Rijden vooral op lijn 105 tussen Arnhem en Barneveld. Daar zie ik er nu veel. Af en toe ook op 91, 231 en 293.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:21 schreef marcel.nl het volgende:
Weet iemand trouwens of de korte Ambassadors van Syntus nu ergens anders worden ingezet ?
(was 1481 t/m 1488)
quote:Rijden vooral op lijn 105 tussen Arnhem en Barneveld. Daar zie ik er nu veel. Af en toe ook op 91, 231 en 293.
Volgens mij is trollystad in de war met de "normale" Amba's. Op de Veluwe rijden ook nog Amba's in de orginele kleurstellingen, maar volgens mij worden die gewoon willekeurig ingezet.quote:Veel? Hoe kan dat nou als ze:
1) zijn omgenummerd en
2) er minstens 3 van de 8 niet meer in dienst zijn.
Was ff een haastklusje om die kentekens in te voeren, volgens mij moest ik nog met huisgenoten eten oid. Was al laat..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beef R. Wijker
Nee ben zeer zeker niet in de war, ben zelf buschauffeur dus dat verschil zie ik wel. Ik heb geen idee hoeveel van de 10-meters er nog zijn, maar kom ze regelmatig tegen in Arnhem op lijn 105. Ik had m'n zin anders moeten formulerenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:46 schreef springer1980 het volgende:
Volgens mij is trollystad in de war met de "normale" Amba's. Op de Veluwe rijden ook nog Amba's in de orginele kleurstellingen, maar volgens mij worden die gewoon willekeurig ingezet.
Nee, ik heb alleen lelijke foto's van Dubai Citea's, sorry!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:47 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Haai, heeft er iemand een mooie foto van een Dubai-citea voor mij?
Dat is knap want ik zie 't verschil alleen als ze direkt naast elkaar staan en de een anderhalve meter voorbij de ander steekt. Je moet bij een egaal gekleurde bus echt weten waar de verschillen zitten en waar je dus op moet letten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:16 schreef trolleystad het volgende:
[..]
Nee ben zeer zeker niet in de war, ben zelf buschauffeur dus dat verschil zie ik wel.
Volgens hierboven dus 5 op de Veluwe maar volgens Busfoto zijn 2 daarvan (5301 en 5302) verkocht en/of ontdaan van alle Syntus kentekenen.quote:Ik heb geen idee hoeveel van de 10-meters er nog zijn, maar kom ze regelmatig tegen in Arnhem op lijn 105. Ik had m'n zin anders moeten formuleren
Ze rijden er nog volop. Heb in tien minuten tijd 1 Caetano en 2 of 3 Lion's City in Leeuwarden gezien.quote:Op maandag 10 januari 2011 02:17 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Zo ook de 8680.
En volgens mij gaat het allemaal ten koste van de MAN's (zowel Caetano als Lion's City)
Met name Caetano's zie ik nog maar heel weinig.
Nee,het zijn niet mijn foto's.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:47 schreef BeefRWijker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond deze en nog twee andere fotos op imageshack. Weet jij daar meer van, Busfotodotnl?
Ja, die heb ik inderdaad! Maar die mag ik helaas niet op fok postenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:29 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Okee, hebben jullie dan ook gewone foto's van Dubai Citea's?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:37 schreef Peterselieman het volgende:
Vanmiddag op mijn stamlijntje Amba 8381 zien rijden. Ze kunnen het dus toch, grote bussen inzetten
Had vandaag de 8385 met maxx opschrift, en nee 't was niet in Ljouwert maar in Boalsert.quote:Nog even wat niet gemelde bussen die inmiddels in Fryslân rondrijden, Amba's 8386 en 8792 en Citaro G 9169.
Met andere woorden, wat bied je.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[.gewone foto's van Dubai Citea's.]
Ja, die heb ik inderdaad!
Stel je voor dat Busfotodotnl er mee aan de haal gaat.quote:Maar die mag ik helaas niet op fok posten
Ik plaats alleen foto's met toestemming van de auteursrechthebbende.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:14 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
[..]
Had vandaag de 8385 met maxx opschrift, en nee 't was niet in Ljouwert maar in Boalsert.
Na de eerste serie Zaanse Ambas nu dus de 2 lichting Zaanse Ambas ook in Frl.
[..]
Met andere woorden, wat bied je.
[..]
Stel je voor dat Busfotodotnl er mee aan de haal gaat.
Ik niet, maar wel steevast met duidelijke bronvermelding (als dat niet al helder is op de foto zelf). Dat is w.m.b. netjes genoegquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:13 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik plaats alleen foto's met toestemming van de auteursrechthebbende.
Kennelijk dus niet altijd hè.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:13 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik plaats alleen foto's met toestemming van de auteursrechthebbende.
Zijn het jouw foto's?quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:20 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Kennelijk dus niet altijd hè.
Haal je ze even weg?
Het zijn zeer matige telefoonfoto's, in Bolsward gemaakt, dus reken daar maar goed op. Alhoewel elke willekeurige klapjosti die foto bij Cosmo gemaakt kan hebben natuurlijk.quote:
Ik meen dat ik daar ook toestemming voor heb en anders moet je precies aangeven om welke foto's het gaat.quote:
Ik wil het zeker wetenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:13 schreef Dangel het volgende:
[..]
Het zijn zeer matige telefoonfoto's, in Bolsward gemaakt, dus reken daar maar goed op. Alhoewel elke willekeurige klapjosti die foto bij Cosmo gemaakt kan hebben natuurlijk.
Ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:07 schreef NoBody122 het volgende:
Die vraag is gericht aan Beefje hoor, even voor de duidelijkheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |