetquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh zo lelijk, tettentatouages die gaan altijd hangen
Vunzige sexy post?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat je geen reet aan, gewoon hele leuke post!
Je weet wat je nu zegt he?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Stuur me een briefje met POEP! er op!
Oh god wat ongeilquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
een anker? Wat je precies nog ziet tussen de spanbanden van je Sapph'je?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.quote:
whahahahaha, nee, een bootje wat zinkt natuurlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aaaaaaaw, nu is dr niks meer aan hoor, aan die hondquote:
Nou nee als ik ergens geen last van heb is het daar wel vanquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:03 schreef Oognip het volgende:
Waarom posten mensen serieus hun tieten? Last van aandacht tekort?
Aan je tetten wel?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaaaaw, nu is dr niks meer aan hoor, aan die hond
en aan de tetten?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaaaaw, nu is dr niks meer aan hoor, aan die hond
Nee speciaal voor jou natuurlijkquote:
Waarom post jij ze niet, dat kunnen we beter vragen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:03 schreef Oognip het volgende:
Waarom posten mensen serieus hun tieten? Last van aandacht tekort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |