1 2 3 4 5 6 | Op donderdag 9 december 2010 @ 08:54 door Pheno: Topictitel: "[TAL SC #882] It's okay to be gay!" -> "[TAL SC #882] Volgens crv is it okay to be gay!" Op donderdag 9 december 2010 @ 08:54 door Pheno: Topictitel: "[TAL SC #882] Volgens crv is it okay to be gay!" -> "[TAL SC #883] Volgens crv is it okay to be gay!" Op donderdag 9 december 2010 @ 08:57 door Pheno: Topictitel: "[TAL SC #883] Volgens crv is it okay to be gay!" -> "[TAL SC #883] Volgens crv is it twee keer okay to be gay!" |
sneeuwquote:Op donderdag 9 december 2010 09:04 schreef iBenny het volgende:
Door die gevallen sneeuw is het nu gelukkig wel loopbaar
Paulquote:Op donderdag 9 december 2010 09:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
dat is wel het kerstliedje van Paul, gezongen door kikkers.
quote:Op donderdag 9 december 2010 09:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Paul is een baas.
Net zoals zijn mooie Gibson Les Paul.
[ afbeelding ]
Ik ben in de kerstsfeer. Hier staat al een paar weken de kerstzender aan, midden in het kantoor hangt een kerstbal aan het plafond, op onze radio computer staat een USB-sneeuwmannetje en er staat een kerstboompje.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Graseter als dorpspsychopaat 2010?
[GRTDOJW] #843 hihi, hij is vol! :')quote:Op donderdag 9 december 2010 09:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ben in de kerstsfeer. Hier staat al een paar weken de kerstzender aan, midden in het kantoor hangt een kerstbal aan het plafond, op onze radio computer staat een USB-sneeuwmannetje en er staat een kerstboompje.
en dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 09:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
[GRTDOJW] #843 hihi, hij is vol! :')
Kijk hier maar even, halverwege de pagina.
Graseter voor dorpspsycho
Warme kledij.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet niet wat ik aanmoet trekken..
Een wollen onderbroekquote:Op donderdag 9 december 2010 09:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Uiteraard.. maar ik wil er ook sexy uitzien vandaag..
Waarom?quote:Op donderdag 9 december 2010 09:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Uiteraard.. maar ik wil er ook sexy uitzien vandaag..
De laars ken ik welquote:Op donderdag 9 december 2010 09:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dan kan je wellicht de laars ontmoeten.
Er was er nog een in leven en er zijn gelijk twee nieuwe bestelt.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
De laars ken ik welMaar die was toch kapot
Nicequote:Op donderdag 9 december 2010 09:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Er was er nog een in leven en er zijn gelijk twee nieuwe bestelt.
dat zuigt.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:20 schreef DeZwabber het volgende:
en weer terug, nooit op school aangekomen, op centraal mijn portemonnee verloren
Dat klinkt ranzigquote:
dat is het ook, apenballen zuigen zuigt behoorlijkquote:
Primaquote:Op donderdag 9 december 2010 10:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eigenlijk heet Benny Henk. Maar vertel dat maar niet verder.
Naam posten, ban.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eigenlijk heet Benny Henk. Maar vertel dat maar niet verder.
Moggeh MBquote:
kerstigquote:Op donderdag 9 december 2010 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
Michhas en Lutte![]()
Wat vinden jullie van m'n nieuwe kerstkuikentje?![]()
Vet schattig!quote:Op donderdag 9 december 2010 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
Michhas en Lutte![]()
quote:
Het lijkt alsof hij het koud heeftquote:Op donderdag 9 december 2010 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
Michhas en Lutte![]()
Nee warm met de muts en het vachtjequote:Op donderdag 9 december 2010 10:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het lijkt alsof hij het koud heeft
Hij is al in de rui geweest?quote:Op donderdag 9 december 2010 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee warm met de muts en het vachtje
Ze heeft een wintervachtjequote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 9 december 2010 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft een wintervachtjeen het water is nog geen ijs hè.
Why?quote:
wuut?quote:Op donderdag 9 december 2010 10:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Weer, geen examens mogen doen, ik lach ze uit
Tot laterquote:Op donderdag 9 december 2010 10:56 schreef Lutte het volgende:
Ik gaat jullie weer verlaten, pauze.
Fijne dag nog!
quote:Op donderdag 9 december 2010 10:56 schreef Lutte het volgende:
Ik gaat jullie weer verlaten, pauze.
Fijne dag nog!
dat los je op door uit bed te rollenquote:
ik lig er net in.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat los je op door uit bed te rollen
dan lig je wel ziek op de grond, maar uit bed komen is het halve werk of niet
Miauwtjequote:
Ohw... niks ergs toch?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:20 schreef Kally het volgende:
Hoi, kom ff zeggen dat ik er een tijdje niet ben, jullie zien me wel weer verschijnen
okequote:Op donderdag 9 december 2010 11:20 schreef Kally het volgende:
Hoi, kom ff zeggen dat ik er een tijdje niet ben, jullie zien me wel weer verschijnen
Kallyquote:Op donderdag 9 december 2010 11:20 schreef Kally het volgende:
Niks ernstigs hoop ik?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:20 schreef Kally het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:29 schreef Kally het volgende:
Prive, hier ik heb het niet naar mijn zin en dat gaat ff voor
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:20 schreef Kally het volgende:
Game zequote:Op donderdag 9 december 2010 11:51 schreef Graseter het volgende:
Ik ga even SC2 doen in bed.![]()
Mensen die zeggen dat je op een mac niet kan gamen.
Ben je ziek?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:51 schreef Graseter het volgende:
Rechtsaf, en dan immer gerade aus tot je bij de kerk komt.quote:
Ik heb SC2/WoW op mijn mac, werkt perfect.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:51 schreef Graseter het volgende:
Ik heb alleen SC2 op mijn mac, werkt perfect.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb SC2/WoW op mijn mac, werkt perfect.
Nom nom nom.quote:
Heb je een grijze?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben een gedicht aan het maken voor de F&F secret santa
Does een hintje dan?quote:
Maak het zo cryptisch dat het niet te raden isquote:
het is of een meisje, of een jongenquote:Op donderdag 9 december 2010 12:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maak het zo cryptisch dat het niet te raden is
Middagquote:Op donderdag 9 december 2010 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemiddag! Ik baal dat de verkoudheid erger is geworden. Kuchje is nu enge hoest. Verder voor geen meter geslapen.
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is of een meisje, of een jongen
Oke.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is of een meisje, of een jongen
Vadushkaquote:Op donderdag 9 december 2010 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemiddag! Ik baal dat de verkoudheid erger is geworden. Kuchje is nu enge hoest. Verder voor geen meter geslapen.
Jaaaaaaaa.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vadushka![]()
Ik deel je leed, ik heb de griep![]()
Samen kopje warme choco doen?
Gelukkig maarquote:Op donderdag 9 december 2010 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa.Beterschap!! Ik heb gelukkig nog steeds mijn energie over.
Dank MB!
Oh Kally, gecondoleerdquote:Op donderdag 9 december 2010 12:12 schreef Kally het volgende:
Ik krijg net van een boze Benny te horen dat ik niet weg mag blijven, en aangezien benny
Goed tante is overleden en de 1e ruzie al gehad, hij wou de jongens niet dit weekend, nou ja echt wel maar ik word er zo moe van.
Ik ben er wel maar wel minder, ik ben iets sneller geirriteerd nu en dan is het slimmer om niks te zeggen
Even een dikke knuf voor jou en de jongensquote:Op donderdag 9 december 2010 12:12 schreef Kally het volgende:
Ik krijg net van een boze Benny te horen dat ik niet weg mag blijven, en aangezien benny
Goed tante is overleden en de 1e ruzie al gehad, hij wou de jongens niet dit weekend, nou ja echt wel maar ik word er zo moe van.
Ik ben er wel maar wel minder, ik ben iets sneller geirriteerd nu en dan is het slimmer om niks te zeggen
Wij willen graag je glimlach wat vaker terug toveren.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:12 schreef Kally het volgende:
kloptquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:12 schreef Kally het volgende:
Middag Crv baguettequote:
* MissBitchy geeft Kally een pak zakdoekjes en een brede schouderquote:
niks mis mee.quote:
hallo duckyquote:
zou die nog stinken ?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:28 schreef MissBitchy het volgende:
Fossiele hyenakeutel uit Noordzee gevist
Geen idee, maar de keutel is mooi bruin gefossiliseerdquote:
gecondoleerd, en niet leuk natuurlijk.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:12 schreef Kally het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:31 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Geen idee, maar de keutel is mooi bruin gefossiliseerd
en dan te bedenken dat er wetenschappers zijn die hier helemaal nat van wordenquote:Op donderdag 9 december 2010 12:31 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Geen idee, maar de keutel is mooi bruin gefossiliseerd
Ik wordt alleen nat van een keutel als ie te hard in de pot klettert en dus water opspatquote:Op donderdag 9 december 2010 12:32 schreef crv het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat er wetenschappers zijn die hier helemaal nat van worden
quote:
Ik was even bezig de afwasTruus leeg te halenquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
Als jij mijn vriendin bent, en ik die van jou,
Ga er dan vanuit dat ik je 100% vertrouw,
Dat ik er voor je ben in goede en slechte tijden,
En geen onderwerp uit de weg zal gaan, laat staan vermijden..
Als ik jouw vriendin ben, en jij die van mij,
Je denkt net zoals ik over jou denk, dan gaat deze vriendschap nooit voorbij.
Nu moet ik wel huilenquote:Op donderdag 9 december 2010 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
werk zequote:
Phenoquote:Op donderdag 9 december 2010 12:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
gecondoleerd, en niet leuk natuurlijk.
zit dat nou lekker ?quote:
quote:
2011quote:Op donderdag 9 december 2010 13:25 schreef iBenny het volgende:
Siepie
Dikke knuffel en een kusje... ook voor je kindjes straks
Pas goed op jezelf.
Volgend jaar wordt leuker![]()
quote:
Dat topic met die kaartjes voor de moeder van TS die in het ziekenhuis ligtquote:Op donderdag 9 december 2010 13:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
we gaan leuke, mooie dingen doen
![]()
Zijn jullie al op Fokkers helpen Fokkers geweest?
Geweldig initiatief
Ja tof hèquote:Op donderdag 9 december 2010 13:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat topic met die kaartjes voor de moeder van TS die in het ziekenhuis ligtSuperveel reacties.
stiekem gaat TS gewoon zijn dakkapel isoleren met al die kaartenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja tof hèJe hoeft alleen maar een kaartje en een postzegel te kopen, iets te schrijven wat uit je hart komt en je kunt een ander zo blij maken
How simple is that?
duhquote:Op donderdag 9 december 2010 13:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
stiekem gaat TS gewoon zijn dakkapel isoleren met al die kaarten
Nou ja, dat moet hij zelf weten. Hebben wij hem er in ieder geval mee geholpenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
stiekem gaat TS gewoon zijn dakkapel isoleren met al die kaarten
Ik heb een spelletje opgestuurd naar Belgiequote:Op donderdag 9 december 2010 13:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
we gaan leuke, mooie dingen doen
![]()
Zijn jullie al op Fokkers helpen Fokkers geweest?
Geweldig initiatief
Oh tofquote:Op donderdag 9 december 2010 13:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb een spelletje opgestuurd naar Belgie
Ik ga thuis meteen kijkenquote:
Doe maar niet danquote:Op donderdag 9 december 2010 14:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehehe ik durf niet te kijken, ik zit op mijn werk
hoe krijgt ie em erin als zij op het bankje zitquote:
quote:
Nee, serieusquote:Op donderdag 9 december 2010 14:13 schreef -Miauw- het volgende:
hoe stroom af te tappen van een lantaarnpaal
kansloos
Werkelijk waarquote:Op donderdag 9 december 2010 14:13 schreef -Miauw- het volgende:
hoe stroom af te tappen van een lantaarnpaal
kansloos
Komop zeg, zelfs ik weet dat.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:13 schreef crv het volgende:
[..]
hoe krijgt ie em erin als zij op het bankje zit
Leuk!quote:Op donderdag 9 december 2010 14:23 schreef -Miauw- het volgende:
Oh dat kerstpakkettentopic![]()
Ik ga een kinderpakket samen stellen met mijn collega
Toppertje!quote:Op donderdag 9 december 2010 14:23 schreef -Miauw- het volgende:
Oh dat kerstpakkettentopic![]()
Ik ga een kinderpakket samen stellen met mijn collega
GAS LOS LATEN!quote:Op donderdag 9 december 2010 14:30 schreef iBenny het volgende:
Het is alweer de 9de
December gaat best snel
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ket kinderpakket vindt in de kerk gretig aftrek.
Getrouwd soms?quote:
quote:
ja dat welquote:Op donderdag 9 december 2010 14:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zeg ik... bij-na
En dan 4 dagen weekend toch?![]()
geen idee... nooit last van gehad.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:39 schreef crv het volgende:
waarom doet mijn itunes moeilijk met het downloaden van de nieuwe software voor mijn aaifoon
Hij download de hele mikmak en komt dan met een netwerkfout
Daaaromquote:Op donderdag 9 december 2010 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat wel
En maandag X Factor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |