Maar stoofgerechten maak ik ook niet vaak, wel vaak iets uit de oven...quote:Op donderdag 9 december 2010 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, maar bij koken hoeft het niet lang te duren
En bij stoofpannen gaan staan is een beetje nutteloos.
Oh, ja, maar dat wil niet zeggen dat het over seks moet gaan als ik er al ben hequote:Op donderdag 9 december 2010 09:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jij kom,t normaal toch binnenstormen als het over sex gaat ......![]()
En nee, tis ook een complimentje aan degene die dat niet hebben
ja!quote:
maar drie weken lang is wel een beetje overdreven hequote:Op donderdag 9 december 2010 09:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja!
en ik ga er gewoon af en toe op. is goed voor je.
Volgens mij heb ik inductie. Wat voor plaatje heb ik dan nodig?quote:
In een kookboek wel. Of je moet Swingen met Braakhekke lezen.quote:
Oh, een warmhoudplaatje geschikt voor inductie. Kost 20 euro dacht ik en dan zal ik nog wel genaaid zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:56 schreef Aarti het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik inductie. Wat voor plaatje heb ik dan nodig?
kan dat ding ook in de oven?
Heb een keer lamsvlees met pruimen uit een tajine gegeven, en kip met limoen. allebei echt zalig!!
Hier schijnt de zonquote:Op donderdag 9 december 2010 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
begint het hier ineens als een malle aap te sneeuwen![]()
waar koop ik zo een plaatje?quote:Op donderdag 9 december 2010 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, een warmhoudplaatje geschikt voor inductie. Kost 20 euro dacht ik en dan zal ik nog wel genaaid zijn.
En ja, echt heerlijk, die smaken komen echt tien keer beter uit.
ok.. ik ga wel ergens anders zitten....quote:Op donderdag 9 december 2010 09:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar stoofgerechten maak ik ook niet vaak, wel vaak iets uit de oven...willen ze hier dat ik mn werk doe... komt er ineens een mooie dame van de klant tegenover me zitten..
![]()
zo kan ik mn werk toch niet doen...
Kookwinkel, tenminste, dat heb gedaan. Dat was een zelfstandige in dit geval, maar zoiets als Cook & Co zal het ook vast wel hebben.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
waar koop ik zo een plaatje?
en kan een tajine ook id oven?
ah, ben jij het... zeg het dan meteen, ik wist alleen niet dat je je haar rood had geverfd...quote:Op donderdag 9 december 2010 10:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ok.. ik ga wel ergens anders zitten....
dan heb je te weinig suiker ingedaanquote:Op donderdag 9 december 2010 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
Hier 3 mannen die niet van stoofpotjes houden
of van stoofperen
stelletje boeren
quote:Op donderdag 9 december 2010 10:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan heb je te weinig suiker ingedaan. Reden waarom koks niet zulke lekkere peren maken als thuis.
Maar nu toch vandoorben weer terug in stadje groningen
.
oh..quote:Op donderdag 9 december 2010 10:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah, ben jij het... zeg het dan meteen, ik wist alleen niet dat je je haar rood had geverfd...
te weinig suiker Ik zeg het jequote:Op donderdag 9 december 2010 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn stoofpeertjes zijn fucking lekker jah
Omdat het grammaticaal bagger is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |