Baloe z'n vogeltje is net zo groot als 1 hele nakie van oh-oh?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij krijgt hem niet meer stijf hoor
Niks wat een klein blauw pilletje niet kan fixenquote:
Wil je even voelen hoe groot baloe zijn vogel is?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Baloe z'n vogeltje is net zo groot als 1 hele nakie van oh-oh?
[..]
Niks wat een klein blauw pilletje niet kan fixen
Ga je weg om de tt?quote:
Sorry, ik heb weinig grenzen maar dat is dr echt wel eenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:52 schreef Barbaaf het volgende:
@ TT
Maar als oh-oh niks van SM moet hebben wordt het nooit wat tussen ons
Aaahwquote:Op donderdag 9 december 2010 11:52 schreef Barbaaf het volgende:
@ TT
oh oh en grenzenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sorry, ik heb weinig grenzen maar dat is dr echt wel een
En ook gelijk je laatste?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sorry, ik heb weinig grenzen maar dat is dr echt wel een
Nou ik vind het gesprek ook echt erg flauw worden, en ik ga niet zoals jij zitten janken of boos doen, ik laat ze ff uitrazen en dan houdt het vanzelf wel opquote:
Voorzichtig an! Glad op den weg!quote:Op donderdag 9 december 2010 11:53 schreef Rewimo het volgende:
Nah, ik ga jullie dan ook maar verlaten. Boxmeer, here I come. Zoek dekking!
Ik laat me niet wegjagen bedoel jequote:Op donderdag 9 december 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik vind het gesprek ook echt erg flauw worden, en ik ga niet zoals jij zitten janken of boos doen, ik laat ze ff uitrazen en dan houdt het vanzelf wel op
Ik gok dat als zij de meesteres mag zijn en jij de slaaf, dat het dan wel goed komtquote:Op donderdag 9 december 2010 11:52 schreef Barbaaf het volgende:
@ TT
Jees, wat ben jij verstandig zegquote:Op donderdag 9 december 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik vind het gesprek ook echt erg flauw worden, en ik ga niet zoals jij zitten janken of boos doen, ik laat ze ff uitrazen en dan houdt het vanzelf wel op
Ik ga niet weg ik laat ze lekker ff zodat ze ergens anders over kunnen gaan lullen.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik laat me niet wegjagen bedoel je
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga niet weg ik laat ze lekker ff zodat ze ergens anders over kunnen gaan lullen.
Back to tombobashen Ll
Ik ben in de war nuquote:
Ik zal het je de 29e haarfijn uitleggenquote:
Niet nu al beginnen met tombobashen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oh sorry, niet huilen nu hequote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet nu al beginnen met tombobashen!![]()
Ooh, je denkt er ook nog een tijd aan te kunnen hangen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ja, dan kan ik me voorbereidenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, je denkt er ook nog een tijd aan te kunnen hangen?
Ga je nog maar haarfijne dingen doen de 29ste?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal het je de 29e haarfijn uitleggen
Voorbereiden is voor mietjes.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik me voorbereiden
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh sorry, niet huilen nu he![]()
Ik ga ff weg, tot later, ik kan je geen exact tijdstip geven, ook daarvoor mijn excuses
er moet wel af en toe van rol gewisseld worden anders vind ik het snel saai wordenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik gok dat als zij de meesteres mag zijn en jij de slaaf, dat het dan wel goed komt
*hijg* *hijg* *hijg* Baaf, mmmmmmm Baaf, De grrrrrrroetjes van Ingggg, hmmmm *hijg *hijg* *hijg*quote:Op donderdag 9 december 2010 11:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Tot laterzzzz.
Doe Baaf de groetjes als je hem gaat bellen.
Joh, anders dwing je dr gewoonquote:Op donderdag 9 december 2010 12:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
er moet wel af en toe van rol gewisseld worden anders vind ik het snel saai worden
Ja, dat jullie me weer pestenquote:
Grow a pairquote:Op donderdag 9 december 2010 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat jullie me weer pesten
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat jullie me weer pesten
Pokon FTWquote:
Wat heb jij nou met je poot dan? Dat heb ik ff gemist..quote:Op donderdag 9 december 2010 12:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Senes heeft hoofdpijn, dus los het maar ff zelf op.
En anders haal ik Elies derbij en dan zwaait er wat
Dies geamputeerdquote:Op donderdag 9 december 2010 12:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat heb jij nou met je poot dan? Dat heb ik ff gemist..
Jij legt er wel graag een zweepje over?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:52 schreef Barbaaf het volgende:
@ TT
Liever nietquote:Op donderdag 9 december 2010 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wil je even voelen hoe groot baloe zijn vogel is?
Dat zei ik ook alquote:Op donderdag 9 december 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
En oh-ohKom op zeg, alsof er over/met anderen nooit een geintje wordt gemaakt. Hoe vaak is het wattenstijfjes en/of blauwe flesjes verhaal niet voorbij gekomen, of het gerammel van Tombo
Pokon...quote:Op donderdag 9 december 2010 12:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pokon FTW![]()
Oh nee, bij jou is er al genoeg gegrowed he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |