Zou je denken, laatst was het op donderdag avond ook zo'n klote weer. En kei druk in de stad. Ik ga zaterdag ochtend wel. Wou net de stad in gaan om een rokje te kopen voor kerst.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Is het straks wel lekker rustig met koopavond

quote:Op donderdag 16 december 2010 15:00 schreef tliciouz het volgende:
En ik ben nu dankzij werk verplicht om een printer aan te schaffen. Klotezooi.

Die dingen kosten geen drol meer tegenwoordig.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:00 schreef tliciouz het volgende:
En ik ben nu dankzij werk verplicht om een printer aan te schaffen. Klotezooi.

En de cartridges kan je voor een tientje laten vullen bij een inktturkquote:Op donderdag 16 december 2010 16:28 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Die dingen kosten geen drol meer tegenwoordig.

Daar gaat het mij niet om. Ik zou er een moeten aanschaffen voor maar 1 papiertje dat ik 1 keer in de maand nodig heb. Omdat ze nu alles digitaal willen doen en niets meer per post willen sturen. Dat vind ik gewoon onzin. Als ik het nodig zou hebben voor meerdere dingen was het een ander verhaal geweest en ik heb niet veel geld op dit moment.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:28 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Die dingen kosten geen drol meer tegenwoordig.

Dat is een idee ja, niet eens aan gedacht! Hier op de drieslag zit er een.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zou dan als ik jou was het op een USB stickje zetten en dan naar een copyshop of bibliotheek rijden. Voor dat ene velletje één keer in de maand.

Precies, en voor dat ene velletje hoef je dat ook niet te latenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is een idee ja, niet eens aan gedacht! Hier op de drieslag zit er een.

Helemaal waar!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Welnee, printers staan lelijk in je interieurDaarom ga jij naar de printshop

Ik heb er ook geen eens plaats voor nu ik 2 hamsterkooien heb staan.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Welnee, printers staan lelijk in je interieurDaarom ga jij naar de printshop

Ja, of ik, met twee konijnenkooien en een caviakooiquote:Op donderdag 16 december 2010 16:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen eens plaats voor nu ik 2 hamsterkooien heb staan.![]()

Je hebt nu toch zo'n dubbele voor je nijntjes?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, of ik, met twee konijnenkooien en een caviakooiGelukkig is de ene konijnenkooi de ziekenboeg, en die mag weer naar de berging

Kunnen ze wel goed op dat trapje lopen?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, een Ferplast Rabbit 100 Double, echt een ideaal ding![]()
[ afbeelding ]
En voor de caafjes een gewone Ferplast Rabbit 100 Deluxe.
[ afbeelding ]
Die hadden de konijnen eerst ook, maar die was te klein voor ze. Dus hebben we een gewone Rabbit 100 Deluxe over, maar die staat nu ook in de kamer, voor toen Molly ziek is. Maar sinds zondag gebruikt ze die niet meer. Van het weekend gaat die dus weer terug naar de berging.

quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, dat is wel minder _Loki.![]()
Kan hij wel een nieuwe afspraak maken?
Vanochtend vertelde iemand in de (veel te korte en dus overvolle) trein dat 'ie gister anderhalf uur had stilgestaan bij Wolfheze vanwege een aanrijding met een.... hert.
Dat is weer eens wat anders.

Ik zie hetquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier in Utrecht sneeuwt het nog steeds volle kracht... er ligt al zeker 7 cm

Ben jij ook in Utrecht?quote:

Ja snap ik. Wat verder weg werken met dit weer is eigenlijk niet echt te doen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Denk dat dat wel verstandig is... Zie wat dat betreft alweer op tegen het busvervoer van vanavond

Nee, eigenlijk niet... M'n voeten beginnen nu pas een beetje te ontdooien... Ik denk dat ik er toch maar aan ga beginnen. Snowboots, that is. Ik ben t zatquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja snap ik. Wat verder weg werken met dit weer is eigenlijk niet echt te doen.

Wanneer ga jij terugtreinen? Kunnen we samen blauwbekkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, op Galgenwaard voor een AJax cursus

Ik begin dit ook sterk te overwegen, mijn voeten vroren er vanmorgen ook bijna af. Maar er is dit keer wel gestrooid hier in de straatquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet... M'n voeten beginnen nu pas een beetje te ontdooien... Ik denk dat ik er toch maar aan ga beginnen. Snowboots, that is. Ik ben t zat

Wedden dat ze al nergens meer te krijgen zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:37 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ik begin dit ook sterk te overwegen, mijn voeten vroren er vanmorgen ook bijna af.

Hier momenteel geen sneeuw. Ik kijk nu uit op een prachtige oranje lucht, en alles is wit, alle takken onder sneeuw.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoe is de situatie uberhaubt in Arnhem? Hier komt het weer met bakken tegelijk uit de lucht

Ik overweeg zelfs uggs op dit momentquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wedden dat ze al nergens meer te krijgen zijn

Aan uggs heb je niets in de sneeuw. Als het gestrooid heeft krijg je de grootste kringen er op en dat krijg je er ook niet meer af. Wat heel jammer is want ze zijn ideaal met dit weer heb altijd koude voeten maar hier heb ik zonder sokken de warmste voeten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:49 schreef voodoolady het volgende:
Zeker met de ondergaande zon is het erg mooi.
Klarendalseweg is nu al een ijsbaan.
[..]
Ik overweeg zelfs uggs op dit moment![]()

Nee, nee, nee, UGGS kan ECHT niet... Dan haal ik nog eerder een Snuggiequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:49 schreef voodoolady het volgende:
Ik overweeg zelfs uggs op dit momentEn ik las in de krant dat je fietsbanden met spijkertjes kan kopen, lijkt me ook wel wat. Hopelijk krijgen we niet weer een hele winter lang deze bende.

He.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, UGGS kan ECHT niet... Dan haal ik nog eerder een Snuggie

Nu geen oranje lucht, maar wel een oranje verlichte Eusebiustoren...quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier momenteel geen sneeuw. Ik kijk nu uit op een prachtige oranje lucht, en alles is wit, alle takken onder sneeuw.

Sowieso de Super de Boer aan de Amsterdamseweg, die hebben een groot spandoek hangen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:49 schreef WebForce het volgende:
Nog maar eventjes gebruik kunnen maken van AH open op zondag. Achterlijk... Gaat nu de Plus open op zondag?

Bron: http://www.gelderlander.n(...)elling-op-zondag.ecequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Sowieso de Super de Boer aan de Amsterdamseweg, die hebben een groot spandoek hangen.
Edit:
De vestigingen van Coop Supermarkten Op het Toneel, St. Gangulphusplein en Schuttersbergplein krijgen per 1 januari 2011 een vergunning voor openstelling op zondag. Ook super Plus (Musiskwartier), Albert Heijn (Hanzestraat), Super de Boer (Amsterdamseweg), C1000 Krol (Oostburgwal), Jan Linders (Hoefbladlaan) en de Avondwinkel (Rijnstraat) krijgen een vergunning. Dat is de uitslag van de loting onder achtentwintig supermarkten die woensdag in het openbaar in het gemeentehuis werd uitgevoerd.

Wat een schijt winkel is dat tochquote:

QFT.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:21 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
Wat een schijt winkel is dat toch![]()
kunnen ze beter dichthouden op zondag

quote:

En jij wou 30 cm sneeuw hebben? Kamerplant.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:34 schreef donroyco het volgende:
Ik moet nog avondeten gaan scoren, maar heb geen zin om 100 meter door de sneeuw te gaan lopen

quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:31 schreef Vork het volgende:
Ik mis steeds alle ongelukken. Iedere keer als ik ergens langs kom, gebeuren er ongelukken. Maar dan niet als ik erbij ben.

Ik heb daarstraks eens scooter mogen zien neergaan in de steenstraat.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:31 schreef Vork het volgende:
Ik mis steeds alle ongelukken. Iedere keer als ik ergens langs kom, gebeuren er ongelukken. Maar dan niet als ik erbij ben.

Daar fietsen is toch nooit een pretje?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:11 schreef Adelante het volgende:
Fietsen op de Geitenkamp is geen pretje met dit weer

quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar fietsen is toch nooit een pretje?

quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar fietsen is toch nooit een pretje?

Meen je? Dat is echt levensgevaarlijk nuquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zag vandaag mensen schaatsen op de Immerloo plas![]()

Ja, echt! Ik durf ook nog niet hoor, moet het nog wel even vriezenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Meen je? Dat is echt levensgevaarlijk nu

Jaquote:

Maaltijdsalade, ontbijtspullen en avondeten voor morgenavondquote:

Snel hèquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:11 schreef _Loki het volgende:
We gaan echt sneeel. Nog maar 4 posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |