Het verschil is dat als jij met je vrachtwagen *boem* doet het weinig uitmaakt (voor jou dan), als ik dat doe heb ik dan wel minstens een deuk in mijn wagen zitten. Dat zou ik psychologisch gezien niet overleven (hoewel ik al eens een lesauto heb getoucheerd, maar dat is een ander verhaal), en dat van rechts voorrang geven lukt ook niet altijd, ben al eens bruusk voor de aanstormende auto's langsgesjeest.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het Kamikazeplein is juist het simpelste dat er bestaat. Van rechts voorrang geven, en dat is alles. Verder is het gewoon het recht van degene met de langste piem0l de sterkste. Helemaal lache met een vrachtwagen, als je te dichtbij komt gaan ze vanzelf aan de kant
Ben er met de Bartmobile ook vaak genoeg overheen gecrossed, en vind het nooit een probleem eigenlijkquote:Op donderdag 9 december 2010 20:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het verschil is dat als jij met je vrachtwagen *boem* doet het weinig uitmaakt (voor jou dan), als ik dat doe heb ik dan wel minstens een deuk in mijn wagen zitten. Dat zou ik psychologisch gezien niet overleven (hoewel ik al eens een lesauto heb getoucheerd, maar dat is een ander verhaal), en dat van rechts voorrang geven lukt ook niet altijd, ben al eens bruusk voor de aanstormende auto's langsgesjeest.
Een leuke kamikazeactie had ik een jaar geleden in Luxemburg, daar heeft iemand mijn intenties compleet verkeerd begrepen en is toen vol in de ankers gegaan omdat ie bang was dat ie in mijn zijkant zou verdwijnen.
Situatie was de volgende, ik kom aanrijden op een T-kruising en wil linksaf slaan (ik kom uit de poot van de T). In Luxemburg is het zo dat er soms dan links van de kruising 3 banen liggen, eentje tegemoetkomend, eentje voor de kant waar je heen wilt en daar tussenin een strook waar je je kan opstellen als je van links komt. Voordeel is dat je dan niet op verkeer van beide kanten hoeft te wachten, maar alvast 1 baan kan oversteken om vervolgens naar rechts in te voegen.
Dus ik kom aanrijden, van links komt niets, maar van rechts kwam een rijtje auto's aanrijden. Dus ik rij de kruising op, en sla linksaf die middenstrook op. Alleen de voorste auto van rechts dacht dat ik recht voor zijn neus zou komen (op zijn baan), en pas toen hij toeterde zag ik rokende banden en dat hij stilstond.
Is zeker een mooie stad!quote:
* L0we meld zichquote:Op donderdag 9 december 2010 21:29 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg, zijn wij de enigen die vanavond nog aanwezig zijn?
Presentquote:Op donderdag 9 december 2010 21:29 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg, zijn wij de enigen die vanavond nog aanwezig zijn?
Rotterdam is relatief goed te doen in de spits, goede kruispunten e.d.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:53 schreef von_Preussen het volgende:
Kijk, ben ik toch niet helemaal alleen.
@L0we, noem eens een grote stad in Nederland die in de spits geen ramp is?
Dat is ook zo jaquote:Op donderdag 9 december 2010 21:53 schreef von_Preussen het volgende:
Kijk, ben ik toch niet helemaal alleen.
@L0we, noem eens een grote stad in Nederland die in de spits geen ramp is?
Op zoek naar iets leuks?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Present
Ben beetje op Marktplaats aan het neuzen
Nee ok, ik heb eens van het Noordereiland tot aan de universiteit ruim 30 minuten nodig gehad, echter ben ik wel door Kralingen (Blaak - Oostplein) gereden. Dat viel me eigenlijk wel een beetje tegen. Ook als je vanuit het oude westen via blaak naar de ring moet duurt het wel redelijk lang.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:54 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Rotterdam is relatief goed te doen in de spits, goede kruispunten e.d.
Het is ook relatief niet allemaal.
Niet specifiek.. Neus altijd beetje rond, kwam net een Volvo S80 T6 tegen. Lijkt me fijne reisautoquote:Op donderdag 9 december 2010 21:56 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja. heel nederland stroomt dan even nóg voller lijkt het wel...
[..]
Op zoek naar iets leuks?
Relatief nieuw moest daar natuurlijk staan.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee ok, ik heb eens van het Noordereiland tot aan de universiteit ruim 30 minuten nodig gehad, echter ben ik wel door Kralingen (Blaak - Oostplein) gereden. Dat viel me eigenlijk wel een beetje tegen. Ook als je vanuit het oude westen via blaak naar de ring moet duurt het wel redelijk lang.
Een d5 schijnt een erg relaxte reisauto te zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 21:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet specifiek.. Neus altijd beetje rond, kwam net een Volvo S80 T6 tegen. Lijkt me fijne reisauto
Maar zuipt wel?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet specifiek.. Neus altijd beetje rond, kwam net een Volvo S80 T6 tegen. Lijkt me fijne reisauto
Is al vrij snel rendabel hoor!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Hoop wel dat ik later voldoende rijd voor een diesel. Lijkt me toch wel lekker
Wat is vrij snel? En dan doel ik op een auto van een fatsoenlijk formaat met een fatsoenlijke motorquote:Op donderdag 9 december 2010 22:06 schreef L0we het volgende:
[..]
Is al vrij snel rendabel hoor!. Zeker gezien het feit dat een dieseltje al snel een stuk zuiniger rijdt.
Do the math...quote:Op donderdag 9 december 2010 22:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat is vrij snel? En dan doel ik op een auto van een fatsoenlijk formaat met een fatsoenlijke motor
Ik heb t een keer gehad dat omslagpunt berekenen. Maar weet niet meer hoequote:Op donderdag 9 december 2010 22:19 schreef L0we het volgende:
[..]
Do the math.... Mijn broertje rijdt met 12-13k aan kilometers al goedkoper met een dieseltje dan met een benzine
Bakverhouding wil ook nog best wat doen andersquote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef von_Preussen het volgende:
Dan moet je het aantal kilo's per pk berekenen.
Zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |