bet365.comquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:36 schreef Nober het volgende:
En voor de niet Sport1 kijkers, waar kijken jullie het live?
Als je nou komt trollen, blijf dan lekker weg.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:45 schreef Nober het volgende:
Vroeger ging Co er in de eerste ronde uit bij het BDO WK dus dit is toch niet verrassend?
Er zijn er al zoveel overgestapt, gisteren verloor Steve Farmer dat was ook een BDO'er. Maar sinds Van Barneveld volgde er echt veel, niet alleen álle Nederlanders maar ook Webster, Whitlock, Anderson, Fordham, enzovoorts.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Scott Waitespakt wel een titel maar is nog niet echt aansprekend.
Feiten, kan er niets aandoen.... dat Co bij de PDC vervolgens in staat was twee keer de kwartfinale te bereiken was pas echt verrassend.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je nou komt trollen, blijf dan lekker weg.
Mijn stream loopt ook achter merk ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Je bent helderziend! Hoe wist je dat?
Haha, heb jij het ook 1-1 in de 3de set?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn stream loopt ook achter merk ik
Yup. met Co op 42quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha, heb jij het ook 1-1 in de 3de set?
Nou, dat moet dan maar.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Deze set moet voor Co zijn, mag de 5de leg beginnen als die nodig zou zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |