Op de duckstad twitter werd hij Peter R. Diepvries genoemd.quote:Op maandag 11 april 2011 11:45 schreef JustRob het volgende:
Jennifer Loopneus
Bintje Spiers
Marco Borsthaartje
Bill Gaatjes
Katja Schuurspons
Peter R. De Vrieskist
Goede Eieren, Slechte Eieren
Wie Is De Eend?
SBS Kwek
Overweg Met Zorgen
Eigen Huis In Puin
Eidols
Vroeger had je een acteur met de naam Pollo Hamburger. Allitereert wat minder, maar klinkt ook leuk.quote:Op maandag 11 april 2011 10:40 schreef JanPieterszoonCoen het volgende:
Zag laatst een of andere reportage op tv, geen idee waar het over ging maar er kwam dus een neuroloog aan het woord genaamd: Hans Hamburger. Valt voor mij in het rijtje 'Friet van Piet' en 'Kees Kroket'.
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:10 schreef Silenus het volgende:
OT: http://nl.linkedin.com/pub/constant-lam/10/383/629
quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:11 schreef Sanchos het volgende:
Bij mij op school zat een Karlijn Anker, als ze een brief kreeg stond er K. Anker
quote:
0:23 - 0:30quote:
Die heeft haar studie gekozen op basis van haar naam, dat kan geen toeval meer zijnquote:
Hier in de buurt woont een Karin Litjens. Als die post krijgt staat er K. Litjens opquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:11 schreef Sanchos het volgende:
Bij mij op school zat een Karlijn Anker, als ze een brief kreeg stond er K. Anker
Beugeling! Hij lijkt op Hans Liberg vond ik altijdquote:Op maandag 17 januari 2011 21:00 schreef BijtendeMuis het volgende:
Mijn orthodontist heet Dr. Beugeling!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |