In dit tempo is dat ongeveer in 2016, 20 jaar na datoquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:00 schreef Frey het volgende:
Dank u Hogendoorn.![]()
Wordt tijd dat het gat gevuld wordt. Dus opschieten met seizoen 4 t/m 6.
Als t zo obvious is als t nu lijkt moet ik zeggen dat ze wel heel snel de dader onthullen..quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat ook kan is dat Laura die pook in haar handen heeft gehad, maar niet durfde te slaan en Sil daar achter is gekomen en om zijn moeder te beschermen dat ding heeft verstopt. En iemand anders alsnog de moord heeft gepleegd, maar dit zal wel te ver gezocht zijn
Belachelijke scene ook we hebben het er hier wel eens over dat Jack en Sjors geen echte Van Houten zijn . Maar die Lucas die de naam Sanders draagt is eigenlijk nog een tikkeltje erger.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat ten drommel? Die Lucas die ineens tevoorschijnkomt...het is gewoon echt een tekenfilm geworden ala Tom en Jerry, series als Zoop en dergelijke zijn al volwassener dan dit
Het is het niet waard om naar te kijken. Ik mis de soap(serie) totaal niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat ten drommel? Die Lucas die ineens tevoorschijnkomt...het is gewoon echt een tekenfilm geworden ala Tom en Jerry, series als Zoop en dergelijke zijn al volwassener dan dit
Daar denk ik dan weer iets anders over, alleen Ludo Sanders vind ik enigzins de moeite waard en Stefano misschien, de rest hoeft van mij niet zonodig..quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Belachelijke scene ook we hebben het er hier wel eens over dat Jack en Sjors geen echte Van Houten zijn . Maar die Lucas die de naam Sanders draagt is eigenlijk nog een tikkeltje erger.
Maar zowel Ludo Nick Stefano Maximiliaan Maxime en Marcus hebben allemaal evil trekjes.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar denk ik dan weer iets anders over, alleen Ludo Sanders vind ik enigzins de moeite waard en Stefano misschien, de rest hoeft van mij niet zonodig..
Mickey Lammers? Was juist het type dat er misschien wel zo uitzag, maar zich als het erop aankwam helemaal niet zo gedroeg. Evil trekjes hebben Nina en Amy ook (nog) niet omdat ze als de jongeren worden gezien.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar zowel Ludo Nick Stefano Maximiliaan Maxime en Marcus hebben allemaal evil trekjes.
Bij Lucas is dat totaal anders , Van die boeven familie komt nu het grootste mietje wat gtst ooit gehad heeft sinds Mickey.
Nou Lucas en Nina gaan ze ook nooit ontwikkelen hoor. Ik had veel liever gezien dat Lucas een soort Junior Couwenberg was geweest uit onm . Een jonge maar toch meedogenloze slechterik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mickey Lammers? Was juist het type dat er misschien wel zo uitzag, maar zich als het erop aankwam helemaal niet zo gedroeg. Evil trekjes hebben Nina en Amy ook (nog) niet omdat ze als de jongeren worden gezien.
Het zijn jongeren die ze nooit een notoire slechterik laten worden, hoogstens een eenmalige impulsieve daad zoals Sil misschien of Sjoerd. De volwassenen worden slechts ondersteunde rolletjes gegund en alleen indien dit in relatie staat tot de jongeren, daarom zal er volgens de huidige formule nooit meer een slechterik kunnen komen (jong of oud). Het enige wat ze nog wel kunnen is af en toe een externe slechterik laten komen die uiteindelijk vermoord woord: Vadim, Renee en nu dus Rutger.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nou Lucas en Nina gaan ze ook nooit ontwikkelen hoor. Ik had veel liever gezien dat Lucas een soort Junior Couwenberg was geweest uit onm . Een jonge maar toch meedogenloze slechterik.
Dat zijn de extreme slechteriken, je hebt ook slechteriken die het op de lange duur kunnen volhouden. Een stelselmatige oplichter die andermans zaken dwarsboomt bijvoorbeeld, Frits van Houten was dat bijvoorbeeld net als Ludo Sanders voor hij een gezinsman werd. Voor hele extreme zaken als moord en dergelijke bedankten ze, maar ze hielden het voor andere personages en vooral voor de kijker aangenaam spannend.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:47 schreef Maartel het volgende:
Ik heb niet zo'n probleem met tijdelijke bad guys, want die langdurige slechterikken vind ik juist vaak een beetje stripverhaal achtig worden. Of ze worden menselijker om langer in de serie te blijven en verliezen hun glans, óf ze blijven als maar de slechterik uithangen en verliezen hun geloofwaardigheid.
Erik en Caroline moeten altijd smakelijk lachen om die vraag.quote:Op woensdag 15 december 2010 05:06 schreef GroenerDanGras het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg, zouden Ludo en Janine elkaar 's avonds wel eens per ongeluk Ludo of Janine noemen?
Ach, wat vervelend nou! Dan zul je net als ons op vrijdag moeten wachten.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Erik en Caroline moeten altijd smakelijk lachen om die vraag.
Helaas vandaag gebeld dat de dvd inderdaad op 17 december komt. Foutje met de levering ofzo. Maar de foute informateur heeft de rekening inmiddels gepresenteerd gekregen en hij slijt de rest van zijn dagen onder streng toezicht op een onbekende plek.
Ik hoop wel dat ze de box dan ook daadwerkelijk vrijdag hebben, anders kom ik niet meer uit met mijn planning om de box voor kerst af te hebben gekeken.
Ik weet niet of je het al weet Frey, maar in de Televizier-gids die nu te koop is staat een interview met Erik en Caroline.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Erik en Caroline moeten altijd smakelijk lachen om die vraag.
Helaas vandaag gebeld dat de dvd inderdaad op 17 december komt. Foutje met de levering ofzo. Maar de foute informateur heeft de rekening inmiddels gepresenteerd gekregen en hij slijt de rest van zijn dagen onder streng toezicht op een onbekende plek.
Ik hoop wel dat ze de box dan ook daadwerkelijk vrijdag hebben, anders kom ik niet meer uit met mijn planning om de box voor kerst af te hebben gekeken.
Zoals ik al omschreef leveren Dian en Remco hem een streek, krijgt hij ruzie met de rechtsgang in Nederland en vertrekt hij kwaad richting de VS. Volgens mij weinig episch. Hij keert nooit meer terug.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:52 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hoe is Herman destijds eigenlijk uit de serie gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |