ik gok zo dat de persoon in kwestie geen auto heeft om de kar te hurenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:42 schreef brunette82 het volgende:
ik wil zeker niet lullig doen..
maar als die persoon een ikea pasje heeft, kan je heel goedkoop een kar huren, bij de ikea.
serieus..
als er echt niemand te vinden is, bedoel ik he
Op zich heul geen gek idee, maar in dit geval inderdaad geen optiequote:Op woensdag 8 december 2010 22:42 schreef brunette82 het volgende:
ik wil zeker niet lullig doen..
maar als die persoon een ikea pasje heeft, kan je heel goedkoop een kar huren, bij de ikea.
serieus..
als er echt niemand te vinden is, bedoel ik he
Ja, dan houdt het op natuurlijk...nu maar hopen dat er een goedwillende fokker isquote:Op woensdag 8 december 2010 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Op zich heul geen gek idee, maar in dit geval inderdaad geen optie
Die zijn er in overvloed; ze moeten alleen dit topic even vindenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:50 schreef brunette82 het volgende:
Ja, dan houdt het op natuurlijk...nu maar hopen dat er een goedwillende fokker is
Boefjequote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Crosspost m in het Eindhoven topicgoed doel n zo, mag best!
En een auto met trekhaak en aanhanger hebben.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die zijn er in overvloed; ze moeten alleen dit topic even vinden
Nou ja, detail; kleinigheidje hou je tochquote:Op woensdag 8 december 2010 23:03 schreef Cat22 het volgende:
En een auto met trekhaak en aanhanger hebben.Anders was ik wel op en neer gereden.
Ik ben ook een zeikert he?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, detail; kleinigheidje hou je toch
Daar kom ik dus weer mooi mee weg.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, maar je bent verder erg lief
Wrom? Het is dat ik geen grote auto eh... uberhaupt geen auto heb, anders had ik best ff op en neer willen rijden hoorquote:
Een tweepersoonsbedbodem met een imperiaal op je dak? Lijkt me niet goedkomenquote:Op donderdag 9 december 2010 12:30 schreef DJMO het volgende:
daar hebben ze van die dingen op het dak voor ElisaBWellicht dat er iemand van die dingen heeft? een imperial ?
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ouders die zeg maar in het oosten van Eindhoven wonen met imperiaal en trekhaak. Pa is bijna met pensioen, dus hij mag best oefenen met liefdadigheid.
quote:Kunnen wij meteen met de aanhanger langs de stort om tuinafval weg te brengen. PM-box staat open, wel even in overleg en ovb!
Klinkt super! IK ga je een PM sturen!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ouders die zeg maar in het oosten van Eindhoven wonen met imperiaal en trekhaak. Pa is bijna met pensioen, dus hij mag best oefenen met liefdadigheid. Kunnen wij meteen met de aanhanger langs de stort om tuinafval weg te brengen. PM-box staat open, wel even in overleg en ovb!
Ik begin langzaam iets blijer te wordenquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:37 schreef 2cv het volgende:
Misschien weet ik wel iets. Ik ken iemand met een aanhanger in Eindhoven. En mijn auto heeft een rukpukkel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:37 schreef 2cv het volgende:
Hey, je hebt heul al een PM gestuurd nu !
Snel ben ik hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Echt waarquote:Op donderdag 23 december 2010 21:35 schreef 2cv het volgende:
Het komt goed. Ik heb 'gelukkig' pech met de auto en ga daardoor later naar het zuiden. Dat komt dan (voor zover ik weet) ook beter overeen met de agenda van de user in kwestie.
En desnoods rijd ik een keer extra ofzo.
Die doen het voor hun vakquote:Op donderdag 23 december 2010 21:41 schreef 2cv het volgende:
Ik houd je op de hoogte
Ik vind het een beetje absurd dat iemand een verhuisboer gaat bellen trouwens. Niet dat ik het die verhuisboer niet gun hoor
En nou weet ik dus pas wat een rukpukkel is! Mijn pa gebruikte die term ook altijd, maar nooit heb ik het kunnen snappenquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:37 schreef 2cv het volgende:
Misschien weet ik wel iets. Ik ken iemand met een aanhanger in Eindhoven. En mijn auto heeft een rukpukkel.
Hoe vaak vervoeren zij een enkel bed ? En wat zou het kosten ? Veel, me dunkt. Dan ben je met ¤50 echt niet klaar.quote:
Dingen die je pas jaaaaaren later begrepen hebt #45quote:Op donderdag 23 december 2010 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
En nou weet ik dus pas wat een rukpukkel is! Mijn pa gebruikte die term ook altijd, maar nooit heb ik het kunnen snappen
Als je maar betaalt, doen ze alles hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 21:48 schreef 2cv het volgende:
Hoe vaak vervoeren zij een enkel bed ? En wat zou het kosten ? Veel, me dunkt. Dan ben je met ¤50 echt niet klaar.
Nee, hoezoquote:Op donderdag 23 december 2010 21:54 schreef 2cv het volgende:
Win je jaarlijks de postcodeloterij ofzo ?
Geen idee; heb het nog niet nagevraagdquote:Op donderdag 23 december 2010 22:21 schreef 2cv het volgende:
Het lijkt me prijzig om een verhuisbedrijf voor dat soort zaken in te huren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |