Jaja, een beetje BNW dit. Ik praat graag met je verder als je concrete aanwijzingen hebt en namen en rugnummers noemt .quote:Op donderdag 9 december 2010 01:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Denk eens verder. Er zijn verschillende partijen aan de macht binnen de VS. Het kan best zijn dat de partijen die Assange willen arresteren helemaal niets weten van de manipulatie van die documenten.
Als de electronic dropbox van Wikileaks weer beschikbaar is kunnen we vanuit FOK! testen hoe betrouwbaar wikileaks is.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:31 schreef Toad het volgende:
[..]
Jaja, een beetje BNW dit. Ik praat graag met je verder als je concrete aanwijzingen hebt en namen en rugnummers noemt .
Paypal geeft het geld terug.quote:PayPal has just released the remaining funds in the account associated with WikiLeaks today, after restricting access to the account last week, according to a PayPal blog post.
The release of funds follows a number of denial-of-service attacks earlier this week that were aimed at the document-leaking site’s providers.
Doe je best, zou ik zeggen. Maar je denkt toch zelf ook wel dat ze onderzoek doen naar hun bronnen.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als de electronic dropbox van Wikileaks weer beschikbaar is kunnen we vanuit FOK! testen hoe betrouwbaar wikileaks is.
gg anonquote:Op donderdag 9 december 2010 01:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://emoney.allthingsd.com/20101208/paypal-releases-funds-to-wikileaks-as-supporters-strike-back/?mod=twitter&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
[..]
Paypal geeft het geld terug.
quote:We are at war, and I don't mean the literal kind. It's the first all-out cyber war, not between nations but between factions: those who agree with what WikiLeaks is trying to do, and those who oppose them.
Artikel is niet overdeeld positief. Maar goed, dat wikileaks uiteindelijk zal leiden tot meer internetcontrole is een loos statement. Al voor wikileaks zagen we dat privacy steeds minder belangrijk werd. Anonimiteit op internet werkt ook maar tot ze bij je isp langsgaan. Maar dat dit weer een nieuw argument is wat misbruikt kan worden door de poltiek, dat zeker. Ligt dat aan wikileaks, de politiek of ongeïnformeerde mensen uit het stenen tijdperk?quote:Op donderdag 9 december 2010 01:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.networkworld.com/news/2010/120810-the-web-will-eat-itself.html
#payback is trending, staat op 2e plaats. Geen wikileaks of Assange trending.quote:Stoicljg_normal lancejgosnell mathematically it's impossible for #payback to be trending & not #wikileaks. It seems twitter has lied and is altering the trending topics
Dat is knap, aangezien @payback bestaat, en trending topics toch nooit usernames konden zijn?quote:Op donderdag 9 december 2010 02:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
#payback is trending, staat op 2e plaats. Geen wikileaks of Assange trending.
The Evil Empire strikes back!quote:@ernestorendonb The IRC network is currently down, hold your breath while we fix it.
Toch niet:quote:Op donderdag 9 december 2010 02:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
The Evil Empire strikes back!
Anon is te populairquote:Anonymous' IRC server briefly was down due to an overload on their servers by users.
Er komt een interessante cable aan.quote:#WikiLeaks #payback. #BradAss87 #TeamUKWikiLeaks Swine Flu secrets manipulated by media for gov's agenda
Al gebeurd.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:19 schreef Zuivelkoe het volgende:
Waarom halen ze interpol niet neer? Is dat wat lastiger?
Drie miljoen mensen hadden toegang tot deze "geheime" stukken.quote:Op donderdag 9 december 2010 06:43 schreef popolon het volgende:
Komen die wikiscriptkiddiejosties nou ook nog eens met iets wat echt baanbrekend is?
Allemaal info wat iedereen al wist en/of verwachtte, echt weinig nieuws onder de zon.
Dat zijn idealisten. Dat lukt je niet. En als ik het redactionele proces een beetje begrijpt, wordt zo'n cable er zo uitgevist.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:06 schreef Maanvis het volgende:
als BP zijnde 1 miljoen aan wikileaks geven om een fake cable in het systeem te zetten, die de concurrentie zwart maakt, is nog veel minder lastig.
Och och wat een blind vertrouwen weer.quote:Op donderdag 9 december 2010 07:17 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat zijn idealisten. Dat lukt je niet. En als ik het redactionele proces een beetje begrijpt, wordt zo'n cable er zo uitgevist.
Tot op heden heb ik nog geen bewijs gezien dat ze überhaupt onderzoek doen. Ze lekken alleen maar en laten de waarheid in het midden. Als jij dat bewijs wel hebt, post het hierquote:Op donderdag 9 december 2010 01:34 schreef Toad het volgende:
[..]
Doe je best, zou ik zeggen. Maar je denkt toch zelf ook wel dat ze onderzoek doen naar hun bronnen.
Awesome. Lijkt mij wat overkill, maar overkill = goed.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:39 schreef HaerdenC het volgende:
om lang verhaal kort te maken wij draaien ook een mirror op http://leaked.be 8 x xeon dual core + 16 GB ram en 14 gigabit connectie enkel voor wikileaks mirror
Goed bezig!quote:Op donderdag 9 december 2010 08:39 schreef HaerdenC het volgende:
Hehe leuk te lezen dat het onderwerp op Fok ook erg populair isikzelf ben hosting provider en lever betaalde diensten aan bedrijven maar herinvesteer een groot stuk in sites als wikileaks en anderen die problemen hebben om hun site draaiende te houden om politieke redenen
om lang verhaal kort te maken wij draaien ook een mirror op http://leaked.be 8 x xeon dual core + 16 GB ram en 14 gigabit connectie enkel voor wikileaks mirror
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |