abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 december 2010 @ 19:00:16 #201
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_89928200
Dank u Hogendoorn. ;)

Wordt tijd dat het gat gevuld wordt. Dus opschieten met seizoen 4 t/m 6. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_89931458
Wat ook kan is dat Laura die pook in haar handen heeft gehad, maar niet durfde te slaan en Sil daar achter is gekomen en om zijn moeder te beschermen dat ding heeft verstopt. En iemand anders alsnog de moord heeft gepleegd, maar dit zal wel te ver gezocht zijn ;)
Een heer met stijl
pi_89931477
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 19:00 schreef Frey het volgende:
Dank u Hogendoorn. ;)

Wordt tijd dat het gat gevuld wordt. Dus opschieten met seizoen 4 t/m 6. :P
In dit tempo is dat ongeveer in 2016, 20 jaar na dato ;)
Een heer met stijl
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:12:13 #204
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_89931561
Kut schrijvers laten Nick een belachelijke brief schrijven als plot device van een kut plot voor Charlie :r
Schandalig :'(
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_89931834
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat ook kan is dat Laura die pook in haar handen heeft gehad, maar niet durfde te slaan en Sil daar achter is gekomen en om zijn moeder te beschermen dat ding heeft verstopt. En iemand anders alsnog de moord heeft gepleegd, maar dit zal wel te ver gezocht zijn ;)
Als t zo obvious is als t nu lijkt moet ik zeggen dat ze wel heel snel de dader onthullen..
Wat overigens niet uitsluit dat Jack er nog een paar maanden voor nodig heeft..
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:24:26 #206
268260 Dr.Mikey
pi_89932135
Rikkie is echt een schatje O+
Nog veel meer in beeld alstublieft _O_
R.I.P DTS.
pi_89932180
Wat ten drommel? Die Lucas die ineens tevoorschijnkomt...het is gewoon echt een tekenfilm geworden ala Tom en Jerry, series als Zoop en dergelijke zijn al volwassener dan dit :')
Een heer met stijl
pi_89932223
Omg Noud in pak 8)7 ik hoop niet dat Ludo hem nu ineens wel ziet staan...
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:26:33 #209
268260 Dr.Mikey
pi_89932237
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat ten drommel? Die Lucas die ineens tevoorschijnkomt...het is gewoon echt een tekenfilm geworden ala Tom en Jerry, series als Zoop en dergelijke zijn al volwassener dan dit :')
Belachelijke scene ook we hebben het er hier wel eens over dat Jack en Sjors geen echte Van Houten zijn . Maar die Lucas die de naam Sanders draagt is eigenlijk nog een tikkeltje erger.
R.I.P DTS.
pi_89932252
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het is het niet waard om naar te kijken. Ik mis de soap(serie) totaal niet. :)
pi_89932324
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Belachelijke scene ook we hebben het er hier wel eens over dat Jack en Sjors geen echte Van Houten zijn . Maar die Lucas die de naam Sanders draagt is eigenlijk nog een tikkeltje erger.
Daar denk ik dan weer iets anders over, alleen Ludo Sanders vind ik enigzins de moeite waard en Stefano misschien, de rest hoeft van mij niet zonodig..
Een heer met stijl
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:30:23 #212
268260 Dr.Mikey
pi_89932420
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Daar denk ik dan weer iets anders over, alleen Ludo Sanders vind ik enigzins de moeite waard en Stefano misschien, de rest hoeft van mij niet zonodig..
Maar zowel Ludo Nick Stefano Maximiliaan Maxime en Marcus hebben allemaal evil trekjes.
Bij Lucas is dat totaal anders , Van die boeven familie komt nu het grootste mietje wat gtst ooit gehad heeft sinds Mickey.
R.I.P DTS.
pi_89932423
Zijn er nu echt mensen van de jongere garde die een scene van de aflevering van vandaag spannend vinden? Ik vind het zelfs voor moderne begrippen oersaai :O
Een heer met stijl
pi_89932502
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Maar zowel Ludo Nick Stefano Maximiliaan Maxime en Marcus hebben allemaal evil trekjes.
Bij Lucas is dat totaal anders , Van die boeven familie komt nu het grootste mietje wat gtst ooit gehad heeft sinds Mickey.
Mickey Lammers? Was juist het type dat er misschien wel zo uitzag, maar zich als het erop aankwam helemaal niet zo gedroeg. Evil trekjes hebben Nina en Amy ook (nog) niet omdat ze als de jongeren worden gezien.
Een heer met stijl
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:35:32 #215
268260 Dr.Mikey
pi_89932667
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Mickey Lammers? Was juist het type dat er misschien wel zo uitzag, maar zich als het erop aankwam helemaal niet zo gedroeg. Evil trekjes hebben Nina en Amy ook (nog) niet omdat ze als de jongeren worden gezien.
Nou Lucas en Nina gaan ze ook nooit ontwikkelen hoor. Ik had veel liever gezien dat Lucas een soort Junior Couwenberg was geweest uit onm . Een jonge maar toch meedogenloze slechterik.
R.I.P DTS.
pi_89932903
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Nou Lucas en Nina gaan ze ook nooit ontwikkelen hoor. Ik had veel liever gezien dat Lucas een soort Junior Couwenberg was geweest uit onm . Een jonge maar toch meedogenloze slechterik.
Het zijn jongeren die ze nooit een notoire slechterik laten worden, hoogstens een eenmalige impulsieve daad zoals Sil misschien of Sjoerd. De volwassenen worden slechts ondersteunde rolletjes gegund en alleen indien dit in relatie staat tot de jongeren, daarom zal er volgens de huidige formule nooit meer een slechterik kunnen komen (jong of oud). Het enige wat ze nog wel kunnen is af en toe een externe slechterik laten komen die uiteindelijk vermoord woord: Vadim, Renee en nu dus Rutger.
Een heer met stijl
pi_89933260
Ik heb niet zo'n probleem met tijdelijke bad guys, want die langdurige slechterikken vind ik juist vaak een beetje stripverhaal achtig worden. Of ze worden menselijker om langer in de serie te blijven en verliezen hun glans, óf ze blijven als maar de slechterik uithangen en verliezen hun geloofwaardigheid.
pi_89933529
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:47 schreef Maartel het volgende:
Ik heb niet zo'n probleem met tijdelijke bad guys, want die langdurige slechterikken vind ik juist vaak een beetje stripverhaal achtig worden. Of ze worden menselijker om langer in de serie te blijven en verliezen hun glans, óf ze blijven als maar de slechterik uithangen en verliezen hun geloofwaardigheid.
Dat zijn de extreme slechteriken, je hebt ook slechteriken die het op de lange duur kunnen volhouden. Een stelselmatige oplichter die andermans zaken dwarsboomt bijvoorbeeld, Frits van Houten was dat bijvoorbeeld net als Ludo Sanders voor hij een gezinsman werd. Voor hele extreme zaken als moord en dergelijke bedankten ze, maar ze hielden het voor andere personages en vooral voor de kijker aangenaam spannend.
Een heer met stijl
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:08:00 #219
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89937646
Als het Sil is geweest, dan ist dieptriest dat hij zn moeder laat zitten.
pi_89946416
Ik zie vaak naar GTST vanwege vriendin.. :')
Ik moet soms echt lachen om de acteer prestaties..
Ik bedoel Jack als detective.. Komop zeg, komt z'n eigen vriendin ophalen uit de kroeg voor ondervraging.. :')
Jack zegt nu opeens tegen iedereen U, die hij ondervraagt.. :')
Lucas die sinds ie uit de kast is gekomen, echt een verschrikkelijke nicht is geworden.. :')
Rikkie, die in 5 jaar 18 jaar is geworden.. :')
Mooiboy Noud met een eigen timmerbedrijf op z'n 18e.. :')

Nouja kan nog wel even doorgaan.. achja het is weer even een half uur "vermaak" ;)

Wat ik me trouwens afvroeg, zouden Ludo en Janine elkaar 's avonds wel eens per ongeluk Ludo of Janine noemen? :)
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
  woensdag 15 december 2010 @ 15:32:39 #221
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_89960343
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 05:06 schreef GroenerDanGras het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg, zouden Ludo en Janine elkaar 's avonds wel eens per ongeluk Ludo of Janine noemen? :)
Erik en Caroline moeten altijd smakelijk lachen om die vraag. :P

Helaas vandaag gebeld dat de dvd inderdaad op 17 december komt. Foutje met de levering ofzo. Maar de foute informateur heeft de rekening inmiddels gepresenteerd gekregen en hij slijt de rest van zijn dagen onder streng toezicht op een onbekende plek.

Ik hoop wel dat ze de box dan ook daadwerkelijk vrijdag hebben, anders kom ik niet meer uit met mijn planning om de box voor kerst af te hebben gekeken. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_89962010
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:32 schreef Frey het volgende:

[..]

Helaas vandaag gebeld dat de dvd inderdaad op 17 december komt. Foutje met de levering ofzo. Maar de foute informateur heeft de rekening inmiddels gepresenteerd gekregen en hij slijt de rest van zijn dagen onder streng toezicht op een onbekende plek.

Ik hoop wel dat ze de box dan ook daadwerkelijk vrijdag hebben, anders kom ik niet meer uit met mijn planning om de box voor kerst af te hebben gekeken. :P
Ach, wat vervelend nou! Dan zul je net als ons op vrijdag moeten wachten. :P
pi_89962947
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:32 schreef Frey het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het al weet Frey, maar in de Televizier-gids die nu te koop is staat een interview met Erik en Caroline.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_89963790
Hoe is Herman destijds eigenlijk uit de serie gegaan?
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  woensdag 15 december 2010 @ 17:43:01 #225
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_89965869
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:52 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hoe is Herman destijds eigenlijk uit de serie gegaan?
Zoals ik al omschreef leveren Dian en Remco hem een streek, krijgt hij ruzie met de rechtsgang in Nederland en vertrekt hij kwaad richting de VS. Volgens mij weinig episch. Hij keert nooit meer terug.

Ik had ook navraag gedaan naar mediazaken waar de box te koop zou zijn, maar die hadden hem ook niet. Ik had mijn bestelling bij bol.com nog intact gelaten, dus eerst maar eens wachten hoe snel die kunnen leveren na vrijdag. Als ik hem zaterdag heb ben ik erg tevreden.
"U hoort nog van me!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')