Nog nooit van gehoordquote:
Het Evoluon een museum? Kröller Müller in Eindhoven? Blijf nog een uurtje langer slapenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:02 schreef tong80 het volgende:
Evoluon ? En het Kröller Muller ?
Goeiemorgen
Ohja, van 1966 tot 1989 lees ik iddquote:Op donderdag 9 december 2010 20:06 schreef ß het volgende:
Toen Tong nog jong was, was het Evoluon een museum.
+1 Flitspaalquote:
AKQ #2119quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:22 schreef Spees_Eend het volgende:
Dirigent van het Metropool Orkest?
Tong to the rescue.quote:
Die had de dader kunnen zijn.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Niet stiekem gegoogled gezien het resultaat als je op zanger gekaapt vliegtuig zoekt?
Wat heeft ie met een vliegtuig te maken ?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:41 schreef Aalbers het volgende:
Googlen? Groot fan van Stevens. Wist dat hij iets met een vliegtuig te maken had, maar niet precies wat.
Wist dat hij een keer voor een terrorist werd aangezien, dus legde de link met gekaapt vliegtuig..quote:Op donderdag 9 december 2010 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft ie met een vliegtuig te maken ?
Hoe wist jij dan precies dat dat het antwoord was geweest als je dit had gegoogled? Dat betekent dat jij ook gegoogled hebtquote:Niet stiekem gegoogled gezien het resultaat als je op zanger gekaapt vliegtuig zoekt?
Ja, maar ze heeft het antwoord hier toch niet neergezet. Ik Google ook wel eens als ik het antwoord niet weet. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Never nooit plaats ik het dan hierquote:Op donderdag 9 december 2010 20:48 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Hoe wist jij dan precies dat dat het antwoord was geweest als je dit had gegoogled? Dat betekent dat jij ook gegoogled hebt
Ja, ik heb toch geen antwoord gegeven. Is het ook al verboden te googlen als je niet meespeelt aan een vraag?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:48 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Hoe wist jij dan precies dat dat het antwoord was geweest als je dit had gegoogled? Dat betekent dat jij ook gegoogled hebt
Ja waarom niet ? Laten we eens gek doen.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:56 schreef Spees_Eend het volgende:
Nieuwe vraag van Slaveloos dan maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |