Die gaan Wij boycotten jij en ik gaan een anti #sr2010 tweet campagne beginnen denk ik. kut !quote:Op donderdag 9 december 2010 20:51 schreef KingOfMars het volgende:
Godverrredomme nog reclame voor dat kut serious rukwest ook.
Ja echt he. Met die blije bakkessen in dat glazen teringhuis!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Die gaan Wij boycotten jij en ik gaan een anti #sr2010 tweet campagne beginnen denk ik. kut !
Check.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:53 schreef KingOfMars het volgende:
Het mooie is ook dat ik dat allemaal versta he, dat Brabants, dankzij mijn schoonfamilie!
Ik snap niet dat ze is wat nieuws beginnen zo een glazen huis zonder zuurstof ofzo.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja echt he. Met die blije bakkessen in dat glazen teringhuis!
Ga gvd een echt leuk pron blaadje lezen Kut !quote:
Die Krasloten kut !quote:
Lekker boeiend J. Hilde is al naar boven verdwenenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:58 schreef KingOfMars het volgende:
Het is maar goed dat vrouwlief niet thuis is want die haakt na anderhalf filmpje af.
Zo jij bent ook geen maagd meer !quote:
Ja hopelijk blijven ze dan GVD van mn Bier af , KUTHOER.quote:
Het is heel hip daar J sinds kort.quote:
Ach dan voel je KUT j.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Gezellie met z'n 3-en op de achterste rij! Maar dan zien we niks van de film KUT!
Mag ik dan in het midden!!???!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Gezellie met z'n 3-en op de achterste rij! Maar dan zien we niks van de film KUT!
Tulijk als het past dan he.quote:
Das geen probleem J.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
We hebben net gezien hoe het moet T. Wel een ruime broek aan doen!
Manlief zat al: Ja laat ze maar zien hoor.quote:
Luv u more...quote:Op donderdag 9 december 2010 21:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Manlief zat al: Ja laat ze maar zien hoor.
En gaat nu uit zijn dak op Paul Elstak
Dit dus J , zo is het levenquote:
ik ook dusquote:Op donderdag 9 december 2010 21:09 schreef Tally het volgende:
Oke hubbie heeft die filmpjes al 30000 keer gezien en WEER rolt hij over de bank van het lachen
Heb ik geen last van gelukkigquote:Op donderdag 9 december 2010 21:09 schreef Tally het volgende:
Oke hubbie heeft die filmpjes al 30000 keer gezien en WEER rolt hij over de bank van het lachen
ik geloof je niet Jquote:Op donderdag 9 december 2010 21:09 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Heb ik geen last van gelukkig.
Hubbie zegt net: Ik zie mezelf dat ook gewoon hebben gedaan he toen ik jonger wasquote:Op donderdag 9 december 2010 21:11 schreef KingOfMars het volgende:
Dat gekut met die brommers ook altijd.
Jonge Kut gewoon hier laten dat eten jonguh !quote:
Buikpijn J.quote:
FF SCHULTEBRAU PAKKEN!quote:
Ik heb nog zo een 75cl amstel flesquote:Op donderdag 9 december 2010 21:17 schreef KingOfMars het volgende:
Als ik nu aan het bier ga gaat het helemaal fout kut.
ZO onder den bosch daar bij het kantje van de maas J.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:19 schreef KingOfMars het volgende:
IK BEN GVD VLAK LANGS MAASKANTJE GEREDEN VAN HET WEEKEND ZIE IK NU KUT!
Kutquote:Op donderdag 9 december 2010 21:20 schreef KingOfMars het volgende:
NOU OPSCHIETEN MET DIE REKLAMES JONG.
GODVERKUT JONG.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:35 schreef Joene het volgende:
Das ook leuk J alleen dan hebben we de filmpjes gehad dus
Dan begint het gewoon opnieuw KUT.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:38 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Volgens mijn EPG gaat het na 22 uur gewoon door hoor kut.
HOEREN!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan begint het gewoon opnieuw KUT.
WELTRUSTEN HE KUT!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:41 schreef Tally het volgende:
Ik denk dat ik ga verkassen. Naar bed ofzo!
Gewoon nog ff 1x die strand Scene J.quote:
Check!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon nog ff 1x die strand Scene J.
En daarna lekker slapenquote:
Maak je van (W)yppy dan ook een reefteef ? Kut.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:45 schreef KingOfMars het volgende:
IK MOET GODVERREDOMME ECHT EEN NZBTJE MET HAPPY HARDCORE CLASSICS KUT!
Whehehehe Arme Yppyquote:Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef KingOfMars het volgende:
Met van die weggeschoren wenkbrauwen.
LOLquote:Op donderdag 9 december 2010 21:48 schreef KingOfMars het volgende:
Goofer post Various Hapy Hardcore [001/113] - "Various Happy Hardcore.par2" yEnc (1/1)
collection size: 2.57 GB, parts available: 7041 / 7041
- 10 par2 files
- 1 sfv file
- 102 rar files
Check. Kut.
Ik ga zo naar mn bed weer Kut , morgen moet ik GVD naar Sint Annaparochie Hoer !quote:
Waar is je dochter Kut ?quote:
Dus je heb het allemaal op niveau zachtjes staan GVD kut.quote:
Die hek dan wel weer gezien. En dan de oude New kids heb ik gezien maar de making of daar van ben ik gaan slapenquote:
Whehehehequote:Op vrijdag 10 december 2010 09:27 schreef Tally het volgende:
Van de week maar eens met hubbie naar de film van New Kids
Tenminste: Als hij me nog 1 keer "uitscheld" voor KUT, dan kan hij dat vergeten.
En krijgt hij pikstraf!Voor straf 2 keer per dag
En sta je glibberend en druipend aan z'n buro?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:44 schreef Tally het volgende:
Wij hebben een gebruiker JK. Daar moet ik dus naar toe. En ik kan niet meer op zijn naam komen want elke keer denk ik aan Johnny Knoxville
De leverdatum stond op deze week J. Maar ik ben vandaag niet op de vestiging , dus geen idee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:36 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds iPad jeuk. Heb jij dat ding al J?
Het is zowel een vloek als een zegen zulks een effect op vrouwen te hebben, KOM.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:45 schreef KingOfMars het volgende:
En sta je glibberend en druipend aan z'n buro?
Je zit er maar mooi mee JK.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het is zowel een vloek als een zegen zulks een effect op vrouwen te hebben, KOM.
Nee ik zit nog aan mijn bureau want ik weet niet waar ik heen moetquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En sta je glibberend en druipend aan z'n buro?
Ik zit in R'dam, T, kom je (whehehe) langs om 'een bakkie te doen'?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:48 schreef Tally het volgende:
Nee ik zit nog aan mijn bureau want ik weet niet waar ik heen moet
En natuurlijk kan ik het op zoeken maar vind ik nu teveel moeite.
Over 10 minuten is het weekend voor mij
Nee je laptop heeft een probleem met de backup JK. Die melding krijg ik.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zit in R'dam, T, kom je (whehehe) langs om 'een bakkie te doen'?.
Ik zal 'm eens up je backen als je top mijn lap zit, verdammt noch mahl.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:52 schreef Tally het volgende:
Nee je laptop heeft een probleem met de backup JK. Die melding krijg ik.
Dus dat moet ik ff fixen!
Niet naar Maaskantje?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:54 schreef Joene het volgende:
Hopelijk kan ik zo weer naar het noorden.
Moe'k anders die rooie er even bijhalen?!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wie is hier nou de snekbar, gij of ik?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Pardon, ik bedoelde natuurlijk:
JOng, Khut!
quote:
Knut?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Pardon, ik bedoelde natuurlijk:
JOng, Khut!
Da heddege toch helemaal niet nodig, jong.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of kijk ik bij Apple over de Mac heen met een X6 1075T, 4 GB intern geheugen, een 32 GB SSD en een 1 TB HDD en een Radeon HD6850 1GB heen?
Jawel. Dan kan ik weer 5 jaar doen met mijn PC, net als met de huidige, in 2005 aangeschafte.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:33 schreef KingOfMars het volgende:
Da heddege toch helemaal niet nodig, jong.
Pffffft. Bewust investeren is gay! Gewoon spenden dat geld!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jawel. Dan kan ik weer 5 jaar doen met mijn PC, net als met de huidige, in 2005 aangeschafte.
Knap.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb al wel verlekkerd naar de nieuwe Air staan kijken, maar ik kon mezelf bedwingen..
Ik ga er expres niet heenquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Knap.
Ik ben echt een gevaar voor mezelf in een Apple Store.
Ik alleen onder begeleiding van de boekhouder (aka mijn vrouwquote:
Neuken? Ik word helemaal histig van je n3rdsp34k.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:39 schreef Tally het volgende:
Ik heb thuis alles draadloos gemaakt.Mijn printer, scanner en alle USB hdd's die ik had staan zijn nu draadloos
Volgende week de pc van hubbie naar boven verhuizen en alles in orde maken
Hubbie heeft een hekel aan zulke winkels dus die gaat niet meequote:Op vrijdag 10 december 2010 13:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik alleen onder begeleiding van de boekhouder (aka mijn vrouw) want ik ga he-le-maal failliet
.
Kom! Duw je USB sticky in mijn USB poortje!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neuken? Ik word helemaal histig van je n3rdsp34k.
Nou kan ik in een Apple winkel gemiddeld 1 ding in m'n mandje gooien voordat m'n bankrekening begint te sputteren maar goed.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Hubbie heeft een hekel aan zulke winkels dus die gaat niet mee
Dus moet ik alleen ALS ik al wil. Maar dan koop ik genoegDus ik ga niet.
Laatste keer was met zovty en was ik op zoek naar een iPod voor hubbie
Ik ga er gewoon niet heen! HA!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nou kan ik in een Apple winkel gemiddeld 1 ding in m'n mandje gooien voordat m'n bankrekening begint te sputteren maar goed.
Ik stream mijn upload in je forwardport.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:43 schreef Tally het volgende:
Kom! Duw je USB sticky in mijn USB poortje!
Ik zal even mijn porten open zetten op mijn router!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik stream mijn upload in je forwardport.
Via NAT?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal even mijn porten open zetten op mijn router!
In mijn hubjequote:Op vrijdag 10 december 2010 13:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Klik mijn kabel in je nauwe poortje, T.
Ik redirect je meteen even naar mijn orale port JK!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan flood ik je met mijn packets.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | <?php doFuck(name){ if(name==='horney'){ insert(); }else{ die(name); } } ?> |
Ik heb ook een functie.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik dacht Tally wel gewoon een functie zou hebben
[ code verwijderd ]
Nee over een half uurtje. Bij de verloskundigequote:Op vrijdag 10 december 2010 14:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je bent zeker nu alweer nakend?
Of is dat alleen wanneer hij een interne echo maakt met zijn eigen persoonlijke echostick?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Als je je helemaal uit moet kleden bij de verloskundige, maakt hij misbruik van zijn vertrouwenspositie Tal.
Het is een zijquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Als je je helemaal uit moet kleden bij de verloskundige, maakt hij misbruik van zijn vertrouwenspositie Tal.
Maak-me-gek-JK!quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Talie heeft vast zo een 23-jarige, roodharige, netafgestuurdeerde bi-courious verloskundige met pronte tietjens en een brilletje..
Dat kan ik wel! Maar ik kan ff niet bij mijn telefoonquote:
Harder! Proberen! Dus!quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan ik wel! Maar ik kan ff niet bij mijn telefoon
Dat kan best terwijl je met je benen in die beugels ligt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:32 schreef Tally het volgende:
Dat kan ik wel! Maar ik kan ff niet bij mijn telefoon
Broodje bakpao erbij!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:50 schreef Joene het volgende:
Ja beetje Tv kijken en bier zuipen kut.
Patatje denk ik J.quote:
Straks! Echt! Zo in bad.quote:
Zo nu en dan heb je het nodig om even te relaxen.quote:
Zoiets denk ik J kut.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Met zoeen bounty uit de frituur?!
Zal tijd worden GVD J.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:15 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga zo ook maar eens naar huis met m'ne bakkes.
Oh ik mag GVD op verjaardag KUT , en Zondag een soort "uitje" met la familiaquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:18 schreef KingOfMars het volgende:
Weer een tof weekend voor de boeg met boodschappen doen, nog meer boodschappen doen, een kerstboom () gaan halen en wat familiebezoek kut!
Hmmm ja gelukkig willen ze het allebei opdezelfde dag vieren zodat ik me weer is mag 2delenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:25 schreef KingOfMars het volgende:
En natuurlijk komt de ultieme topper de KERTSDAGEN er weer aan kut!
Ben je dan een negert ofzo?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:28 schreef NJ het volgende:
Nope, maar er zat nog wel een flesopener met kurkentrekker in m'n tas en die moest ik inleveren.
ik probeer er gewoon mee te kappen familiefeesten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:22 schreef KingOfMars het volgende:
Hmja, ik probeer beide kanten toch wel op 1 dag te doen eigenlijk, onder het motto dan heb je het maar gehad enzo. Echt een hobby is het niet ofzo.
Is dat vandaag weer die ellende?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:20 schreef Joene het volgende:
[..]
ik probeer er gewoon mee te kappen familiefeesten.
Oh btw gaan we nog anti #tvoh tweets maken ?
Is het vandaag vrijdag 10 december ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:21 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Is dat vandaag weer die ellende?
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Is het vandaag vrijdag 10 december ?
Voor tvoh niet dan is alleen vrijdag genoegquote:
Lekker slapen dus.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:23 schreef KingOfMars het volgende:
Kleutertje is ziek trouwens. Arm kind lag op de bank toen ik thuis kwam en zit ondertussen op 39,5 qua koorts..
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:23 schreef KingOfMars het volgende:
Kleutertje is ziek trouwens. Arm kind lag op de bank toen ik thuis kwam en zit ondertussen op 39,5 qua koorts..
Ben je al in bad geweest?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:23 schreef Tally het volgende:
Ik bennie thuis. Dus van mij geen anti tvoh tweets
Neequote:
PRIORITIETE T DIE MOET JE STELLE!!!!1111quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:25 schreef Tally het volgende:
[..]
NeeMijn draadloos netwerkje lag plat boven. En kan ik dan niet uitstaan.
Dus ik heb zitten knutselen
Dus kus gegeven en op bed ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
[..]
Mja. Zo zielig. Ze is zo weinig ziek dat het altijd zo'n indruk maakt gelijk..
Tieten Kut.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
PRIORITIETE T DIE MOET JE STELLE!!!!1111
Ik snap het wel J.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zoiets. Prakkie boontjes en een lekker oud Hollandsche slavink hoefde ze geeneens J!!!!
Aan het oefenen voor konijn?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:29 schreef Joene het volgende:
Overigens vandaag hier op het menu een overheerlijke kogelbiefstuk,gebakken krieltjes, en tada , sla
Da hek gedaan KUT! Mijn prio was dat draadloos netwerkjequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
PRIORITIETE T DIE MOET JE STELLE!!!!1111
Konijnen mogen geen Sla J.quote:
Sla vink men, dat geef je aan de hondquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik was er best tevreden over anders!
Met rum ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:30 schreef Tally het volgende:
Ik heb gesmokkeld. Geen groenten gegeten![]()
Maar!!! ik snoep straks wel wat bij als ik warme chocolademelk sta te drinken wanneer Do zingt.
En de grote kerstboom aan gaat
Dure hondquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Sla vink men, dat geef je aan de hond
Whehehehe. Gaat niks boven de oer Hollandsche spercieboon J!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:30 schreef Joene het volgende:
Laatst had ik zo een vergeten groente pastinaak ofzo, nou het is niet voor niks vergeten kan ik je vertellen
Ja met rum. In de hoop dat ze vannacht wel slaaptquote:
Wij hebben geen Hond T, kan dat makkelijk zeggenquote:
Die op dit moment uit Marokko komt! Want het is hier een klote oogst.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Whehehehe. Gaat niks boven de oer Hollandsche spercieboon J!
Zoiets of de Winterpeen , Zuurkool , Boerenkool , etc.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Whehehehe. Gaat niks boven de oer Hollandsche spercieboon J!
Mijn kat krijgt het niets eens!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Wij hebben geen Hond T, kan dat makkelijk zeggen
Nu heb ik er zin an , najah coffee grand marnier dan maar.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja met rum. In de hoop dat ze vannacht wel slaapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |