Baloe z'n vogeltje is net zo groot als 1 hele nakie van oh-oh?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij krijgt hem niet meer stijf hoor
Niks wat een klein blauw pilletje niet kan fixenquote:
Wil je even voelen hoe groot baloe zijn vogel is?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Baloe z'n vogeltje is net zo groot als 1 hele nakie van oh-oh?
[..]
Niks wat een klein blauw pilletje niet kan fixen
Ga je weg om de tt?quote:
Sorry, ik heb weinig grenzen maar dat is dr echt wel eenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:52 schreef Barbaaf het volgende:
@ TT
Maar als oh-oh niks van SM moet hebben wordt het nooit wat tussen ons
Aaahwquote:Op donderdag 9 december 2010 11:52 schreef Barbaaf het volgende:
@ TT
oh oh en grenzenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sorry, ik heb weinig grenzen maar dat is dr echt wel een
En ook gelijk je laatste?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sorry, ik heb weinig grenzen maar dat is dr echt wel een
Nou ik vind het gesprek ook echt erg flauw worden, en ik ga niet zoals jij zitten janken of boos doen, ik laat ze ff uitrazen en dan houdt het vanzelf wel opquote:
Voorzichtig an! Glad op den weg!quote:Op donderdag 9 december 2010 11:53 schreef Rewimo het volgende:
Nah, ik ga jullie dan ook maar verlaten. Boxmeer, here I come. Zoek dekking!
Ik laat me niet wegjagen bedoel jequote:Op donderdag 9 december 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik vind het gesprek ook echt erg flauw worden, en ik ga niet zoals jij zitten janken of boos doen, ik laat ze ff uitrazen en dan houdt het vanzelf wel op
Ik gok dat als zij de meesteres mag zijn en jij de slaaf, dat het dan wel goed komtquote:Op donderdag 9 december 2010 11:52 schreef Barbaaf het volgende:
@ TT
Jees, wat ben jij verstandig zegquote:Op donderdag 9 december 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik vind het gesprek ook echt erg flauw worden, en ik ga niet zoals jij zitten janken of boos doen, ik laat ze ff uitrazen en dan houdt het vanzelf wel op
Ik ga niet weg ik laat ze lekker ff zodat ze ergens anders over kunnen gaan lullen.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik laat me niet wegjagen bedoel je
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga niet weg ik laat ze lekker ff zodat ze ergens anders over kunnen gaan lullen.
Back to tombobashen Ll
Ik ben in de war nuquote:
Ik zal het je de 29e haarfijn uitleggenquote:
Niet nu al beginnen met tombobashen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oh sorry, niet huilen nu hequote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet nu al beginnen met tombobashen!![]()
Ooh, je denkt er ook nog een tijd aan te kunnen hangen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ja, dan kan ik me voorbereidenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, je denkt er ook nog een tijd aan te kunnen hangen?
Ga je nog maar haarfijne dingen doen de 29ste?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal het je de 29e haarfijn uitleggen
Voorbereiden is voor mietjes.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik me voorbereiden
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh sorry, niet huilen nu he![]()
Ik ga ff weg, tot later, ik kan je geen exact tijdstip geven, ook daarvoor mijn excuses
er moet wel af en toe van rol gewisseld worden anders vind ik het snel saai wordenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik gok dat als zij de meesteres mag zijn en jij de slaaf, dat het dan wel goed komt
*hijg* *hijg* *hijg* Baaf, mmmmmmm Baaf, De grrrrrrroetjes van Ingggg, hmmmm *hijg *hijg* *hijg*quote:Op donderdag 9 december 2010 11:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Tot laterzzzz.
Doe Baaf de groetjes als je hem gaat bellen.
Joh, anders dwing je dr gewoonquote:Op donderdag 9 december 2010 12:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
er moet wel af en toe van rol gewisseld worden anders vind ik het snel saai worden
Ja, dat jullie me weer pestenquote:
Grow a pairquote:Op donderdag 9 december 2010 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat jullie me weer pesten
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat jullie me weer pesten
Pokon FTWquote:
Wat heb jij nou met je poot dan? Dat heb ik ff gemist..quote:Op donderdag 9 december 2010 12:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Senes heeft hoofdpijn, dus los het maar ff zelf op.
En anders haal ik Elies derbij en dan zwaait er wat
Dies geamputeerdquote:Op donderdag 9 december 2010 12:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat heb jij nou met je poot dan? Dat heb ik ff gemist..
Jij legt er wel graag een zweepje over?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:52 schreef Barbaaf het volgende:
@ TT
Liever nietquote:Op donderdag 9 december 2010 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wil je even voelen hoe groot baloe zijn vogel is?
Dat zei ik ook alquote:Op donderdag 9 december 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
En oh-ohKom op zeg, alsof er over/met anderen nooit een geintje wordt gemaakt. Hoe vaak is het wattenstijfjes en/of blauwe flesjes verhaal niet voorbij gekomen, of het gerammel van Tombo
Pokon...quote:Op donderdag 9 december 2010 12:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pokon FTW![]()
Oh nee, bij jou is er al genoeg gegrowed he?
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
Liever niet
En oh-ohKom op zeg, alsof er over/met anderen nooit een geintje wordt gemaakt. Hoe vaak is het wattenstijfjes en/of blauwe flesjes verhaal niet voorbij gekomen, of het gerammel van Tombo
die keer dat Ll een blauw flesje in z'n reet had en naar het ziekenhuis moestquote:
Het zou ons geheimpje blijvenquote:Op donderdag 9 december 2010 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die keer dat Ll een blauw flesje in z'n reet had en naar het ziekenhuis moest
en het hier niet verteld had, en zich net verraden heeft
Ik geloof er geen reet (hihiihi ik zei reet) vanquote:Op donderdag 9 december 2010 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die keer dat Ll een blauw flesje in z'n reet had en naar het ziekenhuis moest
en het hier niet verteld had, en zich net verraden heeft
ja, jij wilde em per sé overdwarsquote:Op donderdag 9 december 2010 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het zou ons geheimpje blijvenWat kan ik er nou aan doen dat ze bij jou soepeler naar binnen gleden dan bij mij
Ja dat leek me wel watquote:Op donderdag 9 december 2010 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, jij wilde em per sé overdwars
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
rammel rammel, rammel rammel [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
rammel rammel, rammel rammel [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Kan je hier geen rammelend GIF'je van maken;
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
Oh snap, nu doen we ook gewoon wat oh-oh zegt en plagen we Tombo weer.
Het is écht een meesteres, en dan zeggen dat ze niet van SM houdt
Zwab? Ga es ff photoshoppenquote:Op donderdag 9 december 2010 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is die er niet met een foto van Sjon?
Kan wel zo op de BBQ ja, alleen moet je dan wel eerst z'n haren wegscherenquote:Op donderdag 9 december 2010 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik krijg dr honger van van dat plaatje, gelukkig heb ik bijna pauze
www.x-toys.nlquote:Op donderdag 9 december 2010 12:17 schreef oh-oh het volgende:
En als ik zeg dat ik m schop lopen jullie allemaal te jankzakken
![]()
![]()
Waar koop ik zo een ding?
Dan is die hond vast goed te pruimen
Jezusquote:Op donderdag 9 december 2010 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, jij wilde em per sé overdwars
Nee, gewoon ff stropen, dat kan ik heel goedquote:Op donderdag 9 december 2010 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan wel zo op de BBQ ja, alleen moet je dan wel eerst z'n haren wegscheren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
ja, doeiquote:Op donderdag 9 december 2010 12:37 schreef DeZwabber het volgende:
das voor al die computers die jullie slopen
nopequote:Op donderdag 9 december 2010 12:39 schreef Qwea het volgende:
Bijdrage Stichting Praktijkleren
Dit is een gemiddeld bedrag per schooljaar of een deel daarvan en is bestemd voor de ontwikkeling en het gebruik van allerlei materialen zoals voor projectboekjes, toets- en examenmateriaal, afname van de pvb's, stagehandboeken, bepaalde licenties e.d..
Wat?
Die licenties, pvb's, stagehandboeken, ect horen toch allemaal bij het lesgeld in te zitten?
Maar, dat is toch belachelijk dat dat er niet bij in zitquote:Op donderdag 9 december 2010 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nope
ach, ik kreeg aan het begin van het jaar te horen dat ik maar twee boeken nodig zou hebben
heb er nu zes, en er moeten er nog een paar bij, de boekenlijst klopte blijkbaar niet
Ja, dat vind ik stomquote:Op donderdag 9 december 2010 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
volgens mij is het lesgeld voor iedereen hetzelfde, en alle dingen die per opleiding verschillen krijg je later voor je kop
Boeken vindt ik wel logisch, maar verder is het best raar ja, als je bv. Archeologie of Geschiedenis studeert dan zal je veel vaker tripjes doen en het veld in gaan dan bij Recht ofzo... Laat dat gewoon lekker per opleiding varieren. Is misschien de ene duurder dan de ander, maar weet je wel vooraf wat precies de kosten zijn (excl boeken dan)quote:Op donderdag 9 december 2010 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, dat is toch belachelijk dat dat er niet bij in zit
Ja maar het mooie is ook nog dat er staan "readers, ect ect" Ja, leuk en aardig. Maar de readers van topdesk, en de topdesk licentie zou ik al niet hoeven dokken. Want vrijstelling.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boeken vindt ik wel logisch, maar verder is het best raar ja, als je bv. Archeologie of Geschiedenis studeert dan zal je veel vaker tripjes doen en het veld in gaan dan bij Recht ofzo... Laat dat gewoon lekker per opleiding varieren. Is misschien de ene duurder dan de ander, maar weet je wel vooraf wat precies de kosten zijn (excl boeken dan)
Sowieso vind ik dat raar, bij ons betalen we niks voor licenties e.d. Met de meeste bedrijven hebben ze gewoon een deal en hebben ze voor nop of zeer weinig van die student of academic licenties. Hoop bedrijven geven die maar wat graag en voor nop op weinig weg aan scholen. Want het is natuurlijk gewoon investeren in de toekomst als er een zooitje studenten wordt opgeleid te werken met JOUW pakket.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar het mooie is ook nog dat er staan "readers, ect ect" Ja, leuk en aardig. Maar de readers van topdesk, en de topdesk licentie zou ik al niet hoeven dokken. Want vrijstelling.
Dikke fuck met ze. Heb gemailt
Kun je die niet op een tegel bestellen?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:53 schreef senesta het volgende:
http://www.c1-8cav68.org/personal/maxine2.html
Ja, dat klopt. Op het deltion hoefden we dat ook niet te dokken. Ik vind het ook een erg rare gang van zaken hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat raar, bij ons betalen we niks voor licenties e.d. Met de meeste bedrijven hebben ze gewoon een deal en hebben ze voor nop of zeer weinig van die student of academic licenties. Hoop bedrijven geven die maar wat graag en voor nop op weinig weg aan scholen. Want het is natuurlijk gewoon investeren in de toekomst als er een zooitje studenten wordt opgeleid te werken met JOUW pakket.
MS Access? Als er iets is wat ik weiger te gebruiken is dat het welquote:Op donderdag 9 december 2010 12:48 schreef DeZwabber het volgende:
en alhoewel het belachelijk is, zal je het overal tegenkomen
nee, het beleid van die hogeschoolquote:Op donderdag 9 december 2010 13:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
MS Access? Als er iets is wat ik weiger te gebruiken is dat het wel![]()
Ja, MS accessquote:Op donderdag 9 december 2010 13:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
MS Access? Als er iets is wat ik weiger te gebruiken is dat het wel![]()
En nee Q., 't ligt niet aan jou. 't klinkt als een erg rare gang van zaken (al ben ik al meer dan 15 jaar niet een onderwijsinstelling binnengeweest behalve om hun computers te fixen)
Hogeschool?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, het beleid van die hogeschool
Baaf wil wel!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Eind januari 10 weken in Enschedelekker oude mannetjes wassen
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
stenen doos waar mensen iets proberen te leren, ik vind het allang best
Die heb het te druk met sjon zweepslagen te gevenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kan oh-oh toch gewoon doen
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:12 schreef DeZwabber het volgende:
bleh, ik hoop echt dat die portemonnee teruggevonden wordt, er zat geen cent in maar hij was best mooi
Koop een nieuwequote:Op donderdag 9 december 2010 13:12 schreef DeZwabber het volgende:
bleh, ik hoop echt dat die portemonnee teruggevonden wordt, er zat geen cent in maar hij was best mooi
ret meneer zei dat ik dat beter morgen kon doen, het wordt eenmaal daags naar gevonden voorwerpen gebrachtquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Koop een nieuwe
Oh wacht, je hebt geen pinpas
Als jij me komt wassen welquote:
Die mensen lopen er de hele dag mee?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ret meneer zei dat ik dat beter morgen kon doen, het wordt eenmaal daags naar gevonden voorwerpen gebracht
Uhu minstens 78quote:Op donderdag 9 december 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
![]()
jij wil ze nog ouder?
21 wel goed voor jou Baafje?
neehee dat leggen ze gewoon ergens op een kantoortje, maar vervolgens brengen ze dat allemaal naar een centraal puntquote:Op donderdag 9 december 2010 13:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die mensen lopen er de hele dag mee?
Naja jonger zitten ze vaak niet in een verzorgingstehuis. En zo'n oudje kan vast ook nog wel steigeren.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das veiliger? Dan weet je zeker dat er heul meer niks nie ga steigeren?
Als je hem voor het wassen een paar pilletjes voert wel jaquote:Op donderdag 9 december 2010 13:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Naja jonger zitten ze vaak niet in een verzorgingstehuis. En zo'n oudje kan vast ook nog wel steigeren.
die van drion zijn erg goed heb ik gehoordquote:Op donderdag 9 december 2010 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je hem voor het wassen een paar pilletjes voert wel ja
Moet je ze wel alletwee voerenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die van drion zijn erg goed heb ik gehoord
hoef je em niet meer af te drogen ook
Dat was al een tijd zo hoorquote:
Hier nog 1 ben erg benieuwd of het werkt.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:49 schreef oh-oh het volgende:
f_r is dat fijn zo een wake-up light?
Ik twijfel er al maanden over, ik slaap echt vaak door de wekker en dan word ik gestressed wakker![]()
Ik heb net Lush besteld met het ex-Lush meisje samen
Ik stress echt als ik niet minstens een half uur voordat ik dr uit ben al een beetje wakker benquote:Op donderdag 9 december 2010 13:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier nog 1 ben erg benieuwd of het werkt.
nou weet ik nog steeds niet wie hem veranderd heeftquote:Op donderdag 9 december 2010 13:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat was al een tijd zo hoorheb moeten zoeken waar de ophef over was
Vriend van me heeft zo'n ding. Die zweert erbij.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik twijfel er al maanden over, ik slaap echt vaak door de wekker en dan word ik gestressed wakker![]()
Johquote:Op donderdag 9 december 2010 14:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou weet ik nog steeds niet wie hem veranderd heeft
De vriend van mn zusje heeft dr een, maar die slaapt echt overal doorheen.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vriend van me heeft zo'n ding. Die zweert erbij.
Is heerlijk wakker worden zegt ie.
Thnxquote:
Gastmodden omdat iemand klaagt over de TT, iemand die vroeger moord en brand schreeuwde als er iemand ook maar íets zijn over dat een TT echt niet konquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:12 schreef Nonneke het volgende:
Zo hier is het weer wit...van de hagel
Dat dus. Belachelijk IMHOquote:Op donderdag 9 december 2010 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gastmodden omdat iemand klaagt over de TT, iemand die vroeger moord en brand schreeuwde als er iemand ook maar íets zijn over dat een TT echt niet kon![]()
Sorry hoor maar het is echt echt lang geleden dat ik een TT heb gemaakt die zo respectloos was.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gastmodden omdat iemand klaagt over de TT, iemand die vroeger moord en brand schreeuwde als er iemand ook maar íets zijn over dat een TT echt niet kon![]()
ik zit er ook nog steeds over te twijfelen, ik word heel langzaam wakker, en ik kan die wekker wel op snooze blijven drukken totdat ik een half uur later wakker ben, maar dan is meteen iedereen wakkerquote:Op donderdag 9 december 2010 13:49 schreef oh-oh het volgende:
Aah pleur toch opquote:Op donderdag 9 december 2010 14:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sorry hoor maar het is echt echt lang geleden dat ik een TT heb gemaakt die zo respectloos was.
En het ging me niet eens om MIJN naam in die tt hoor
Ik heb mn leven echt wel gebeterd, op veler verzoek.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah pleur toch opVet lang geleden of niet, boeit niet. Op het moment dat iemand je erop aansprak moest die ook niet janken
Ik druk op snooze zonder dat ik het doorheb, en ik slaap ook rustig echt een uur lang door een piepende wekker heenquote:Op donderdag 9 december 2010 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zit er ook nog steeds over te twijfelen, ik word heel langzaam wakker, en ik kan die wekker wel op snooze blijven drukken totdat ik een half uur later wakker ben, maar dan is meteen iedereen wakker
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 9 december 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb mn leven echt wel gebeterd, op veler verzoek.
Nou, dat dus. Mag mijn TT terug, greys?quote:Op donderdag 9 december 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
Gezellig hier.
En kan iedereen gewoon lekker van de TT's afblijven?
Dank
Trouwens, wanneer hebben we een orgasme date?quote:Op donderdag 9 december 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
Gezellig hier.
Dank
Serieus Greys, als ik die TT gemaakt had met jouw naam en die van Ll ipv die van mij en Baaf dan had Senes ook meteen gesteigerd bij binnenkomst ipv gelachen dus dit vind ik echt een beetje flauwquote:Op donderdag 9 december 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
Gezellig hier.
Dank
Alsof ik nooit idiote TT's heb gemaakt met Greys dr naam erinquote:Op donderdag 9 december 2010 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus Greys, als ik die TT gemaakt had met jouw naam en die van Ll ipv die van mij en Baaf dan had Senes ook meteen gesteigerd bij binnenkomst ipv gelachen dus dit vind ik echt een beetje flauw
QFT.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja goed, laten we er maar over ophouden. Conclusie; sommigen mogen over iedereen grapjes maken, maar zodra over hen gaat moeten er mods van ver getrokken worden om te gaan lopen gastmodden![]()
De zon schijnt hier
Ik vind een TT iets anders als een grap in een topic, bovendien is er al vaak zat gezeik geweest over TT''s die te ver gingen en heb IK me daar persoonlijk echt nooit meer schuldig aan gemaakt.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja goed, laten we er maar over ophouden. Conclusie; sommigen mogen over iedereen grapjes maken, maar zodra over hen gaat moeten er mods van ver getrokken worden om te gaan lopen gastmodden![]()
De zon schijnt hier
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou weet ik nog steeds niet wie hem veranderd heeft
Hierdoor dacht ik dat Ml-etje dat gefixt had, die TT.quote:
had ik laatst ook last van, en toen ik uiteindelijk toch langzaam wakker werd duurde het nog even voordat ik doorhad wat dat rare geluid nou wasquote:Op donderdag 9 december 2010 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik druk op snooze zonder dat ik het doorheb, en ik slaap ook rustig echt een uur lang door een piepende wekker heen
Dat je lekker droomt en dat je denkt hou es ff op met die kloteherrie, ja dat heb ik dus ook wel es.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
had ik laatst ook last van, en toen ik uiteindelijk toch langzaam wakker werd duurde het nog even voordat ik doorhad wat dat rare geluid nou was
Wutquote:Op donderdag 9 december 2010 14:24 schreef senesta het volgende:
Ik heb die TT aangepast hoor liefjens![]()
Ik vond de grap wel weer leuk geweest, de TT te lang dus ik dacht dat het geen problemen op zou leveren als ik ham aanpaste.
* senesta kijkt verontschuldigend naar iedereen.
Nee neequote:Op donderdag 9 december 2010 14:26 schreef Ml-etje het volgende:
Ik heb niet gegastmod en ben het gezeik nu al beu.
Jij mag even bukken omdat je allemaal verkeerde indrukken wekt *insert zwarte piet met roe smilie*quote:Op donderdag 9 december 2010 14:26 schreef Ml-etje het volgende:
Ik heb niet gegastmod en ben het gezeik nu al beu.
Langs komen! Dan kun je billenkoek krijgen!quote:Op donderdag 9 december 2010 14:24 schreef senesta het volgende:
Ik heb die TT aangepast hoor liefjens![]()
Ik vond de grap wel weer leuk geweest, de TT te lang dus ik dacht dat het geen problemen op zou leveren als ik ham de TT aanpastte.
* senesta kijkt verontschuldigend naar iedereen.
Zet het in de TTquote:Op donderdag 9 december 2010 14:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Jij mag even bukken omdat je allemaal verkeerde indrukken wekt *insert zwarte piet met roe smilie*
Excuses moi? Denk het niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Jij mag even bukken omdat je allemaal verkeerde indrukken wekt *insert zwarte piet met roe smilie*
Nav die post dacht ik ook dat Ml het gedaan had hoorquote:
En jij mag bukken omdat je mijn grap verpestquote:Op donderdag 9 december 2010 14:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El deed niet alsof imho![]()
Die zei gewoon dat ze had teruggelezen om te zien waar de TT op sloeg
Sowwy, maar ik denk dan toch echt dat jullie direct conclusies trekkenquote:Op donderdag 9 december 2010 14:27 schreef senesta het volgende:
[..]
bukken en insert zwarte piet met roequote:Op donderdag 9 december 2010 14:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb van baaf anders geen commentaar gehad, alleen van jouquote:Op donderdag 9 december 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind een TT iets anders als een grap in een topic, bovendien is er al vaak zat gezeik geweest over TT''s die te ver gingen en heb IK me daar persoonlijk echt nooit meer schuldig aan gemaakt.
Als Greys die TT niet prettig gevonden had om wat voor reden dan ook was ie vast ook gewijzigd.
En ik vond die TT niet eens zo aanstootgevend om MIJ maar om de andere persoon die erin anaal uitgewoond zou worden door mijn hond
Mag ik ook nog bukken?quote:Op donderdag 9 december 2010 14:28 schreef senesta het volgende:
[..]
En jij mag bukken omdat je mijn grap verpest
Whehehequote:
quoted for truthquote:
Wel in het potje he, ik wil geen viezigheid hier in het topicquote:Op donderdag 9 december 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik kreeg er in zin in toen Senes zo dominant deed
Mss leuk voor de volgende TTquote:Op donderdag 9 december 2010 14:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Wel in het potje he, ik wil geen viezigheid hier in het topic
Man, dan moet je dr meetenquote:Op donderdag 9 december 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik kreeg er in zin in toen Senes zo dominant deed
Beetje Friese nuchterheid doet het hemquote:Op donderdag 9 december 2010 14:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sowwy, maar ik denk dan toch echt dat jullie direct conclusies trekken
"Waar Loveless85 klaarkomt door onze dominante senesta"quote:Op donderdag 9 december 2010 14:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mss leuk voor de volgende TT![]()
Sorry
Geen bonje toch? Succes met de beestjesquote:Op donderdag 9 december 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
Nou, doe de grappen en de vaagheden dan maar lekker zonder mij voortaan.
Kom net uit mijn werk en meteen bonje met deezzzzz en geen. Tot straks, ik ga even gezellig doen met de beestjes en iets proberen te doen aan de klerezooi hier in huis![]()
Geen bonje, maar wel een kusje op je cloacaquote:Op donderdag 9 december 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
Nou, doe de grappen en de vaagheden dan maar lekker zonder mij voortaan.
Kom net uit mijn werk en meteen bonje met deezzzzz en geen. Tot straks, ik ga even gezellig doen met de beestjes en iets proberen te doen aan de klerezooi hier in huis![]()
Jaquote:Op donderdag 9 december 2010 14:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Magoe, iedereen is weer even wakkerLeek wel een soort Cluedo he?
En even voor de duidelijkheid, daar leen ik me dus niet voor.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
De zon schijnt hier
Ik vroeg jou daar toch ook niet om of wel dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 14:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En even voor de duidelijkheid, daar leen ik me dus niet voor.
Kan dat ook voor eens en voor altijd de lucht uit en ik blijf voortaan netjes in K&W.
Dus als jij de enige mod online bent en ik ga vieze vunzige plaatjes posten, dan mod je die niet weg?quote:Op donderdag 9 december 2010 14:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan dat ook voor eens en voor altijd de lucht uit en ik blijf voortaan netjes in K&W.
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen bonje toch? Succes met de beestjes
Jullie kunnen mijn PMs lezen?quote:Op donderdag 9 december 2010 14:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen bonje, maar wel een kusje op je cloaca
Je doet maarquote:Op donderdag 9 december 2010 14:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus als jij de enige mod online bent en ik ga vieze vunzige plaatjes posten, dan mod je die niet weg?Wanneer slaapt iedereen altijd?
Nou goed, laten we wel wezen, voorheen pastte je op verzoek weleens TT's aan, en dat icm met je opmerking was dus niet zo hééél gek idee dat je het wellicht had gedaan. Zelfs oh-oh dacht hetquote:Op donderdag 9 december 2010 14:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh godquote:
Nopequote:Op donderdag 9 december 2010 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vroeg jou daar toch ook niet om of wel dan?
Ik heb jouw PM gehacktquote:Op donderdag 9 december 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie kunnen mijn PMs lezen?
Die bonje hoeft toch niet hier te zijn? Tot straks
Voorheen jaquote:Op donderdag 9 december 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou goed, laten we wel wezen, voorheen pastte je op verzoek weleens TT's aan, en dat icm met je opmerking was dus niet zo hééél gek idee dat je het wellicht had gedaan. Zelfs oh-oh dacht het
Maar we hadden het mis. Sorry. Excuses. Duizend maal mea culpa.
Das nu duidelijk, maar vandaar dus het misverstand denk ikquote:Op donderdag 9 december 2010 14:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voorheen jano way dat ik ever nog iets aanpas.
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:40 schreef senesta het volgende:
* senesta piest nog even in alle hoekjes van F&F
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:40 schreef senesta het volgende:
Territoriaal gedrag is mijn afdelingquote:Op donderdag 9 december 2010 14:40 schreef senesta het volgende:
en je woont nog bij d'r in de buurt ook, how convenientquote:Op donderdag 9 december 2010 14:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Territoriaal gedrag is mijn afdeling
Ze mag blij zijn dat ik dr geen pizza's stuur met die grappen van drquote:Op donderdag 9 december 2010 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en je woont nog bij d'r in de buurt ook, how convenient
je kan beter een paar kuub kattegrit sturen als ze zo blijft piesenquote:Op donderdag 9 december 2010 14:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze mag blij zijn dat ik dr geen pizza's stuur met die grappen van dr
Gister 30kg binnen gehad, ik zal t meteen doorsturenquote:Op donderdag 9 december 2010 14:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je kan beter een paar kuub kattegrit sturen als ze zo blijft piesen
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je kan beter een paar kuub kattegrit sturen als ze zo blijft piesen
Neequote:Op donderdag 9 december 2010 14:51 schreef ElisaB het volgende:
Zo, jullie zijn echt erg
Ik kan ook niet een dagje werken zonder dat jullie me vreselijk missen en helemaal in mekaars haren gaan vliegen
Blame senestaquote:Op donderdag 9 december 2010 14:51 schreef ElisaB het volgende:
Zo, jullie zijn echt erg
Ik kan ook niet een dagje werken zonder dat jullie me vreselijk missen en helemaal in mekaars haren gaan vliegen
Ik weet nog steeds niet wat er met je poot is!quote:Op donderdag 9 december 2010 14:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee![]()
Daardoor kwam het, als jij er bent zijn we allemaal zoooo vredelievend en hebben we het alleen over politiek en andere maatschappelijke kwesties![]()
![]()
Nu douchen, ben benieuwd hoe pootje eruit ziet
Pusies! Je bent dan wel een Fries, maar toch voel je de liefdequote:Op donderdag 9 december 2010 14:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee![]()
Daardoor kwam het, als jij er bent zijn we allemaal zoooo vredelievend en hebben we het alleen over politiek en andere maatschappelijke kwesties![]()
![]()
Nu douchen, ben benieuwd hoe pootje eruit ziet
Ik kijk wel uit, want die heeft een donkerderedere kleur en dus meer knopjesquote:
mietje!quote:Op donderdag 9 december 2010 14:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, want die heeft een donkerderedere kleur en dus meer knopjes
Lief van je maar ik kan echt wel voor mezelf opkomenquote:Op donderdag 9 december 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind een TT iets anders als een grap in een topic, bovendien is er al vaak zat gezeik geweest over TT''s die te ver gingen en heb IK me daar persoonlijk echt nooit meer schuldig aan gemaakt.
Als Greys die TT niet prettig gevonden had om wat voor reden dan ook was ie vast ook gewijzigd.
En ik vond die TT niet eens zo aanstootgevend om MIJ maar om de andere persoon die erin anaal uitgewoond zou worden door mijn hond
Nou, dat zég ikquote:Op donderdag 9 december 2010 14:57 schreef Barbaaf het volgende:
Probeer je een paar uur te werken, vliegt eenieder mekaar in de haren
Ik denk dat dat niet hoeft hoor; een baby-ijsbeer is altijd ongeveer even groot. En ander doen de verzorgers dat zelf wel en bellen ze het ons ff doorquote:Op donderdag 9 december 2010 15:00 schreef Barbaaf het volgende:
IJsbeer geboren in Blijdorp![]()
Wanneer meeten we?
Hou je van ongebakken vis?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:02 schreef Rewimo het volgende:
Lees ik iets over mee-eten?Lekker! Wat, wanneer en waar?
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:02 schreef Rewimo het volgende:
Lees ik iets over mee-eten?Lekker! Wat, wanneer en waar?
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:57 schreef Barbaaf het volgende:
Probeer je een paar uur te werken, vliegt eenieder mekaar in de haren
[..]
Lief van je maar ik kan echt wel voor mezelf opkomen![]()
En nu allemaal lief samenspelen anders kom ik langs met handboeien, ballgags en zweepjes
Hmmmmmmmmquote:Op donderdag 9 december 2010 15:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wel eens een ijsbeer met meeëters gezien dan?
Een bol wol met een riempje er aan?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:09 schreef Oognip het volgende:
Hoezo een oud wijf ben ik? Ik zit te borduren
Nee winnie the poohquote:Op donderdag 9 december 2010 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een bol wol met een riempje er aan?
quote:
Mooiquote:Op donderdag 9 december 2010 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
We liggen trouwens precies op schema om op/rond de 31e het 1000e topic te openen![]()
Ongeveer 2 topics per dag, nog 22 dagen en nog 44 topics![]()
Ja goed he.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
We liggen trouwens precies op schema om op/rond de 31e het 1000e topic te openen![]()
Weer dat zweepjequote:Op donderdag 9 december 2010 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja goed he.
Ik hou de vaart dr in![]()
Ik eet vanavond bamisoep met gamba's en taugé denk ik
34, leer rekenenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben dol op vis, in allerlei vormenquote:
Ssttt, niemand zag hetquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ssttt, niemand zag het![]()
En ik had een speciaal algoritme gebruikt wat rekening houdt met minder activiteit op de kerstdagen enzo![]()
Hoelaat?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:19 schreef Rewimo het volgende:
Vanavond eten? Geen idee, moet om 10 voor 7 bij de huisarts zijn, dus dat wordt een boterham of zo
Aangezien niemand hier kerst viertquote:Op donderdag 9 december 2010 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
En ik had een speciaal algoritme gebruikt wat rekening houdt met minder activiteit op de kerstdagen enzo![]()
Oh jezusquote:
Ik vier wel kerst hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 15:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Aangezien niemand hier kerst viertdenk ik juist dat we dan extra topics volkleppen.
10 voor 19 danquote:
FAALHAASquote:Op donderdag 9 december 2010 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, dan nogquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Oeh mosselen moet ik ook weer es maken
Doe je toch niet, je hebt net een huis gekochtquote:
IK heb niks gekocht hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 15:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Doe je toch niet, je hebt net een huis gekocht
Postquote:Op donderdag 9 december 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
Afwas --> check
Nu de post uitzoeken
Whehehehe kom maar mosselen eten dan, ik zat net te bedenken dat dat echt geen eenpersoons gerecht is en mn vrienden hier lusten t allemaal niet, zeikerdsquote:Op donderdag 9 december 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
Afwas --> check
Nu de post uitzoeken
Niet die ene dikke flop openmaken... daar heb ik in gepoeptquote:Op donderdag 9 december 2010 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nog nietIk laat mij graag verbazen.
OMGquote:Op donderdag 9 december 2010 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet die ene dikke flop openmaken... daar heb ik in gepoept
Ja Greys, Lekker oh-oh's mosseltje etenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehe kom maar mosselen eten dan
Zal ik het doen?!!?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG![]()
Dan zullen ze snel stoppen met staken, als die ergens in een depot ligt te meuren nu die vlop
quote:
Ik stuur hem morgen wel ff opquote:Op donderdag 9 december 2010 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan nemen ze allemaal ontslag en is het klaar met dat gestaak ja
Damnquote:Op donderdag 9 december 2010 15:29 schreef Rewimo het volgende:
Oh, Boxmeer zuigt
Ze zijn daar overal stoepen aan het opbreken. En ik moest de postbus legen, dus ik denk ik doe die 10 meter even zonder krukken. Bij de derde stap zak ik gigantisch door mijn been omdat de boel ongelijk en spekglad wasEn nu kan ik alleen nog maar strompelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |