Baloe z'n vogeltje is net zo groot als 1 hele nakie van oh-oh?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij krijgt hem niet meer stijf hoor
Niks wat een klein blauw pilletje niet kan fixenquote:
Wil je even voelen hoe groot baloe zijn vogel is?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Baloe z'n vogeltje is net zo groot als 1 hele nakie van oh-oh?
[..]
Niks wat een klein blauw pilletje niet kan fixen
Ga je weg om de tt?quote:
Sorry, ik heb weinig grenzen maar dat is dr echt wel eenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:52 schreef Barbaaf het volgende:
@ TT
Maar als oh-oh niks van SM moet hebben wordt het nooit wat tussen ons
Aaahwquote:Op donderdag 9 december 2010 11:52 schreef Barbaaf het volgende:
@ TT
oh oh en grenzenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sorry, ik heb weinig grenzen maar dat is dr echt wel een
En ook gelijk je laatste?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sorry, ik heb weinig grenzen maar dat is dr echt wel een
Nou ik vind het gesprek ook echt erg flauw worden, en ik ga niet zoals jij zitten janken of boos doen, ik laat ze ff uitrazen en dan houdt het vanzelf wel opquote:
Voorzichtig an! Glad op den weg!quote:Op donderdag 9 december 2010 11:53 schreef Rewimo het volgende:
Nah, ik ga jullie dan ook maar verlaten. Boxmeer, here I come. Zoek dekking!
Ik laat me niet wegjagen bedoel jequote:Op donderdag 9 december 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik vind het gesprek ook echt erg flauw worden, en ik ga niet zoals jij zitten janken of boos doen, ik laat ze ff uitrazen en dan houdt het vanzelf wel op
Ik gok dat als zij de meesteres mag zijn en jij de slaaf, dat het dan wel goed komtquote:Op donderdag 9 december 2010 11:52 schreef Barbaaf het volgende:
@ TT
Jees, wat ben jij verstandig zegquote:Op donderdag 9 december 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik vind het gesprek ook echt erg flauw worden, en ik ga niet zoals jij zitten janken of boos doen, ik laat ze ff uitrazen en dan houdt het vanzelf wel op
Ik ga niet weg ik laat ze lekker ff zodat ze ergens anders over kunnen gaan lullen.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik laat me niet wegjagen bedoel je
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga niet weg ik laat ze lekker ff zodat ze ergens anders over kunnen gaan lullen.
Back to tombobashen Ll
Ik ben in de war nuquote:
Ik zal het je de 29e haarfijn uitleggenquote:
Niet nu al beginnen met tombobashen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oh sorry, niet huilen nu hequote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet nu al beginnen met tombobashen!![]()
Ooh, je denkt er ook nog een tijd aan te kunnen hangen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ja, dan kan ik me voorbereidenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, je denkt er ook nog een tijd aan te kunnen hangen?
Ga je nog maar haarfijne dingen doen de 29ste?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal het je de 29e haarfijn uitleggen
Voorbereiden is voor mietjes.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik me voorbereiden
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh sorry, niet huilen nu he![]()
Ik ga ff weg, tot later, ik kan je geen exact tijdstip geven, ook daarvoor mijn excuses
er moet wel af en toe van rol gewisseld worden anders vind ik het snel saai wordenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik gok dat als zij de meesteres mag zijn en jij de slaaf, dat het dan wel goed komt
*hijg* *hijg* *hijg* Baaf, mmmmmmm Baaf, De grrrrrrroetjes van Ingggg, hmmmm *hijg *hijg* *hijg*quote:Op donderdag 9 december 2010 11:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Tot laterzzzz.
Doe Baaf de groetjes als je hem gaat bellen.
Joh, anders dwing je dr gewoonquote:Op donderdag 9 december 2010 12:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
er moet wel af en toe van rol gewisseld worden anders vind ik het snel saai worden
Ja, dat jullie me weer pestenquote:
Grow a pairquote:Op donderdag 9 december 2010 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat jullie me weer pesten
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat jullie me weer pesten
Pokon FTWquote:
Wat heb jij nou met je poot dan? Dat heb ik ff gemist..quote:Op donderdag 9 december 2010 12:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Senes heeft hoofdpijn, dus los het maar ff zelf op.
En anders haal ik Elies derbij en dan zwaait er wat
Dies geamputeerdquote:Op donderdag 9 december 2010 12:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat heb jij nou met je poot dan? Dat heb ik ff gemist..
Jij legt er wel graag een zweepje over?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:52 schreef Barbaaf het volgende:
@ TT
Liever nietquote:Op donderdag 9 december 2010 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wil je even voelen hoe groot baloe zijn vogel is?
Dat zei ik ook alquote:Op donderdag 9 december 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
En oh-ohKom op zeg, alsof er over/met anderen nooit een geintje wordt gemaakt. Hoe vaak is het wattenstijfjes en/of blauwe flesjes verhaal niet voorbij gekomen, of het gerammel van Tombo
Pokon...quote:Op donderdag 9 december 2010 12:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pokon FTW![]()
Oh nee, bij jou is er al genoeg gegrowed he?
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
Liever niet
En oh-ohKom op zeg, alsof er over/met anderen nooit een geintje wordt gemaakt. Hoe vaak is het wattenstijfjes en/of blauwe flesjes verhaal niet voorbij gekomen, of het gerammel van Tombo
die keer dat Ll een blauw flesje in z'n reet had en naar het ziekenhuis moestquote:
Het zou ons geheimpje blijvenquote:Op donderdag 9 december 2010 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die keer dat Ll een blauw flesje in z'n reet had en naar het ziekenhuis moest
en het hier niet verteld had, en zich net verraden heeft
Ik geloof er geen reet (hihiihi ik zei reet) vanquote:Op donderdag 9 december 2010 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die keer dat Ll een blauw flesje in z'n reet had en naar het ziekenhuis moest
en het hier niet verteld had, en zich net verraden heeft
ja, jij wilde em per sé overdwarsquote:Op donderdag 9 december 2010 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het zou ons geheimpje blijvenWat kan ik er nou aan doen dat ze bij jou soepeler naar binnen gleden dan bij mij
Ja dat leek me wel watquote:Op donderdag 9 december 2010 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, jij wilde em per sé overdwars
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
rammel rammel, rammel rammel [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
rammel rammel, rammel rammel [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Kan je hier geen rammelend GIF'je van maken;
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
Oh snap, nu doen we ook gewoon wat oh-oh zegt en plagen we Tombo weer.
Het is écht een meesteres, en dan zeggen dat ze niet van SM houdt
Zwab? Ga es ff photoshoppenquote:Op donderdag 9 december 2010 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is die er niet met een foto van Sjon?
Kan wel zo op de BBQ ja, alleen moet je dan wel eerst z'n haren wegscherenquote:Op donderdag 9 december 2010 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik krijg dr honger van van dat plaatje, gelukkig heb ik bijna pauze
www.x-toys.nlquote:Op donderdag 9 december 2010 12:17 schreef oh-oh het volgende:
En als ik zeg dat ik m schop lopen jullie allemaal te jankzakken
![]()
![]()
Waar koop ik zo een ding?
Dan is die hond vast goed te pruimen
Jezusquote:Op donderdag 9 december 2010 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, jij wilde em per sé overdwars
Nee, gewoon ff stropen, dat kan ik heel goedquote:Op donderdag 9 december 2010 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan wel zo op de BBQ ja, alleen moet je dan wel eerst z'n haren wegscheren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
ja, doeiquote:Op donderdag 9 december 2010 12:37 schreef DeZwabber het volgende:
das voor al die computers die jullie slopen
nopequote:Op donderdag 9 december 2010 12:39 schreef Qwea het volgende:
Bijdrage Stichting Praktijkleren
Dit is een gemiddeld bedrag per schooljaar of een deel daarvan en is bestemd voor de ontwikkeling en het gebruik van allerlei materialen zoals voor projectboekjes, toets- en examenmateriaal, afname van de pvb's, stagehandboeken, bepaalde licenties e.d..
Wat?
Die licenties, pvb's, stagehandboeken, ect horen toch allemaal bij het lesgeld in te zitten?
Maar, dat is toch belachelijk dat dat er niet bij in zitquote:Op donderdag 9 december 2010 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nope
ach, ik kreeg aan het begin van het jaar te horen dat ik maar twee boeken nodig zou hebben
heb er nu zes, en er moeten er nog een paar bij, de boekenlijst klopte blijkbaar niet
Ja, dat vind ik stomquote:Op donderdag 9 december 2010 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
volgens mij is het lesgeld voor iedereen hetzelfde, en alle dingen die per opleiding verschillen krijg je later voor je kop
Boeken vindt ik wel logisch, maar verder is het best raar ja, als je bv. Archeologie of Geschiedenis studeert dan zal je veel vaker tripjes doen en het veld in gaan dan bij Recht ofzo... Laat dat gewoon lekker per opleiding varieren. Is misschien de ene duurder dan de ander, maar weet je wel vooraf wat precies de kosten zijn (excl boeken dan)quote:Op donderdag 9 december 2010 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, dat is toch belachelijk dat dat er niet bij in zit
Ja maar het mooie is ook nog dat er staan "readers, ect ect" Ja, leuk en aardig. Maar de readers van topdesk, en de topdesk licentie zou ik al niet hoeven dokken. Want vrijstelling.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boeken vindt ik wel logisch, maar verder is het best raar ja, als je bv. Archeologie of Geschiedenis studeert dan zal je veel vaker tripjes doen en het veld in gaan dan bij Recht ofzo... Laat dat gewoon lekker per opleiding varieren. Is misschien de ene duurder dan de ander, maar weet je wel vooraf wat precies de kosten zijn (excl boeken dan)
Sowieso vind ik dat raar, bij ons betalen we niks voor licenties e.d. Met de meeste bedrijven hebben ze gewoon een deal en hebben ze voor nop of zeer weinig van die student of academic licenties. Hoop bedrijven geven die maar wat graag en voor nop op weinig weg aan scholen. Want het is natuurlijk gewoon investeren in de toekomst als er een zooitje studenten wordt opgeleid te werken met JOUW pakket.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar het mooie is ook nog dat er staan "readers, ect ect" Ja, leuk en aardig. Maar de readers van topdesk, en de topdesk licentie zou ik al niet hoeven dokken. Want vrijstelling.
Dikke fuck met ze. Heb gemailt
Kun je die niet op een tegel bestellen?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:53 schreef senesta het volgende:
http://www.c1-8cav68.org/personal/maxine2.html
Ja, dat klopt. Op het deltion hoefden we dat ook niet te dokken. Ik vind het ook een erg rare gang van zaken hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat raar, bij ons betalen we niks voor licenties e.d. Met de meeste bedrijven hebben ze gewoon een deal en hebben ze voor nop of zeer weinig van die student of academic licenties. Hoop bedrijven geven die maar wat graag en voor nop op weinig weg aan scholen. Want het is natuurlijk gewoon investeren in de toekomst als er een zooitje studenten wordt opgeleid te werken met JOUW pakket.
MS Access? Als er iets is wat ik weiger te gebruiken is dat het welquote:Op donderdag 9 december 2010 12:48 schreef DeZwabber het volgende:
en alhoewel het belachelijk is, zal je het overal tegenkomen
nee, het beleid van die hogeschoolquote:Op donderdag 9 december 2010 13:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
MS Access? Als er iets is wat ik weiger te gebruiken is dat het wel![]()
Ja, MS accessquote:Op donderdag 9 december 2010 13:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
MS Access? Als er iets is wat ik weiger te gebruiken is dat het wel![]()
En nee Q., 't ligt niet aan jou. 't klinkt als een erg rare gang van zaken (al ben ik al meer dan 15 jaar niet een onderwijsinstelling binnengeweest behalve om hun computers te fixen)
Hogeschool?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, het beleid van die hogeschool
Baaf wil wel!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Eind januari 10 weken in Enschedelekker oude mannetjes wassen
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
stenen doos waar mensen iets proberen te leren, ik vind het allang best
Die heb het te druk met sjon zweepslagen te gevenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kan oh-oh toch gewoon doen
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:12 schreef DeZwabber het volgende:
bleh, ik hoop echt dat die portemonnee teruggevonden wordt, er zat geen cent in maar hij was best mooi
Koop een nieuwequote:Op donderdag 9 december 2010 13:12 schreef DeZwabber het volgende:
bleh, ik hoop echt dat die portemonnee teruggevonden wordt, er zat geen cent in maar hij was best mooi
ret meneer zei dat ik dat beter morgen kon doen, het wordt eenmaal daags naar gevonden voorwerpen gebrachtquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Koop een nieuwe
Oh wacht, je hebt geen pinpas
Als jij me komt wassen welquote:
Die mensen lopen er de hele dag mee?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ret meneer zei dat ik dat beter morgen kon doen, het wordt eenmaal daags naar gevonden voorwerpen gebracht
Uhu minstens 78quote:Op donderdag 9 december 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
![]()
jij wil ze nog ouder?
21 wel goed voor jou Baafje?
neehee dat leggen ze gewoon ergens op een kantoortje, maar vervolgens brengen ze dat allemaal naar een centraal puntquote:Op donderdag 9 december 2010 13:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die mensen lopen er de hele dag mee?
Naja jonger zitten ze vaak niet in een verzorgingstehuis. En zo'n oudje kan vast ook nog wel steigeren.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das veiliger? Dan weet je zeker dat er heul meer niks nie ga steigeren?
Als je hem voor het wassen een paar pilletjes voert wel jaquote:Op donderdag 9 december 2010 13:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Naja jonger zitten ze vaak niet in een verzorgingstehuis. En zo'n oudje kan vast ook nog wel steigeren.
die van drion zijn erg goed heb ik gehoordquote:Op donderdag 9 december 2010 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je hem voor het wassen een paar pilletjes voert wel ja
Moet je ze wel alletwee voerenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die van drion zijn erg goed heb ik gehoord
hoef je em niet meer af te drogen ook
Dat was al een tijd zo hoorquote:
Hier nog 1 ben erg benieuwd of het werkt.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:49 schreef oh-oh het volgende:
f_r is dat fijn zo een wake-up light?
Ik twijfel er al maanden over, ik slaap echt vaak door de wekker en dan word ik gestressed wakker![]()
Ik heb net Lush besteld met het ex-Lush meisje samen
Ik stress echt als ik niet minstens een half uur voordat ik dr uit ben al een beetje wakker benquote:Op donderdag 9 december 2010 13:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier nog 1 ben erg benieuwd of het werkt.
nou weet ik nog steeds niet wie hem veranderd heeftquote:Op donderdag 9 december 2010 13:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat was al een tijd zo hoorheb moeten zoeken waar de ophef over was
Vriend van me heeft zo'n ding. Die zweert erbij.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:49 schreef oh-oh het volgende:
f_r is dat fijn zo een wake-up light?
Ik twijfel er al maanden over, ik slaap echt vaak door de wekker en dan word ik gestressed wakker![]()
Ik heb net Lush besteld met het ex-Lush meisje samen
Johquote:Op donderdag 9 december 2010 14:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou weet ik nog steeds niet wie hem veranderd heeft
De vriend van mn zusje heeft dr een, maar die slaapt echt overal doorheen.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vriend van me heeft zo'n ding. Die zweert erbij.
Is heerlijk wakker worden zegt ie.
Thnxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |