quote:Op woensdag 8 december 2010 21:09 schreef Snakey het volgende:
U kent het vast wel, het fotoboek. Gezien het feit dat FA's, als beheerders van het FoBo, nogal druk zijn met andere zaken krijgt het fobo niet de aandacht die het eigenlijk verdiend. Vandaar dat we op het idee kwamen om een vast iemand als mod op het FoBo te zetten. En die hebben we gevonden.![]()
Vanaf vandaag is PiRANiA niet alleen uw wikimod, maar ook uw FoBo mod.![]()
Succes PiRANiA.
Bijna vergeten. Je kan uiteraard op de oude manier gebruik blijven maken voor klachten en opmerkingen in het FoBo via het [ afbeelding ] icoontje, maar vanaf nu kun je ook een PM sturen aan fobo. Die komt dan bij PiRANiA terecht die je klacht of opmerking in de prullenbak gooit in behandeling neemt.![]()
Idd. Waar stopt dit? :Squote:Op woensdag 8 december 2010 21:40 schreef RacerDKB het volgende:
Wat zou de volgende stap zijn?
PM-moderator?
Neuh, die zal er niet komen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:40 schreef RacerDKB het volgende:
Wat zou de volgende stap zijn?
PM-moderator?
Het stopt daar waar er geen moderatie nodig is. Als het fobo geen aandacht krijgt wordt het een vrijplaats voor allerlei duistere figuren.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:44 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Menen jullie dit nou echt
[..]
Idd. Waar stopt dit? :S
Ik bedoelde het voor de grap hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 21:44 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Menen jullie dit nou echt
[..]
Idd. Waar stopt dit? :S
Penisfoto verzonden.quote:
Godver, je kent ons te goed.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik bedoelde het voor de grap hoor
Fotoboek wordt al gemod, om misbruik door mensen en gepest/flame/troll tegen te gaan, alleen wordt dit door de FA's gedaan en aangezien die liever roken en bier drinken en bans plaatsen gaat PiR dat nu doen.
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik bedoelde het voor de grap hoor
Fotoboek wordt al gemod, om misbruik door mensen en gepest/flame/troll tegen te gaan, alleen wordt dit door de FA's gedaan en aangezien die liever neuken en bier drinken en bans plaatsen gaat PiR dat nu doen.
Hetzelfde als op de wikiquote:Op woensdag 8 december 2010 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wast jouw penis?![]()
Anyhow, wat voor een beleid ga je voeren pir?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |