Ik heb het even gezongen, en het ging prima zonder iks.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet als je zingt dat je het op het strand wil.
Gebruik dan gewoon glycol, dat werkt nog beter!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja, en stel nu dat het bij anne een keer sneeuwt en de ruit moet worden schoongemaakt, dan kun je de X van glassex niet missen.
Mijn toetsenbord mist trouwens meer dan een x. Geen enkel getal werkt, ook de p niet ;ctrl-c,ctrl;v; en de backsace.
En? XM is nu d'r bikini aan het pakken?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb het even gezongen, en het ging prima zonder iks.
XM is niet thuis, gelukkig voor haar!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:11 schreef Anne het volgende:
[..]
En? XM is nu d'r bikini aan het pakken?
Ow. Jij hoeft nu zeker geen ramen meer te wassen met glassex dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
XM is niet thuis, gelukkig voor haar!
Wij hebben het huismerk.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow. Jij hoeft nu zeker geen ramen meer te wassen met glassex dan?
Ha, weer zo'n X .quote:Op donderdag 9 december 2010 19:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
XM is niet thuis, gelukkig voor haar!
Nee, ik heb een account welke tijdelijk uitgeschakeld isquote:Op donderdag 9 december 2010 19:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je bent ingesneeuwd en verveelt je?
Mijn ex was ook altijd zo scherp.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:15 schreef darkwing het volgende:
[..]
Nee, ik heb een account welke tijdelijk uitgeschakeld is
geen Dansende Kip?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:15 schreef darkwing het volgende:
[..]
Nee, ik heb een account welke tijdelijk uitgeschakeld is
Dat zijn toch geen garages meerquote:Op donderdag 9 december 2010 19:21 schreef BaraCuda het volgende:
http://catchrandom.blogspot.com/2010/12/luxury-garages.html
Wil ik ook
Lelijk? Are you fucking kidding me?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen garages meer. Lelijk hoor
.
Neequote:Op donderdag 9 december 2010 19:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lelijk? Are you fucking kidding me?
En hoe kun je daar nou even lekker mee rijden? Bij een paar van die garages staan de auto's zo dicht op elkaar dat je eerst alles eruit moet rijden voor je met de achterste eruit kunt.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen garages meer. Lelijk hoor
.
Heb je verder dan dat gekeken?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Ik vind zoiets lelijk ja:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |