Die gaan Wij boycotten jij en ik gaan een anti #sr2010 tweet campagne beginnen denk ik. kut !quote:Op donderdag 9 december 2010 20:51 schreef KingOfMars het volgende:
Godverrredomme nog reclame voor dat kut serious rukwest ook.
Ja echt he. Met die blije bakkessen in dat glazen teringhuis!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Die gaan Wij boycotten jij en ik gaan een anti #sr2010 tweet campagne beginnen denk ik. kut !
Check.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:53 schreef KingOfMars het volgende:
Het mooie is ook dat ik dat allemaal versta he, dat Brabants, dankzij mijn schoonfamilie!
Ik snap niet dat ze is wat nieuws beginnen zo een glazen huis zonder zuurstof ofzo.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja echt he. Met die blije bakkessen in dat glazen teringhuis!
Ga gvd een echt leuk pron blaadje lezen Kut !quote:
Die Krasloten kut !quote:
Lekker boeiend J. Hilde is al naar boven verdwenenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:58 schreef KingOfMars het volgende:
Het is maar goed dat vrouwlief niet thuis is want die haakt na anderhalf filmpje af.
Zo jij bent ook geen maagd meer !quote:
Ja hopelijk blijven ze dan GVD van mn Bier af , KUTHOER.quote:
Het is heel hip daar J sinds kort.quote:
Ach dan voel je KUT j.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Gezellie met z'n 3-en op de achterste rij! Maar dan zien we niks van de film KUT!
Mag ik dan in het midden!!???!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Gezellie met z'n 3-en op de achterste rij! Maar dan zien we niks van de film KUT!
Tulijk als het past dan he.quote:
Das geen probleem J.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
We hebben net gezien hoe het moet T. Wel een ruime broek aan doen!
Manlief zat al: Ja laat ze maar zien hoor.quote:
Luv u more...quote:Op donderdag 9 december 2010 21:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Manlief zat al: Ja laat ze maar zien hoor.
En gaat nu uit zijn dak op Paul Elstak
Dit dus J , zo is het levenquote:
ik ook dusquote:Op donderdag 9 december 2010 21:09 schreef Tally het volgende:
Oke hubbie heeft die filmpjes al 30000 keer gezien en WEER rolt hij over de bank van het lachen
Heb ik geen last van gelukkigquote:Op donderdag 9 december 2010 21:09 schreef Tally het volgende:
Oke hubbie heeft die filmpjes al 30000 keer gezien en WEER rolt hij over de bank van het lachen
ik geloof je niet Jquote:Op donderdag 9 december 2010 21:09 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Heb ik geen last van gelukkig.
Hubbie zegt net: Ik zie mezelf dat ook gewoon hebben gedaan he toen ik jonger wasquote:Op donderdag 9 december 2010 21:11 schreef KingOfMars het volgende:
Dat gekut met die brommers ook altijd.
Jonge Kut gewoon hier laten dat eten jonguh !quote:
Buikpijn J.quote:
FF SCHULTEBRAU PAKKEN!quote:
Ik heb nog zo een 75cl amstel flesquote:Op donderdag 9 december 2010 21:17 schreef KingOfMars het volgende:
Als ik nu aan het bier ga gaat het helemaal fout kut.
ZO onder den bosch daar bij het kantje van de maas J.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:19 schreef KingOfMars het volgende:
IK BEN GVD VLAK LANGS MAASKANTJE GEREDEN VAN HET WEEKEND ZIE IK NU KUT!
Kutquote:Op donderdag 9 december 2010 21:20 schreef KingOfMars het volgende:
NOU OPSCHIETEN MET DIE REKLAMES JONG.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |