abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 december 2010 @ 08:54:15 #51
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_89751599
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Yups, hoewel ik die uitdrukking niet echt leuk vind.
Excuus, was niet als belediging bedoeld.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 10 december 2010 @ 10:23:17 #52
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89753736
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:10 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wat is dat toch met volwassen vrouwen en Olvarit :')
Geen idee. Het smaakt lekker, en is lekker licht. Altijd als ik niet lekker in m'n vel zit eet ik een aantal dingen, waaronder Olvarit potjes :)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  vrijdag 10 december 2010 @ 11:20:55 #53
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_89755724
Juist als je ziek bent moet je proberen een beetje goed te eten. Dat getrut met soepjes, beschuitjes en slappe thee is niks.
pi_89755764
ja, als je het allemaal binnenhoudt wel :)

als ik niets binnenhoud dan houd ik 't bij bouillon en thee ^O^

anders eet ik eigenlijk niet anders dan normaal, gewoon, veel groente.
Ja doei.
pi_89755856
Als ik me ziek voel eet ik altijd hamburgers met kaas. En bacon. Veel bacon. Awesome.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_89757036
Beschuit met appelstroop :)
En soep. Altijd goed.
En heeel veel thee.
  vrijdag 10 december 2010 @ 12:17:12 #57
45206 Pietverdriet
pi_89758190
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 11:20 schreef RobinOok het volgende:
Juist als je ziek bent moet je proberen een beetje goed te eten. Dat getrut met soepjes, beschuitjes en slappe thee is niks.
Klopt, maar het ligt er natuurlijk aan wat je hebt, niet?
  vrijdag 10 december 2010 @ 12:27:20 #58
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_89758594
Ja, maar heb jij vaak een kotsende ziekte? Ik niet.

Ik was gisteren toevallig ziekjes. Maagpijn en koorts.
Overrijpe avocado was lekker. De tagliatelle met tomatensaus beviel minder.
Aardappelpuree gaat er ook vaak wel in.
  vrijdag 10 december 2010 @ 12:57:43 #59
45206 Pietverdriet
pi_89759783
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 12:27 schreef RobinOok het volgende:
Ja, maar heb jij vaak een kotsende ziekte? Ik niet.
Nee, maar ben vrijwel nooit ziek
quote:
Ik was gisteren toevallig ziekjes. Maagpijn en koorts.
Overrijpe avocado was lekker. De tagliatelle met tomatensaus beviel minder.
Aardappelpuree gaat er ook vaak wel in.
* Pietverdriet fluistert Robin lieve woordjes in
  vrijdag 10 december 2010 @ 13:00:53 #60
185327 Thory
Weet wat goed voor je is
pi_89759892
Asperine.
En wat slecht voor je is.
  Redactie Games vrijdag 10 december 2010 @ 14:31:08 #61
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_89763217
Gisteren kippensoep gehad, deed me goed. Zelfs nog binnen te houden. Mandarijntjes ging ook nog wel. Stukjes appel ging alleen nog wat minder. Waarschijnlijk nog te hartig ofzo. Maar misschien vandaag wel. Voel me iig. een stuk beter dan de afgelopen 3 dagen.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_89766614
Die keren dat ik ziek ben verzorgt mijn lieve vrouw mij met veel:

en natuurlijk:

Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89767976
jus d'orange is heel slecht als je het aan je maag hebt!
hoe mensen er toch bij komen om maar sinaasappels te persen als ze ziek zijn :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_89771879
Als ik griep heb eet ik meestal nasi ( besteld bij de chinees), misschien raar maar dat proef ik wel. De rest van het jaar eet geen nasi.
  vrijdag 10 december 2010 @ 18:11:08 #65
45206 Pietverdriet
pi_89771946
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 18:08 schreef davo1979 het volgende:
Als ik griep heb eet ik meestal nasi ( besteld bij de chinees), misschien raar maar dat proef ik wel. De rest van het jaar eet geen nasi.
Veel sambal erbij?
pi_89772052
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Veel sambal erbij?
Helemaal niet hou niet van kruidig voedsel. Gewoon zn bak met nasi met een plakje ham en ei. Daar doe ik dan 2 dagen mee.
pi_89783231
Als je echt griep hebt, dan heb je helemaal geen puf om te koken. Zo heb ik een keer een week lang op Olvarit geleefd :P
Shine bright like a diamond.
pi_89783356
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 11:20 schreef RobinOok het volgende:
Als je in staat bent om normaal te eten, ben je ook niet ziek.

Heb ook van die collega's die genoeg dagen per jaar ziek zijn, slappe hap allemaal.
Je hoort je alleen ziek te melden als je zo verrot bent dat zelfs in bed liggen teveel is en dat je hoopt dat je snel dood gaat omdat je je zo kut voelt.

Als ik de reacties hier zo lees zijn er genoeg mensen hier die zich voor het minste of geringste ziek melden.
pi_89785611
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:08 schreef McGilles het volgende:

[..]

Als je in staat bent om normaal te eten, ben je ook niet ziek.

Heb ook van die collega's die genoeg dagen per jaar ziek zijn, slappe hap allemaal.
Je hoort je alleen ziek te melden als je zo verrot bent dat zelfs in bed liggen teveel is en dat je hoopt dat je snel dood gaat omdat je je zo kut voelt.

Als ik de reacties hier zo lees zijn er genoeg mensen hier die zich voor het minste of geringste ziek melden.
Klinkt bekend...

"Ja ik heb griep"
- "Nou een telefoon stabiel naast je hoofd houden zonder 'm kapot te kotsen gaat je anders nog goed af"

Ik heb maar een paar keer echt griep gehad, en dan wil je je bed niet uit. Dat als je jezelf omhoog trekt, de peristaltische bewegingen in je maag-darmkanaal weer opgestart worden. Dus blijf je maar liggen, badend in het zweet, tevergeefs wachtend tot de dood intreedt :')
pi_89785912
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:56 schreef Henno het volgende:

[..]

Klinkt bekend...

"Ja ik heb griep"
- "Nou een telefoon stabiel naast je hoofd houden zonder 'm kapot te kotsen gaat je anders nog goed af"

Ik heb maar een paar keer echt griep gehad, en dan wil je je bed niet uit. Dat als je jezelf omhoog trekt, de peristaltische bewegingen in je maag-darmkanaal weer opgestart worden. Dus blijf je maar liggen, badend in het zweet, tevergeefs wachtend tot de dood intreedt :')
Inderdaad, laatste keer dat ik ziek was was in nog net in staat met duizelingen in mijn kop te gaan kotsen in het toilet, waarna ik weer een uur lag te ijlen in mijn bed met de raarste gedachten en dromen en dit proces ongeveer 10x op rij.

Ziek zijn en dan lekker op de bank een filmpje kijken terwijl je warm onder een deken ligt waarna je even verse jus d'orange gaat maken 8)7 :r
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:38:22 #71
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_89787598
Belachelijk idee dat je eerst half dood moet gaan mag je jezelf ziek noemen. Mijn criterium is koorts.

En als je in staat bent te eten, dan ben je in staat te eten en kun je beter maar gewoon wat normale dingen eten waar je lichaam ook nog wat aan heeft. Simple as that.
pi_89788017
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:38 schreef RobinOok het volgende:
Belachelijk idee dat je eerst half dood moet gaan mag je jezelf ziek noemen. Mijn criterium is koorts.

En als je in staat bent te eten, dan ben je in staat te eten en kun je beter maar gewoon wat normale dingen eten waar je lichaam ook nog wat aan heeft. Simple as that.
Klopt, maar uit ervaring blijkt dat ik beter een paar druiven kan binnenhouden als een boterhammetje oid. :)

In het verleden als ik me alweer iets beter voelde probeerde ik ook wel eens een proteine shake :P
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:50:28 #73
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_89788326
Hier ook in zulke gevallen (en de standaard daarvoor is als de gedachte aan koffie of vet alles al naar boven doet komen ;) ) kippen of groentesoepjes, geroosterde broodjes (beginnend zonder, later met wat kaas) maar pas nadat de thee en droge beschuitjes binnen zijn gebleven en niet voor al teveel geweld daarbinnen hebben gezorgd :D
pi_89796684
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gisteren kippensoep gehad, deed me goed. Zelfs nog binnen te houden. Mandarijntjes ging ook nog wel. Stukjes appel ging alleen nog wat minder. Waarschijnlijk nog te hartig ofzo. Maar misschien vandaag wel. Voel me iig. een stuk beter dan de afgelopen 3 dagen.
Kippensoep helpt ook gewoon. En ik heb zelf de indruk/mag mezelf graag wijsmaken dat je vanzelf meer zin krijgt in datgene wat je lichaam nodig heeft, en dat je daarvoor alleen maar heel goed naar je lichaam hoeft te luisteren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_89796957
Waarom heeft iedereen zo'n voorkeur voor kippensoep, dat vind ik zo vreemd. :D

Als ik me ziek voel,dan eet ik juist tomatensoep (maar ik gooi er wel heel wat chili-poeder in :') )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')