Ja, jij was!quote:
Niet!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:00 schreef ElisaB het volgende:
Ik was de laatste niet hoor; dat was Ingetje
Heulnietquote:Op donderdag 9 december 2010 23:00 schreef ElisaB het volgende:
Ik was de laatste niet hoor; dat was Ingetje
Faalhaas me kont! Echniequote:Op donderdag 9 december 2010 23:01 schreef oh-oh het volgende:
JIJ was het Elies faalhaasje !
Voor straf mag je dr twee sluiten
Is dat Groningen?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
En nee, we heb'n de knienechies niet los
quote:
Neuj, Stellingwarfsquote:
heus wel, dikke vette holporquote:
Omdat minimeet en getuigen. Maar een andere tettenmeetzaak voldoet ook.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wrom moet dat meten in Ljouwert?
Lieve schat, jij had echt nummertje 301 hoor.quote:
Ja eh... Na een minuut mag ik heus openen, en IK was eerder, en Elies dacht ook dat ze t niet wasquote:Op donderdag 9 december 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Wat hebben jullie weinig vertrouwen in Eliesje.![]()
Ik had ook geen chat message gestuurd of zo.![]()
Minimeet minitetten?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat minimeet en getuigen. Maar een andere tettenmeetzaak voldoet ook.
Mooi geen minitetten hierquote:
T-skkkquote:Op donderdag 9 december 2010 23:03 schreef oh-oh het volgende:
heus wel, dikke vette holpor![]()
Nonneponnetje
Maar opende er toch eentje. Waar al het meeste in gepost was ook en zo.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja eh... Na een minuut mag ik heus openen, en IK was eerder, en Elies dacht ook dat ze t niet was
JA!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar opende er toch eentje. Waar al het meeste in gepost was ook en zo.
Ben je boos nu?
Lushje d'rop?quote:
Het gaat soms heel snel hier.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:06 schreef indaha het volgende:
Tju zit ik 2 keer in een gesloten topic , ik dacht dat ik al geband was
Gaat er iemand komen dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Discriminatie; jij mag niet komen
quote:
Geen zorgen; meestal spettert het niet en Ll komt zover nietquote:Op donderdag 9 december 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
Gaat er iemand komen dan?![]()
*doet stapje achteruit*
Ja ik had helemaal niet door dat we op het eind waren ik zat op pagina 11 dacht ikquote:
Hoe weet jij dat!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen zorgen; meestal spettert het niet en Ll komt zover niet
*doet regenjas weer uit*quote:Op donderdag 9 december 2010 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen zorgen; meestal spettert het niet en Ll komt zover niet
Heb jij er wel eens eentje verder dan een cm of 25 zien pruttelenquote:
Ik dacht altijd van wel, maar ik heb zo'n Philips SunMobiel ding (zo'n zwarte inklapbare) en daar zitten 3 lampen in van 400W. Originele lampen kosten 20 eu per stukquote:
Ik ben oh-oh nietquote:Op donderdag 9 december 2010 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb jij er wel eens eentje verder dan een cm of 25 zien pruttelen
Ik heb 'm ook. Gebruik 'm amper, maar dat komt ook omdat ie weinig meer doetquote:Op donderdag 9 december 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
Ik dacht altijd van wel, maar ik heb zo'n Philips SunMobiel ding (zo'n zwarte inklapbare) en daar zitten 3 lampen in van 400W. Originele lampen kosten 20 eu per stukDus voor 60 eu klaar.
Ow, echnie. Als jij weggaat, ga ik helemaal losquote:Op donderdag 9 december 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Kinders, ik duik mijn bedje in. Braaf blijven he?
Ga je voegen?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, echnie. Als jij weggaat, ga ik helemaal los
Ja ik dus ookquote:Op donderdag 9 december 2010 23:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook. Gebruik 'm amper, maar dat komt ook omdat ie weinig meer doet
Wat ben jij toch een superhandig wijffiequote:Op donderdag 9 december 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
Ja ik dus ook
Als je hier even kijkt kan je ze supersimpel bestellen. Drie stuks. Jouw typenr staat er ook vast bij! Ik moest ff zoeken, maar het typenr staat dus onderop de 'voet' van je sunmobielding!
Boewhahahahaquote:Bescherm'glas' kan je er zelf af schroeven van je zonneding, dan lampen er in klikken, schijnt best simpel te zijn. Als je kan voegen, kan je dit ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |