In iedere relatie neem je iets voor lief. Uiterlijke en karaktereigenschappen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:26 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Of juist dat de mooiere dingen, de lelijke dingen overstijgen en 'het voor lief nemen'
Misschien is dat een mooie gedachte...
Ligt aan hoelang je een relatie volhoudt dus hoelang die roze wolk achter je roze bril blijft stekenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
In iedere relatie neem je iets voor lief. Uiterlijke en karaktereigenschappen.
Je kan nog zo'n klik hebben met iemand op werkelijk alles, maar ze kan bijvoorbeeld wel heel snel boos worden, tandenknarsen, arrogant zijn of baardgroei hebben op plekken waar je geen baard wil tegenkomen.
Ja, ik denk wel dat ze zich dit realiseren en dat het ze geen zak intereseerd. Maar dat is mijn meninig, ik hoef er hopelijk nooit achter te komenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niet walgen, maar wel realiseren dat ze minder mooi is dan gemiddeld.
Ja, maar niemand is perfect (uitgekauwde uitspraak, maar hij klopt nog steeds). Dus een 100% match op alles is er nooit, never. Lang leven de roze wolken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:29 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ligt aan hoelang je een relatie volhoudt dus hoelang die roze wolk achter je roze bril blijft steken
Zonder roze wolken geen relatiesquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:29 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ligt aan hoelang je een relatie volhoudt dus hoelang die roze wolk achter je roze bril blijft steken
Waarom zou dat vanzelfsprekend zijn?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:13 schreef Skylark. het volgende:
Nou zal hij tenzij hij geld heeft geen supermooie chick kunnen versieren, dus vanzelfsprekend wordt het een minder mooi meisje.
Dat zijn dus mannen die het en op uiterlijk en op persoonlijkheid niet voor elkaar krijgen om een leuke (knappe) vrouw te vinden. Het kan dat je als man je uiterlijk niet mee hebt, maar dat kan je best door middel van persoonlijkheid compenseren. Uiterlijk is gewoon een van de factoren die meespeelt, maar is niet de doorslaggevende factor.quote:Op maandag 13 december 2010 10:41 schreef Hanoying het volgende:
Op één of andere manier verzanden deze discussies altijd in of-of argumenten. "Ik heb liever een vrouw met een mooi innerlijk dan een vrouw met een mooi uiterlijk", alsof het één het ander uitsluit..
Je ziet veel mannen met lelijke vrouwen omdat ze op een gegeven moment gewoon accepteren dat ze geen vrouw uit de buitencategorie kunnen krijgen.
Wat is ondernemend?quote:Op maandag 13 december 2010 10:41 schreef Hanoying het volgende:
Op één of andere manier verzanden deze discussies altijd in of-of argumenten. "Ik heb liever een vrouw met een mooi innerlijk dan een vrouw met een mooi uiterlijk", alsof het één het ander uitsluit..
Er zijn ook gewoon vrouwen die er en goed uit zien en een leuke persoonlijkheid hebben en intelligent en ondernemend zijn.
Ik denk dat het percentage aardige en ondernemende vrouwen zelfs hoger ligt onder knappe vrouwen dan onder lelijke.
Je ziet veel mannen met lelijke vrouwen omdat ze op een gegeven moment gewoon accepteren dat ze geen vrouw uit de buitencategorie kunnen krijgen. Op een gegeven moment zijn ze eenzaam genoeg en leggen ze de lat minder hoog, na verloop van tijd leren ze dan van hun lelijke eendje te houden en/of ettert een relatie gewoon jaren door zonder dat iemand nog precies weet hoe en waarom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |