Nee, wat ik zeg is dat ik he onzin vind dat ik niet zou mogen zeggen dat ik volgend jaar ergens een keer aan kinderen wil beginnen omdat dat niet voor iedereen zo vanzelfsprekend is.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:56 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Aan de ene kant geef je toe dat het niet voor iedereen vanzelfsprekend is en tegelijk zeg je dat het gelul is en je het best mag ontkennen/tegenspreken als iemand zegt dat het voor hem of haar niet vanzelfsprekend.
Ik moest ik het 2 keer lezen maar volgens mij is dat dat je zegt.
OK.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, wat ik zeg is dat ik he onzin vind dat ik niet zou mogen zeggen dat ik volgend jaar ergens een keer aan kinderen wil beginnen omdat dat niet voor iedereen zo vanzelfsprekend is.
Koffie zetten is niet voor iedereen vanzelfsprekend, toch is het heel normaal om dat te doen en te zeggen dat je het gaat doen.
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:16 schreef Sehaninne het volgende:
Misschien ben jij wel de gestoorde?
Je bent geen uitzondering, aangezien iedereen denkt dat hij/zij de uitzondering is.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je hebt trouwens gelijk, heb dat onderzoek ook gezien, ik ben kennelijk uitzondering, ben gelukkiger geworden nadat ik ze kreeg, wel bezorgder trouwens
Inderdaad dat staat dus juist in het artikel een aantal paginas terug, het parental paradox fenomeen toch?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:18 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Je bent geen uitzondering, aangezien iedereen denkt dat hij/zij de uitzondering is.
Mijn ouders, en alle andere ouders zijn juist de egoisten. Jij bewijst dit maar weer even. Je neemt kinderen zodat je niet eenzaam en alleen sterft. Ik neem geen kinderen, zodat die kinderen niet een kut leven krijgen in een wereld die onvermijdelijk naar de klote gaat (zo kijk ik er nml. tegenaan).quote:Op donderdag 9 december 2010 16:36 schreef hapseflaps het volgende:
Egoist,als jouw ouders ook geen kinderen wilden was jij er ook niet.
Hoop dat je eenzaam en alleen sterfr,terwijl mijn kind mij iedere dag opzoekt
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:36 schreef hapseflaps het volgende:
Jij wordt zo'n ouder die van al z'n kinderen eist dat ze bij toerbeurt 1x per week langskomen.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:36 schreef hapseflaps het volgende:
Jij wil een kind zodat je zelf niet eenzaam bent en je wenst een ander een eenzame dood toe?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:36 schreef hapseflaps het volgende:
He wat zielig nou...quote:Op donderdag 9 december 2010 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
R&P en nuance is die kant op. Dit is KLB. Mijn leven wordt anders en in mijn optiek slechter.
Ik zie mijzelf ook niet zo feesten op die leeftijd en dat doe ik nu al niet meer zoveel maar als hij daar plezier in heeft moet hij dat wmb gewoon doen.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:47 schreef DasApart het volgende:
Vervelend TS. Ik zou het alleen wel echt triest vinden als je nog elk weekend uitgaat. Als je 32 bent heb je als het goed is betere dingen te doen of iig betere plekken om heen te gaan savonds.
Betere plekken? Zoals? Ik vind uitgaan met vrienden erg leuk, en zie niet wat leeftijd daar mee te maken heeft.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:47 schreef DasApart het volgende:
Vervelend TS. Ik zou het alleen wel echt triest vinden als je nog elk weekend uitgaat. Als je 32 bent heb je als het goed is betere dingen te doen of iig betere plekken om heen te gaan savonds.
Wederom het "wel wat beters te doen" argument maar het ontgaat me nog steeds wat dat dan wel mag zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:55 schreef hapseflaps het volgende:
Ik neem kinderen omdat ik ouders wil wordenen een mensje opvoed en laat opgroeien. Nou TS als je 32 bent heb je wel wat beters te doen dan ieder weekend in de kroeg te hangen of met je lief in de wildwaterbaan in het plaatselijke golfslagbad
Oftewel, je wil kinderen voor JOU. Niet voor de kinderen, je wel zelf een toevoeging, zonder na te denken of je omgeving een goede plek is voor een nieuw kind. Topquote:Op donderdag 9 december 2010 16:55 schreef hapseflaps het volgende:
Ik neem kinderen omdat ik ouders wil wordenen een mensje opvoed en laat opgroeien. Nou TS als je 32 bent heb je wel wat beters te doen dan ieder weekend in de kroeg te hangen of met je lief in de wildwaterbaan in het plaatselijke golfslagbad
Omdat ik een topic open op fok, zal ik wel het hele weekend in de kroeg zitten en in het golfslagbad....quote:Op donderdag 9 december 2010 17:03 schreef hapseflaps het volgende:
Omdat je uit frustratie een topic opent op fokkkk
Wat is dat toch met dat 'wel wat beters te doen' argumentquote:Op donderdag 9 december 2010 16:55 schreef hapseflaps het volgende:
Ik vind het oprecht sneu voor je.quote:
Ik ben sceptischquote:Op donderdag 9 december 2010 17:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht sneu voor je.
Amen. Mensen nemen nou eenmaal kinderen omdat ze denken dat het moet, een instinctieve en primitieve reactie. Ik reis ook liever de wereld rond en doe dingen waar ik zin in heb, inplaats van iedere keer op de kleine te letten, stront luiers te verschonen en afgeleid worden van echt leuke zaken.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat 'wel wat beters te doen' argumentWaarom willen mensen zo graag voor anderen beslissen dat ze 'wel wat beters te doen hebben'? Laat mensen gewoon doen waar ze zin in hebben. Als jij er zin in hebt om kinderen op te voeden, moet je dat vooral doen. Ik heb persoonlijk wel wat beters te doen dan dat, namelijk reizen
Waarom zouden mensen dat willen als ze graag kinderen willen? Ik vind het nogal hypocriet van je dat je loopt te zeuren dat mensen steeds bij jou lopen te zeuren over kinderen, maar andersom doe je precies hetzelfde.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig hebben mensen het verstand om biologische behoeftes te kunnen onderdrukken.
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:43 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik wil geen kinderen. Vieze kleine Superwormpjes larven![]()
Steeds lopen zeuren of er een topic over openen. Goede vergelijking!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:52 schreef Chilled het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen dat willen als ze graag kinderen willen? Ik vind het nogal hypocriet van je dat je loopt te zeuren dat mensen steeds bij jou lopen te zeuren over kinderen, maar andersom doe je precies hetzelfde.
Ja, die tweede kun je niet zelf beslissenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Geboorten erger vinden dan begrafenissen.
Ik weet dat je het niet over mij hebt.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:25 schreef NewKidsTurbo het volgende:
Mensen die denken eeuwig te leven
Mensen die niet willen veranderen en in hun zombie leventje willen blijven
Mensen die geen kinderen willen en de elite vooral minder sheople laten beheersen, wat de elite wilt
't is inderdaad fysiek een stuk pijnlijker...quote:Op donderdag 9 december 2010 20:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Geboorten erger vinden dan begrafenissen.
Deze post in combinatie met je avatar kan ZO fout zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Onterechte klacht.
Ik zou zo graag een dochtertje willen, ik heb alleen geen geschikte vriendin om er een mee te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht:
TS
... En weer zo'n egoïst die alleen kinderen wil omdat ze bang is eenzaam en alleen te stervenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:22 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ontechte klacht
Natúúrlijk hebben veel mensen het na het krijgen van een kind veel daarover, omdat het een nogal ingrijpende verandering is!
Dat jij nou zo'n mafkikker bent die geen kinderen wilt en liever sterft als eenzaam mannetje zonder familie (kleinkinderen dan) wil niet zeggen dat zij hier de ongewonen zijn.
Klacht:
TS
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
... En weer zo'n egoïst die alleen kinderen wil omdat ze bang is eenzaam en alleen te sterven
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
... En weer zo'n egoïst die alleen kinderen wil omdat ze bang is eenzaam en alleen te sterven
Weer zo'n achterlijk iemand die niet begrijpend kan lezen...quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het heet tussen de regels door lezenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:30 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Weer zo'n achterlijk iemand die niet begrijpend kan lezen...
Waar zie jij staan dat ik dat wil?
Ik zei toch "Dat jij nou zo'n mafkikker bent die geen kinderen wilt en liever sterft als eenzaam mannetje zonder familie " en niet "Dat jij nou zo'n mafkikker bent die geen kinderen wilt en dus liever sterft als eenzaam mannetje zonder familie ", of niet?
Omdat niet iedereen is zoals jijquote:Op donderdag 9 december 2010 13:14 schreef stbabylon het volgende:
Echt, waarom moeten mensen zo nodig iets wat goed is verkloten door zich te gaan voortplanten
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:25 schreef Pien85 het volgende:
"Hey, hoe is het?"
"Ja, prima, de kinderen doen het goed op school!"
"Nee, hoe is het met JOU?"
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:22 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ontechte klacht
Natúúrlijk hebben veel mensen het na het krijgen van een kind veel daarover, omdat het een nogal ingrijpende verandering is!Reality check.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht:
TS
Kinderen hebben is GEEN garantie dat je op je oude dag niet eenzaam zal zijn.
Vice versa is niet iedereen zonder kinderen eenzaam.
Vanwaar altijd dat venijn dat bij vrouwen naar boven komt bij dit onderwerp?
Je klinkt helemaal niet zo happy.![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:22 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ontechte klacht
Natúúrlijk hebben veel mensen het na het krijgen van een kind veel daarover, omdat het een nogal ingrijpende verandering is!Klacht: HappyGirl91 is een egoistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht:
TS![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |