Ik meen dat ik daar ook toestemming voor heb en anders moet je precies aangeven om welke foto's het gaat.quote:
Ik wil het zeker wetenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:13 schreef Dangel het volgende:
[..]
Het zijn zeer matige telefoonfoto's, in Bolsward gemaakt, dus reken daar maar goed op. Alhoewel elke willekeurige klapjosti die foto bij Cosmo gemaakt kan hebben natuurlijk.
Ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:07 schreef NoBody122 het volgende:
Die vraag is gericht aan Beefje hoor, even voor de duidelijkheid
Tuuuuurlijk SDquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:37 schreef Sounddragon het volgende:
Kan de rest van het copyright gesprek via PM/DM, heren ??
Mag ik kennelijk niet zeggen van de de moderator.quote:
Wat dacht je van watermerken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:59 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Mag ik kennelijk niet zeggen van de de moderator.
Blijkbaar is diefstal van iemands fotoboek hier gelegaliseerd.
Persoonlijk ben ik er zwaar op tegen, die openbare aanbestedingen hebben het reguliere bus vervoer al verneukt. Alles moet tegen minder kosten om maar laag genoeg te kunnen bieden om een consessie te krijgen. Het openbaar vervoer dient gewoon net als vroeger een (semi) overheidsgelegenheid te zijn! We zien het overal om ons heen, bussen zijn naar 6 jaar al "oud" en afgeschreven terwijl ze nog jaren mee kunnen. Alles is mogelijk zolang het niet te veel kost. Geen airco, dure kaartjes, onrendabele lijnen worden op gegeven, enz. En maar klagen dat de bussen leeg blijven.quote:Wat vinden jullie van de plannen om het stadsvervoer van Amsterdam, Rotterdam en Den Haag openbaar aan te besteden?
Ik las onlangs in het Parool dat er op 14 t/m 16 februari stakingen in het stadsvervoer in Amsterdam (GVB), Rotterdam (RET) en Den Haag (HTM) gaan plaatsvinden om te protesteren tegen de openbare aanbesteding van het stadsvervoer.
Dit is een kwalijke zaak, deze steden gebruiken veel vervoersmiddelen en reizigers om zomaar van bedrijf, beeld en service te wisselen. Iedereen is gewend aan het stadsvervoer. Ergens heb ik van bronnen ook vernomen dat er in Amsterdam en Rotterdam alleen het tram- en metrovervoer onderhands zal worden aanbesteed in plaats van het busvervoer. Stel dat het nou misgaat met een metro en wilt het pendelbussen inzetten, moeten ze de busbedrijf bedelen om pendelbussen in te zetten wat vast te laat zal komen aangezien er een regeling voor getroffen moet worden.
Het stadsvervoer mag niet worden aanbesteed.
Kom jij je stad wel 's uit? Kijk 's om je heen. Hoelang hebben we die aanbestedingen nu al?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:54 schreef springer1980 het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik er zwaar op tegen, die openbare aanbestedingen hebben het reguliere bus vervoer al verneukt. Alles moet tegen minder kosten om maar laag genoeg te kunnen bieden om een consessie te krijgen. Het openbaar vervoer dient gewoon net als vroeger een (semi) overheidsgelegenheid te zijn! We zien het overal om ons heen, bussen zijn naar 6 jaar al "oud" en afgeschreven terwijl ze nog jaren mee kunnen. Alles is mogelijk zolang het niet te veel kost. Geen airco, dure kaartjes, onrendabele lijnen worden op gegeven, enz. En maar klagen dat de bussen leeg blijven.
En daarbij het GVB hoort bij Amsterdam zoals windmolens en klompen bij Nederland horen, het zelfde geldt voor de RET en HTM.
Vroeger was het mijn inziens ook veel "spannender", ieder stuk van het land had zijn eigen maatschappij met zijn eigen bussen en kleuren schema. Tegenwoordig is het allemaal eenheidsworst, waar je ook bent, de kans is groot dat je dezelfde bus tegen komt als in je eigen woonplaats.
Zoals altijd moet Nederland weer het beste kindje van de Europeese klas zijn of kan iemand mij vertellen in welk land ze ook die waardeloze openbare aanbestedingen hebben???
Ik ga voor de methode-Stockholm: tram- en buslijnen in clusters aanbesteden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 03:03 schreef o.us het volgende:
Wat vinden jullie van de plannen om het stadsvervoer van Amsterdam, Rotterdam en Den Haag openbaar aan te besteden?
Ik las onlangs in het Parool dat er op 14 t/m 16 februari stakingen in het stadsvervoer in Amsterdam (GVB), Rotterdam (RET) en Den Haag (HTM) gaan plaatsvinden om te protesteren tegen de openbare aanbesteding van het stadsvervoer.
Dit is een kwalijke zaak, deze steden gebruiken veel vervoersmiddelen en reizigers om zomaar van bedrijf, beeld en service te wisselen. Iedereen is gewend aan het stadsvervoer. Ergens heb ik van bronnen ook vernomen dat er in Amsterdam en Rotterdam alleen het tram- en metrovervoer onderhands zal worden aanbesteed in plaats van het busvervoer. Stel dat het nou misgaat met een metro en wilt het pendelbussen inzetten, moeten ze de busbedrijf bedelen om pendelbussen in te zetten wat vast te laat zal komen aangezien er een regeling voor getroffen moet worden.
Het stadsvervoer mag niet worden aanbesteed.
Ik wil iig, als dat moet, dat de tram en metro van de RET blijven. Zij hebben het immers opgebouwd (RET en de gemeente). Buslijnen zijn opgebouwd in een Word-bestand.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ga voor de methode-Stockholm: tram- en buslijnen in clusters aanbesteden.
Overigens werkt het ministerie van Infrastructuur en Milieu met gegevens uit 2005 en negeert dat GVB, RET en HTM sindsdien wel pogingen hebben ondernomen om de efficiëntie/rentabiliteit te verhogen. Politici laten weer eens zien hoe dynamisch zij zijn...![]()
Merkwaardig dat deze dan weer is blijven staan, moddereters.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:30 schreef springer1980 het volgende:
(laat maar, ga niet de moeite nemen om te reageren op die kansloze BetWter)
.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat dacht je van watermerken?
Dat copyright-discussie is zonde van de tijd en de database...
Gizmodoquote:
Yahoo recently installed huge poster-size touchscreens at 20 San Francisco bus stops, allowing commuters to play online games against people at other bus stops. Nothing brings out my allegiance to my neighborhood like some crazyass futuristic sports trivia.
That's one of the several games available to people waiting for the bus, along with puzzles and others. And what would competition be without incentive? The neighborhood that racks up the most points before the end of next week will get to host a block party featuring the band OK Go.
The screens were made possible by some unholy advertising alliance between Yahoo, the San Francisco Municipal Transportation Agency, and the evilest of all evils, Clear Channel, but I trust commuters aren't going to let that spoil their fun. Cause this has to be the coolest thing Yahoo or Clear Channel have done, like, ever, right?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door BeefRWijker op 25-01-2011 00:30:57 ]Beef R. Wijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |