GODVERKUT JONG.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:35 schreef Joene het volgende:
Das ook leuk J alleen dan hebben we de filmpjes gehad dus
Dan begint het gewoon opnieuw KUT.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:38 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Volgens mijn EPG gaat het na 22 uur gewoon door hoor kut.
HOEREN!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan begint het gewoon opnieuw KUT.
WELTRUSTEN HE KUT!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:41 schreef Tally het volgende:
Ik denk dat ik ga verkassen. Naar bed ofzo!
Gewoon nog ff 1x die strand Scene J.quote:
Check!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon nog ff 1x die strand Scene J.
En daarna lekker slapenquote:
Maak je van (W)yppy dan ook een reefteef ? Kut.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:45 schreef KingOfMars het volgende:
IK MOET GODVERREDOMME ECHT EEN NZBTJE MET HAPPY HARDCORE CLASSICS KUT!
Whehehehe Arme Yppyquote:Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef KingOfMars het volgende:
Met van die weggeschoren wenkbrauwen.
LOLquote:Op donderdag 9 december 2010 21:48 schreef KingOfMars het volgende:
Goofer post Various Hapy Hardcore [001/113] - "Various Happy Hardcore.par2" yEnc (1/1)
collection size: 2.57 GB, parts available: 7041 / 7041
- 10 par2 files
- 1 sfv file
- 102 rar files
Check. Kut.
Ik ga zo naar mn bed weer Kut , morgen moet ik GVD naar Sint Annaparochie Hoer !quote:
Waar is je dochter Kut ?quote:
Dus je heb het allemaal op niveau zachtjes staan GVD kut.quote:
Die hek dan wel weer gezien. En dan de oude New kids heb ik gezien maar de making of daar van ben ik gaan slapenquote:
Whehehehequote:Op vrijdag 10 december 2010 09:27 schreef Tally het volgende:
Van de week maar eens met hubbie naar de film van New Kids
Tenminste: Als hij me nog 1 keer "uitscheld" voor KUT, dan kan hij dat vergeten.
En krijgt hij pikstraf!Voor straf 2 keer per dag
En sta je glibberend en druipend aan z'n buro?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:44 schreef Tally het volgende:
Wij hebben een gebruiker JK. Daar moet ik dus naar toe. En ik kan niet meer op zijn naam komen want elke keer denk ik aan Johnny Knoxville
De leverdatum stond op deze week J. Maar ik ben vandaag niet op de vestiging , dus geen idee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:36 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds iPad jeuk. Heb jij dat ding al J?
Het is zowel een vloek als een zegen zulks een effect op vrouwen te hebben, KOM.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:45 schreef KingOfMars het volgende:
En sta je glibberend en druipend aan z'n buro?
Je zit er maar mooi mee JK.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het is zowel een vloek als een zegen zulks een effect op vrouwen te hebben, KOM.
Nee ik zit nog aan mijn bureau want ik weet niet waar ik heen moetquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En sta je glibberend en druipend aan z'n buro?
Ik zit in R'dam, T, kom je (whehehe) langs om 'een bakkie te doen'?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:48 schreef Tally het volgende:
Nee ik zit nog aan mijn bureau want ik weet niet waar ik heen moet
En natuurlijk kan ik het op zoeken maar vind ik nu teveel moeite.
Over 10 minuten is het weekend voor mij
Nee je laptop heeft een probleem met de backup JK. Die melding krijg ik.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zit in R'dam, T, kom je (whehehe) langs om 'een bakkie te doen'?.
Ik zal 'm eens up je backen als je top mijn lap zit, verdammt noch mahl.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:52 schreef Tally het volgende:
Nee je laptop heeft een probleem met de backup JK. Die melding krijg ik.
Dus dat moet ik ff fixen!
Niet naar Maaskantje?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:54 schreef Joene het volgende:
Hopelijk kan ik zo weer naar het noorden.
Moe'k anders die rooie er even bijhalen?!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wie is hier nou de snekbar, gij of ik?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Pardon, ik bedoelde natuurlijk:
JOng, Khut!
quote:
Knut?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Pardon, ik bedoelde natuurlijk:
JOng, Khut!
Da heddege toch helemaal niet nodig, jong.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of kijk ik bij Apple over de Mac heen met een X6 1075T, 4 GB intern geheugen, een 32 GB SSD en een 1 TB HDD en een Radeon HD6850 1GB heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |