Anonymous heeft geen vergunning nodig.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Is daar vergunning voor gekregen vraag ik me af.
die vlerk is toch gewoon stout geweest?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:36 schreef Blobje het volgende:
Uiteindelijk verandert er toch niks en slikt iedereen alles weer als zoete koek en doen we weer wat ons opgedragen is. Alles wordt onder druk weer in de doofpot gestopt. Het is echt te triest voor woorden dat Nederland een 16 jarige jongetje oppakt. Weten we meteen waar de prioriteiten liggen. Als sletje van Amerika.
En Visa/Mastercard en consorten niet?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
die vlerk is toch gewoon stout geweest?
De piratenpartij staat genoemd, kan me toch voorstellen dat het niet geheel anonymous is.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Anonymous heeft geen vergunning nodig.
Precies. Het is veel makkelijker om terrorisme te roepen en op het CDA te stemmen.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De piratenpartij staat genoemd, kan me toch voorstellen dat het niet geheel anonymous is.
Ik hoop voor dat jochie dat hij er goed vanaf komt. Die vergelijking die in DWDD werd gemaakt tussen sit-ins en DDOS-aanvallen van een site vond ik wel erg treffend trouwens. Zo had ik het zelf nog niet bekeken.
Hoe zit dat dan, met bedrijven die een klant weigeren of de dienstverlening stoppen? Verder, dat mannetje is een paar uur geleden opgepakt en niet een paar jaar geleden en veroordeelt. Dus conclusies trekken is een beetje voorbarigquote:Op donderdag 9 december 2010 20:52 schreef Blobje het volgende:
[..]
En Visa/Mastercard en consorten niet?
Pak ze dan of allebei niet of allebei wel. Niet op deze manier. Zo hypocriet.
De Senaat lijkt me niet slim. Dan krijg je heel Amerika tegen je. Dan liever Sarah Palin.quote:
Who cares about Amerika?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De Senaat lijkt me niet slim. Dan krijg je heel Amerika tegen je. Dan liever Sarah Palin.
Ok, dan moet je stemmen.quote:
Done! Dat wordt de volgende volgens deze stemmingquote:Op donderdag 9 december 2010 21:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ok, dan moet je stemmen.
Zou slimmer zijn het Amerikaanse publiek voor je te krijgen.quote:
We leven nu eenmaal in een rechtstaat waarbij de wet de wet is.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:36 schreef Blobje het volgende:
Uiteindelijk verandert er toch niks en slikt iedereen alles weer als zoete koek en doen we weer wat ons opgedragen is. Alles wordt onder druk weer in de doofpot gestopt. Het is echt te triest voor woorden dat Nederland een 16 jarige jongetje oppakt. Weten we meteen waar de prioriteiten liggen. Als sletje van Amerika.
Zijn die ook vanuit Nederland gedaan dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:48 schreef rja het volgende:
Wel typisch dat niemand is gearresteerd voor DDOS's van de Wikileaks servers.
Dat hebben de overheden geen belangstelling voor ?
Doet het gewoon hoor... Soms moet je even www in de link zettenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:46 schreef Aepjeh het volgende:
www.visa.com down?
EDIT:
http://downforeveryoneorjustme.com/visa.com ja dus.
Doet het gewoon hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 21:46 schreef Aepjeh het volgende:
www.visa.com down?
EDIT:
http://downforeveryoneorjustme.com/visa.com ja dus.
Dat snap ik ook wel, maar de manier waarop heb ik moeite mee. Er wordt gesproken alsof hij het brein achter Anonymous is ( 1 van de aanvalsleidersquote:Op donderdag 9 december 2010 21:44 schreef Breekfast het volgende:
[..]
We leven nu eenmaal in een rechtstaat waarbij de wet de wet is.
Als we hem niet bestraffen omdat Mastercard ook 'fout' is, betekent het dat onze wetten naar volstrekte willekeur door de staat wel of niet kunnen worden uitgevoerd.
Oftewel einde rechtstaat
Het is ubertriest dat onze 'sterke arm' daar wel voor in actie weet te komen. De politie is niet je vriend, de politie is zo langzaam maar zeker verandert in de vijand van het volk en de vrijheid.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:36 schreef Blobje het volgende:
Houd je me nu voor een CDA stemmer?!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Precies. Het is veel makkelijker om terrorisme te roepen en op het CDA te stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |