laat me raden, jij bent de dj?quote:Op donderdag 16 december 2010 13:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jep.. Zijn vriend zit vanavond ook in de aflevering.. De dj!
Er staat toch lucas?quote:Op donderdag 16 december 2010 13:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wacht, jij kent Ferry Doedens in real life?
Haha, nee... doe mij dan maar Edwinquote:Op donderdag 16 december 2010 14:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
laat me raden, jij bent de dj?
Jaaa.. hij maakt er nog wel een venijnige opmerking over, zoals alleen ludo dat kan!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Een gayparty en Ludo gaat akkoord! Wow gaat spannund worden vanaaf!!!111
Ik hoop maar dat die brief van Maxime blijkt te zijn of een ander soort twist....quote:Op donderdag 16 december 2010 14:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Een gayparty en Ludo gaat akkoord! Wow gaat spannund worden vanaaf!!!111
Fraaie inrichting trouwens, Nick ging er vrij helder in en was niet gek te noemen. Gewoon wat verward. Maar nu, na 1 jaar is het blijkbaar een gestoorde...
ik vind sjoerd leukerquote:Op donderdag 16 december 2010 14:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, nee... doe mij dan maar Edwin![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Daar kijk ik ook na uit.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nog 1 dag voor seizoen 3 verzonden wordt (hopen we)...
Ik hoop het. Eigenlijk mag er best 10 dagen bijquote:Op donderdag 16 december 2010 15:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nog 1 dag voor seizoen 3 verzonden wordt (hopen we)...
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Er staat toch lucas?Ik weet heus het verschil tussen echt en nep
Het is een Ken en Barbie partyquote:Op donderdag 16 december 2010 20:22 schreef Maartel het volgende:
Ik heb het misschien ff gemist, maar wat is het thema van het feestje?
(als er al een verklaring is voor het studio 100 decor)
Ah oke.. nu je t zegt zie ik t wel..quote:Op donderdag 16 december 2010 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is een Ken en Barbie party
Nu begint het pas.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou eindelijk niet meer om elkaar heen draaien.
Zo heet rtl gemist tegenwoordigquote:
Hmja, 't zat er een beetje in enzo, maar 't was toch wel even schrikken zeg, zo ineens vol in beeld dat zoenen...quote:
Wat zal ik blij zijn als dat homo gedoe weer wat minder op de voorgrond zit zegquote:
In z'n dromen jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 06:49 schreef Pugg het volgende:
[..]
Had hij al niet eens gebekt met Noud?
Ik had gisteren een mailtje gestuurd naar bol, met de vraag hoe lang het kan gaan duren voordat ik hem binnen heb. Het antwoord gaf aan dat het voor 21 december binnen zou komen bij mij.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Er is geen nieuwe verschijningsdatum gekomen op bol.com, dus ik ga er vanuit dat ik hem na het weekend binnen heb
Jij bent zo lucky, man!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:03 schreef Frey het volgende:
De box is vandaag binnengekomen bij de winkels. Mijn ouders brengen hem straks voor mij mee, want ik ben te lui.![]()
En daarna kijken tot een uur of 5. En morgen staat er ook zeker 16 uur GTST kijken gepland.
Ik verheug me sowieso op alles, vooral als Nederland 100% zelf gaat schrijven.quote:
Ik wed dat jij hem maandag al helemaal hebt bekeken en dan krijgen sommigen van ons hem pas binnenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:03 schreef Frey het volgende:
De box is vandaag binnengekomen bij de winkels. Mijn ouders brengen hem straks voor mij mee, want ik ben te lui.![]()
En daarna kijken tot een uur of 5. En morgen staat er ook zeker 16 uur GTST kijken gepland.
Zolang hij het niet allemaal gaat verklappen vind ik alles bestquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik wed dat jij hem maandag al helemaal hebt bekeken en dan krijgen sommigen van ons hem pas binnen![]()
Ik neem er rustig de tijd voor, anders is ie er zo doorheen gejast en dan zit ik weer te snel op seizoen 4 te wachten
Kun je plz fotos maken en hier posten vd box ik ben benieuwd naar de design. txquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:36 schreef MikeTuinstra het volgende:
Ik heb de box ook binnen.Ben net even bij de Mediamarkt langs geweest, en daar kon ik hem zo uit de schappen vissen. Dus toen heb ik hem maar meegenomen. Kassière was het met me eens dat het vroeger beter was. Bol.com bestelling is geannuleerd. Zelfde prijs verder.
Ik heb de middelen daarvoor momenteel helaas niet bij hand. Maar ik kan wel een beschrijving geven, en ik denk dat je hem zeer binnenkort zelf ook wel binnen hebt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:42 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Kun je plz fotos maken en hier posten vd box ik ben benieuwd naar de design. tx
Bedankt voor de beschrijving! ik ben benieuwd, ik hoop dat iemand anders, misschien Frey?, toch foto's kan plaatsen. Kan niet wachtenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:08 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Ik heb de middelen daarvoor momenteel helaas niet bij hand. Maar ik kan wel een beschrijving geven, en ik denk dat je hem zeer binnenkort zelf ook wel binnen hebt.De cover is dezelfde als die op Bol staat, op de achterkant staat het verhaal dat Herman Hoogendoorn in een hotelkamer zou liggen. Dat is natuurlijk gewoon Van Houten International. Voor de rest staan er foto's uit seizoen 1 en 2 op de achterkant. Op eenzelfde manier als het menu van die boxen.
De box zelf is totaal anders als seizoen 1 en 2. Het is een normale compacte seizoensbox zoals je die bij menig TV serie ziet. De DVD's zitten in 2 dikke uitschuifbare hoesjes, met elk 10 stuks waarop de afleveringen staan. Het betreft daar een speciale drager waarop alle DVD's achtereenvolgend in het hoesje passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |