abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89718133
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 13:25 schreef Pien85 het volgende:
"Hey, hoe is het?"
"Ja, prima, de kinderen doen het goed op school!"
"Nee, hoe is het met JOU?" }:|
Mooi toch, hun kinderen is hun leven :'( :D :'(

;(
life goes by...
pi_89718221
Als ik een man was geweest zou ik wellicht wel kinderen willen. :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 9 december 2010 @ 14:14:55 #78
185327 Thory
Weet wat goed voor je is
pi_89718255
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als ik een man was geweest zou ik wellicht wel kinderen willen. :')
Leg uit.
En wat slecht voor je is.
  donderdag 9 december 2010 @ 14:15:29 #79
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_89718280
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:08 schreef Ripley het volgende:
ow, dus je vrienden moeten geen kinderen nemen omdat JOUW leven dan slechter wordt? :P
Hij kan niet omgaan met verandering. Dat past dan wel weer prima in KLB.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_89718317
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:05 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

We veroveren binnenkort heus wel ergens een planeet en dan verkassen er een boel daarnaartoe.
Het kost tienduizenden euro's per kilo om iets in een baan om de aarde te lanceren.
Veel succes met miljarden mensen naar een ander planeet krijgen.
pi_89718402
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:14 schreef Thory het volgende:

[..]

Leg uit.
Ik heb de lichamelijke ongemakken er niet voor over.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 9 december 2010 @ 14:18:13 #82
185327 Thory
Weet wat goed voor je is
pi_89718426
quote:
7s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik heb de lichamelijke ongemakken er niet voor over.
En adoptie?
En wat slecht voor je is.
pi_89718466
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:11 schreef Thory het volgende:

[..]

Welkom op KB.
Haha wat de norm op KLB is weet ik ook wel. :P
Ik doelde op Fok! in het algemeen maar ook gewoon buiten het internet.
pi_89718562
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:18 schreef Thory het volgende:

[..]

En adoptie?
Ja dat zou kunnen, maar is een kostbare zaak.
Het zou wel grappig zijn, want ik ben zelf ook geadopteerd. :')

Ik heb niet echt het moedergevoel :@
pi_89718618
Voortplanten is het voornaamste doel van je bestaan. Mensen krijgen die gevoelens nou eenmaal en kunnen op een bepaalde leeftijd niet begrijpen dat het voor sommige mensen niet is weg gelegd omdat die gevoelens nou eenmaal heel sterk zijn. Dat jij er geen behoefte aan hebt, dat is prima, maar heb er ook respect voor dat de meerderheid van de mens hun doel willen vervullen. Als zij erover beginnen, kan jij toch gewoon normaal aangeven dat jij hier geen behoefte aan hebt.
Que Sera ~
pi_89718637
quote:
Op donderdag 9 december 2010 14:05 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

We veroveren binnenkort heus wel ergens een planeet en dan verkassen er een boel daarnaartoe.
Proest! We kunnen op het moment niet eens meer op de maan komen _O-
pi_89718746
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:22 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Proest! We kunnen op het moment niet eens meer op de maan komen _O-
Het is een absurd idee maar ik zie het toch standaard voorbij komen in discussies over overbevolking. :)
Kan er altijd wel om lachen.
pi_89719080
quote:
Op donderdag 9 december 2010 14:21 schreef Chilled het volgende:
Voortplanten is het voornaamste doel van je bestaan. Mensen krijgen die gevoelens nou eenmaal en kunnen op een bepaalde leeftijd niet begrijpen dat het voor sommige mensen niet is weg gelegd omdat die gevoelens nou eenmaal heel sterk zijn. Dat jij er geen behoefte aan hebt, dat is prima, maar heb er ook respect voor dat de meerderheid van de mens hun doel willen vervullen. Als zij erover beginnen, kan jij toch gewoon normaal aangeven dat jij hier geen behoefte aan hebt.
misschien ooit zo, maar tegenwoordig heeft de mens wel meer doelen.

Ik kan het idd aangeven, maar tenzij het een 1op 1 gesprek is, wordt de kans klein dat het onderwerp veranderd wordt.
pi_89719311
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:16 schreef Vengerr het volgende:

[..]

Het kost tienduizenden euro's per kilo om iets in een baan om de aarde te lanceren.
Veel succes met miljarden mensen naar een ander planeet krijgen.
Alsof we dat ook echt in een raket met enorme hoeveelheid brandstof aan boord zouden doen. De technologie staat toch niet stil. Maar als er een manier is ontdekt dan moet het nog wel gebruikt worden.
pi_89719407
quote:
Op donderdag 9 december 2010 14:34 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Alsof we dat ook echt in een raket met enorme hoeveelheid brandstof aan boord zouden doen. De technologie staat toch niet stil. Maar als er een manier is ontdekt dan moet het nog wel gebruikt worden.
De bemande ruimtevaarttechniek staat wel stil lief. Maar dat is totaal off-topic en blijkbaar niet iets waar jij sowieso kaas van hebt gegeten.
  donderdag 9 december 2010 @ 14:37:57 #91
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_89719473
Vind het ook irritant als mensen zeggen; Oh kinderen, nee nu niet, die nemen we volgend jaar wel een keer. Alsof kinderen krijgen voor iedereen voorbestemd is......niet dus.. :N

Spreek uit ervaring helaas..
pi_89719494
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:36 schreef stbabylon het volgende:

[..]

De bemande ruimtevaarttechniek staat wel stil lief. Maar dat is totaal off-topic en blijkbaar niet iets waar jij sowieso kaas van hebt gegeten.
Okee.
pi_89719615
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:37 schreef penny-wise het volgende:
Vind het ook irritant als mensen zeggen; Oh kinderen, nee nu niet, die nemen we volgend jaar wel een keer. Alsof kinderen krijgen voor iedereen voorbestemd is......niet dus.. :N

Spreek uit ervaring helaas..
Dat is zo irritant,
altijd wel 1 iemand die dat wel roept.

Jammer voor jou dat het een ervaring is,
maar zo neem ik het niet op in de planning en ook niet in de wijze hoe ik erover praat
pi_89719821
quote:
99s.gif Op donderdag 9 december 2010 13:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dan misschien nog erger, maar het geluksgevoel gaat sowieso naar beneden na het krijgen van kinderen :)
Dat zal ook verschillen per persoon.

En dat gelul over dat kinderen krijgen niet zo vanzelfsprekend is... Voor de meeste mensen is het dat wel en voor de meeste mensen is zeggen dat 'dat nog wel een keer komt' ook heel logisch e vanzelfsprekend, waarom zou je dat niet mogen zeggen? Omdat het niet voor iedereen vanzelfsprekend is?
compact en kleverig.
pi_89720057
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:34 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Hypothetisch gesteld.
Als er een werkbare manier is om het voor elkaar te krijgen.
Dus een planeet via terra forming geschikt maken voor kolonisatie door miljarden mensen en een techniek ontwikkelen om die miljarden naar die planeet te verschepen.
Dan zou het pas een duurzame oplossing zijn als die nieuwe planeet genoeg ruimte biedt om een constante stroom migranten op gang te houden die groot genoeg is om de aarde leefbaar te kunnen houden.
Ook daar zit natuurlijk een limiet aan.
Als die opties beschikbaar zouden zijn moeten we het zeker doen daar ben ik het mee eens.

Het probleem is dat we bevolking gestaag blijft stijgen en we ons af moeten vragen of we het ons kunnen permitteren om op die wonderbaarlijke technologieėn en ontwikkelingen te wachten die er waarschijnlijk nooit gaan komen.

Ik ga trouwens totaal off topic nu. :@
pi_89720059
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:30 schreef stbabylon het volgende:

[..]

misschien ooit zo, maar tegenwoordig heeft de mens wel meer doelen.

Ik kan het idd aangeven, maar tenzij het een 1op 1 gesprek is, wordt de kans klein dat het onderwerp veranderd wordt.
Dat mensen tegenwoordig wel meerdere doelen hebben, betekent niet dat het biologisch bepaald is dat vrouwen en mannen op een gegeven moment het gevoel krijgen dat ze hun generatie willen voortzetten. Dat is nu niet anders dan 1000 jaar geleden.
Que Sera ~
pi_89720407
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

En dat gelul over dat kinderen krijgen niet zo vanzelfsprekend is... Voor de meeste mensen is het dat wel en voor de meeste mensen is zeggen dat 'dat nog wel een keer komt' ook heel logisch e vanzelfsprekend, waarom zou je dat niet mogen zeggen? Omdat het niet voor iedereen vanzelfsprekend is?
Omdat het de 500ste keer bloedirritant begint te worden. Zeker nadat je gewoon eerlijk en open hebt gezegd: ik wil geen kinderen.
pi_89720431
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Aan de ene kant geef je toe dat het niet voor iedereen vanzelfsprekend is en tegelijk zeg je dat het gelul is en je het best mag ontkennen/tegenspreken als iemand zegt dat het voor hem of haar niet vanzelfsprekend.
Ik moest ik het 2 keer lezen maar volgens mij is dat dat je zegt. :?
pi_89720458
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:49 schreef Chilled het volgende:

[..]

Dat mensen tegenwoordig wel meerdere doelen hebben, betekent niet dat het biologisch bepaald is dat vrouwen en mannen op een gegeven moment het gevoel krijgen dat ze hun generatie willen voortzetten. Dat is nu niet anders dan 1000 jaar geleden.
Ja, maar gelukkig hebben mensen het verstand om biologische behoeftes te kunnen onderdrukken.
pi_89720577
quote:
99s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:56 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Omdat het de 500ste keer bloedirritant begint te worden. Zeker nadat je gewoon eerlijk en open hebt gezegd: ik wil geen kinderen.
Ik had t niet over als mensen blijven vragen wanneer je er nou een keer aan begint, dat lijkt me idd irritant.
Ik had het erover dat je als stel kennelijk niet mag zeggen: 'O, we beginnen volgend jaar een keer aan kinderen' omdat dat niet voor iedereen vanzelfsprekend is.
Nee, klopt, dat is het niet. Moet ik dan maar niet zeggen dat ik wel kinderen wil?

Je hebt trouwens gelijk, heb dat onderzoek ook gezien, ik ben kennelijk uitzondering, ben gelukkiger geworden nadat ik ze kreeg, wel bezorgder trouwens :')
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')