Een busfreaks.nl account moet al genoeg zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:44 schreef Dangel het volgende:
Oeh, zla ik me aanmelden? Denk dat ik de enieg ben diemet een pentagramom zijn nek bussen op de foto zet
Mij zouden ze ook wel willen hebben lijkt me. Hoewel ik niet het idee heb ik dat de standaard autist ben die zo vaak geportreerd wordt ben ik een beetje schuchter voor dit soort programmas en dan vooral de reacties er op. Bovendien hang ik het voor mijn studiegenoten, vriendne en huisgenoten niet aan de grote klok dat ik het doe. Op mijn facebook blijkt alleen uit een paar vrienden dat ik die hobby heb maar je zult het niet zien bij mn foto's bijvoorbeeldquote:
Idd echt iets voor Bever ja, kan me eigen niet voorstellen dat hij veel mensen kent voor wie hij zich eigen moet schamen. Desnoods doet hij het onder de naam BetWter. Past perfect bij hem...!quote:Iets voor jou Beef?
http://casfiles.net/arriva/phpbb3/viewtopic.php?p=78121#p78121
De EO zoekt namelijk een busfanaat
Update: Ding is teruggevonden in St Niklaas en veiliggesteld door de Belgische politie. Zelfde bron.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:50 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bus is gestolen.
Bij de stalling Roosendaal zit een particulier autowasbedrijf. De inbraak was snel ontdekt. De gemiste bus niet ( vakantie)
Misschien kan een berichtje helpen als actieve spotters ( ik denk ook in Vlaanderen) kunnen helpen. Op GPS is de bus als laats op de Belgiche grens geregistreerd!
http://www.openbaarvervoerinboskoop.nl/
Fryskers zijn echte buikschuivers. Overigens heb ik ook meermalen meegemaakt dat standaard (12m low entry) bussen te dicht bij de halte kwamen en met een rotklap op de trottoirband klapten. Veel bussen halteren dan ook op gepaste afstand van het perronnetje.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:00 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik zou toch zeggen dat juist alles zo lagevloers-achtig werd
Of webmaster van een busfoto site?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:13 schreef Je-zus het volgende:
[..]
Een busfreaks.nl account moet al genoeg zijn
Met andere woorden, je bent gewoon liever een autist in 't geniep, heheh.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:23 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Mij zouden ze ook wel willen hebben lijkt me. Hoewel ik niet het idee heb ik dat de standaard autist ben die zo vaak geportreerd wordt ben ik een beetje schuchter voor dit soort programmas en dan vooral de reacties er op. Bovendien hang ik het voor mijn studiegenoten, vriendne en huisgenoten niet aan de grote klok dat ik het doe. Op mijn facebook blijkt alleen uit een paar vrienden dat ik die hobby heb maar je zult het niet zien bij mn foto's bijvoorbeeld
Omdat het beeld over dat soort mensen niet goed is kunnen mensen alleen maar een negatief beeld over je vormen.
Goed weekend, mijn waarde!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef Bitlord het volgende:
Nou inderdaad Beef, in het echte leven doen mensen zich soms "beter" voor dan ze zijn. Ik ga afsluiten hier, topdag gehad en behoorlijk bezopen. Goed weekeinde allen!
Net als de 8401quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:27 schreef NoBody122 het volgende:
Amba 8408 bevindt zich kennelijk ook in It Heitelân
Liegebeest.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:36 schreef Bitlord het volgende:
Ik heb na de zoveelste hint van Beef de stallingspagina aangepast. Zouden mensen hier kunnen kijken wat er niet meer klopt of bijgekomen is?
http://busfoto.nl/foto/stalling.php
Zo ook de 8680.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De 8400 is er ook al, naar horen en zeggen.
Duh, 95% van de posts gaat over users en hun dagbesteding, enkele topics aldaar uitgezonderdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:31 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
* BeefRWijker heeft overigens een sterk vermoeden dat sommige busfreakers hier naar toe zijn uitgeweken.
[..]
quote:
denhaagfmquote:HTM: extra geld door vergeetachtige reizigers
Vervoersbedrijf HTM krijgt iedere maand ruim 40.000 euro extra binnen doordat duizenden reizigers vergeten uit te checken met hun OV-Chipkaart. Zo'n ritje kost dan standaard vier euro.
De HTM houdt het geld wat door reizigers niet terug wordt gevraagd apart om later weer ten goede te laten komen aan de gebruikers van bus en tram. Hoe en wanneer weet het bedrijf nog niet. Ook wordt de manier waarop het geld geclaimd kan worden minder ingewikkeld. Nu moet er nog een formulier worden geprint, maar vanaf volgende maand kan dat digitaal via de HTM-website.
Is 't nou al zo erg met je dat je dingen denkt te hebben gedaan die je in werkelijkheid helemaal niet gedaan hebt?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:23 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Zeg me dan even wat er niet goed is, ik dacht dat ik je fout had verbeterd.
En de overige 5% over de vraag of een bustype goed of slecht is door het motorgeluid dat er uit komt.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:15 schreef Je-zus het volgende:
[..]
Duh, 95% van de posts gaat over users en hun dagbesteding, enkele topics aldaar uitgezonderd![]()
Alleen is de Belgische variant ietsje korter volgens mij en heeft geen achterdeur.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, de generatie daarna, en de opbouw leek verdacht veel op de huidige pro city, meneer de kenner.
achterdeur is ook nergens goed voorquote:Op maandag 10 januari 2011 21:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen is de Belgische variant ietsje korter volgens mij en heeft geen achterdeur.
Kan je ze niet resizen naar bijvoorbeeld 120.000 x 90.000 pixels? Ik zie het niet helemaal goed zo. Bedanktquote:Op maandag 10 januari 2011 02:29 schreef o.us het volgende:
Ben net een Cxx Dickie tegengekomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft 't over de eerste Denolf en Depla Procity op basis van de Peugeot Boxer.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen is de Belgische variant ietsje korter volgens mij en heeft geen achterdeur.
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:52 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Hij heeft 't over de eerste Denolf en Depla Procity op basis van de Peugeot Boxer.
[ afbeelding ]
De Peugeot Boxer en de Fiat Ducato en de Citroen Jumper zijn allemaal klonen van elkaar.
Hij was wel aardig aan de witte kant, maar ook wat geel op de neus... een beetje een OAD-kleurstelling zou ik zeggenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:41 schreef BeefRWijker het volgende:
oa een paar witte standaards geleend van Evobus.
Rijden vooral op lijn 105 tussen Arnhem en Barneveld. Daar zie ik er nu veel. Af en toe ook op 91, 231 en 293.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:21 schreef marcel.nl het volgende:
Weet iemand trouwens of de korte Ambassadors van Syntus nu ergens anders worden ingezet ?
(was 1481 t/m 1488)
quote:Rijden vooral op lijn 105 tussen Arnhem en Barneveld. Daar zie ik er nu veel. Af en toe ook op 91, 231 en 293.
Volgens mij is trollystad in de war met de "normale" Amba's. Op de Veluwe rijden ook nog Amba's in de orginele kleurstellingen, maar volgens mij worden die gewoon willekeurig ingezet.quote:Veel? Hoe kan dat nou als ze:
1) zijn omgenummerd en
2) er minstens 3 van de 8 niet meer in dienst zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |