abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 december 2010 @ 20:39:58 #251
177948 Daskaar
cake or death?
pi_89889911
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:59 schreef De_kromme het volgende:
Wat ijl je man, dwaas. Juist heel realistisch en goed uitgewerkt (het zowat enige goede van deze episode).
ok ik hap, tegen beter weten in.
leg jij eens uit wat er zo realistisch aan was, vriend.
  maandag 13 december 2010 @ 20:42:12 #252
177948 Daskaar
cake or death?
pi_89890045
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:31 schreef Norrage het volgende:
Wat een ongelooflijk slechte laatste aflevering :( :( wat een afknapper...Ik ben zelfs gaan internetten tijdens het kijken, zo saai....en dan heb ik het nog niet over alle honderden dingen die niet klopten, de ongelooflijk slechte voorspelbaarheid en het ongelooflijk vervelende, saaie, emotionele hollywood einde... :( Ach, op deze manier zit ik tenminste niet een jaar hard te wachten op het volgende seizoen..
saai en voorspelbaar, helemaal mee eens, behalve lumen's twist, en alhoewel ik het een slecht staaltje schrijfwerk vind, is het wel een originele emotionele noot die ze raakten, ik voelde zijn pijn ook echt.
pi_89890128
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:29 schreef Lo-Fi het volgende:
Een voorspelbare en oninteressante finale besluit een vrij matig seizoen. Samen met seizoen 3 was dit toch wel echt het slechtste seizoen. Nowhere near S01 en S04 iig.
Ik blijf toch 1 en 2 het beste vinden, daarna 4....dan 5..en dan 3...5 was erg goed, maar deze laatste ep verziekt het volledig. ..Maar de kwaliteit was op zich het hele seizoen wel ver te zoeken...Goed acteerwerk, leuk verhaal met Liddy en Chase...maar de uitwerking...ongelooflijk slecht...ook hoe ze van Chase winnen...beetje stom dat en Liddy en Chase beiden te dom zijn om Dexter gewoon vast te binden ofzo...Dat een van hen die fout uit onervarenheid maakt, okee...maar beiden...Vorig seizoen ging Trinity ook al zo makkelijk dood...waar slaat dat op?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89890172
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:42 schreef Daskaar het volgende:

[..]

saai en voorspelbaar, helemaal mee eens, behalve lumen's twist, en alhoewel ik het een slecht staaltje schrijfwerk vind, is het wel een originele emotionele noot die ze raakten, ik voelde zijn pijn ook echt.
Ja, het slecht aflopende doch wel hollywood-achtige eind was wel goed geacteerd. En het verhaal met Lumen was best leuk...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 13 december 2010 @ 20:51:30 #255
57434 Marloes
Digital Love
pi_89890570
Vond het wel vermakelijk maar niet zo spannend als het vorige seizoen.. Vond dit echt het minste seizoen tot nu toe eigenlijk..
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  maandag 13 december 2010 @ 20:57:54 #256
177948 Daskaar
cake or death?
pi_89890949
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:43 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik blijf toch 1 en 2 het beste vinden, daarna 4....dan 5..en dan 3...5 was erg goed, maar deze laatste ep verziekt het volledig. ..Maar de kwaliteit was op zich het hele seizoen wel ver te zoeken...Goed acteerwerk, leuk verhaal met Liddy en Chase...maar de uitwerking...ongelooflijk slecht...ook hoe ze van Chase winnen...beetje stom dat en Liddy en Chase beiden te dom zijn om Dexter gewoon vast te binden ofzo...Dat een van hen die fout uit onervarenheid maakt, okee...maar beiden...Vorig seizoen ging Trinity ook al zo makkelijk dood...waar slaat dat op?
een mes in het hart doet dat nou eenmaal..
maar met elk seizoen wordt het ongeloofwaardiger, sowieso lijkt Miami de stad te zijn waar seriemoordenaars zich thuis voelen, en dan ook allemaal bij dexter in de buurt.
het eerste seizoen begon eigenlijk waar veel series eindigen, dat zijn broer hem komt stalken. Dat was een hele originele intro, en deed mijn verwachtingen enorm stijgen voor het volgende seizoen(als in het eerste seizoen zijn broer hem komt vermoorden, holy shit, hoe overtref je dat?!) maar daarna zijn ze langzaam achteruit gegaan, hij valt alleen maar andere seriemoordenaars lastig. das een stap terug doen.
En iedereen die in de buurt is hem te ontmaskeren(na seizoen 2) is niet ver genoeg gegaan, hij blijft er mee wegkomen en dat is nu al ruim twee seizoenen volledig ongeloofwaardig.

In mijn mening had dit moeten gebeuren:
Quinn met advocaat, bekent het hele verhaal van liddy en het surveilleren van Dexter, politie wil dexter pakken.
Debra vindt Lumen en Dexter in de kelder en leert haar broer nu kennen zoals hij helemaal is.
Deb helpt hen te ontsnappen van de politie.

Hele zesde seizoen ligt open voor ontwikkeling.

Lumen haar klotegevoel en bloedlust zit er nog steeds en is oncontroleerbaar..?
Leerling keert zich tegen de leraar?
pi_89891490
Ik heb deze aflevering uitgekeken zonder ook maar enige spanning te ervaren met als enige uitzondering de scene met Deb. Jammer, want vanaf ep 7 werd de spanning goed opgebouwd. Misschien zijn we wel te veel verwend na de grand finale van vorig seizoen.

Het lijkt erop, zoals de meesten aangeven, dat de schrijvers dit seizoen teveel storylines erin hebben gekwakt en deze zodoende geheel niet of niet goed uitgewerkt hebben. Tim heeft ze bijna allemaal al genoemd. Voor volgend seizoen moeten ze het gewoon compact houden, zeker aangezien een seizoen maar 12 ep's bevat.

Vond dit seizoen toch wel één van de mindere. Seizoen 2 was in mijn ogen het hoogtepunt. Heb seizoen 1 en 2 vooral genoten van Doakes.
pi_89891666
quote:
VET :D maar ik denk wel dat het ingestudeerd is. als het echt geimproviseerd is is het helemaal geniaal
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_89891826
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:09 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

VET :D maar ik denk wel dat het ingestudeerd is. als het echt geimproviseerd is is het helemaal geniaal
Dit maakt de laatste aflevering goed _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89892008
Ik neem aan dat jullie weten dat echt bijna alles nep is op tv. Stukje is gewoon ingestudeerd.
pi_89892014
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:09 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

VET :D maar ik denk wel dat het ingestudeerd is. als het echt geimproviseerd is is het helemaal geniaal
Vanzelfsprekend is dit ingestudeerd. En al helemaal als het Amerikaanse tv is.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89892229
Toch een beetje teleurstellend einde. Ik had toch wel meer een spectaculairder einde verwacht. Het verhaal Lumen was wel ok, maar er zitten wat gaten in het verhaal. Bij Quinn liggen nog een stel foto's van Lumen en Dex, had 't wel een stoer einde gevonden als Deb die had gevonden bij Quinn. Dán hadden we pas een echt cool einde gehad. Ik zou het superslecht van de schrijvers vinden als ze daar volgend seizoen niets mee doen.
pi_89892304
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
achteraf gezien was de promo aan het eind van ep11 wel spannender dan de season finale zelf :P maar dit is een beetje een long shot.

hier nog een interview met julia stiles over de finale
ze verklapt al dat Lumen terug komt in season 6 _O_ zoals ik al had gepost 8-)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_89892388
Iedereen zich hier ook kapot gelachen om die car crash?

http://dl.dropbox.com/u/5769632/dexter.s05e12.gif
_O- :') _O-

edit: gifje maar een link gemaakt, hij is nogal groot.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_89892457
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Iedereen zich hier ook kapot gelachen om die car crash?

[ afbeelding ]
_O- :') _O-
Nee, eigenlijk niet.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89892834
Ik moest huilen bij die car crash...en niet omdat het zo zielig was voor Dexter.. :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89892907
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:18 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ze verklapt al dat Lumen terug komt in season 6 _O_ zoals ik al had gepost 8-)
*O*
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_89892977
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:26 schreef Norrage het volgende:
Ik moest huilen bij die car crash...en niet omdat het zo zielig was voor Dexter.. :')
Wat?
pi_89893064
quote:
10s.gif Op maandag 13 december 2010 21:28 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wat?
Misschien omdat het zo kut was geschreven / uitgevoerd?
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89893107
quote:
10s.gif Op maandag 13 december 2010 21:28 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89893125
quote:
Op maandag 13 december 2010 21:18 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ze verklapt al dat Lumen terug komt in season 6 _O_ zoals ik al had gepost 8-)
Stik in je spoilers, lamzak.
pi_89893357
quote:
13s.gif Op maandag 13 december 2010 21:30 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Stik in je spoilers, lamzak.
kan je toch geen spoiler noemen zeg....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89893491
quote:
13s.gif Op maandag 13 december 2010 21:30 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Stik in je spoilers, lamzak.
spoiler ? ze verraad het in het interview kom op zeg :{

ow... enne ik vind jouw ook lief hoor :*
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 13 december 2010 @ 21:46:50 #274
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_89894328
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:31 schreef Norrage het volgende:
Wat een ongelooflijk slechte laatste aflevering :( :( wat een afknapper
Dit dus ja. Er zat zoveel meer in om er een ware climax van te maken met Jordan en Lumen, maar verder dan een shot met een stuk plastic zeil kwamen we niet.

Karig, voor een seizoensafsluiter.
pi_89894567
Ach, iemand zei het in het vorige topic al...de laatste afleveringen van de seizoenen zijn nog nooit goed geweest. Seizoen 4 eindigde ook in een anti-climax. ok de dood van Rita was overweldigend, maar de rest van de ep was toch best tegenvallend. De echte goede eps waren die daarvoor.
Seizoen 3 hebben we het uberhaupt niet over, maar goed, daar was de laatste ep ook duidelijk een anti-climax...
Seizoen 2...de opbouw naar de laatste ep was wederom waanzinnig, en dan blaast fucking Lila een beetje die hut op...vond ik nou niet echt een waardig einde...seizoen 1 weet ik niet meer precies hoe het eindigde, maar goed..alles aan seizoen 1 was goed :)

Ze zijn daar bij showtime gewoon niet zo goed in het schrijven van eindes :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')