Dus je wil zeggen dat als je een uur of 3 later opstaat, alle auto's strak geparkeerd worden?quote:Op donderdag 9 december 2010 10:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik ga er nooit meer zo vroeg uit. Hoef ik dit ook niet mee te maken en me er aan ergeren
Ik heb de lesauto wel in krappere ruimte gepropt bij de tussentijdse toetsquote:Op donderdag 9 december 2010 10:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Misschien was jij het wel![]()
![]()
Sterker nog, dan staan er geen auto's meer in de straat op die van mij naquote:Op donderdag 9 december 2010 10:15 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat als je een uur of 3 later opstaat, alle auto's strak geparkeerd worden?![]()
Ik heb even opgezocht welke auto's er nou bij de Japanse ambassade stonden.. Er staat nog 1: Honda CR-Z:
[ afbeelding ]
oh.. Ze rijden er net mee weg, heb er wel een foto van gemaakt
quote:Op donderdag 9 december 2010 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de lesauto wel in krappere ruimte gepropt bij de tussentijdse toets
hoop het wel, ben hem vanaf 16.30 weer nodig... Anders kan ik niet naar school.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:30 schreef L0we het volgende:
[..]
Oef, dat is iets minder prettig... Wordt hij vandaag wel gefixt?
't ziet er ingewikkeld uitquote:Op donderdag 9 december 2010 10:39 schreef L0we het volgende:
Klusfoto's van het vervangen van mn dashboard-kabelboom
Eerst het dashboard eruit:
[ afbeelding ]
Dan de kabelboom even testen...
[ afbeelding ]
En dan de boel weer terug...
[ afbeelding ]
Lekker rustig toch, kom je tenminste aan je werk toequote:
Maar ik wil nietquote:Op donderdag 9 december 2010 14:04 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Lekker rustig toch, kom je tenminste aan je werk toe
Het is helemaal gelukt ja!quote:Op donderdag 9 december 2010 10:44 schreef monsterd. het volgende:
[..]
't ziet er ingewikkeld uit![]()
Maar het is dus allemaal gelukt zo te zien
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:07 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Maar ik wil niette veel dingen te doen waar ik geen zin in heb.
Hoofdkantoor dat daar zit ofzo? Of het is gewoon een testquote:Op donderdag 9 december 2010 14:46 schreef Marco001 het volgende:
hmm, waaromm moet je voor een sollicitatiegesprek voor een functie in Heerenveen, helemaal naar Elmelo?
Wat een enorme mongool is het dan, had hij die de dealer aangeboden dan had hij er een veel hogere prijs voor kunnen krijgen (25 / 30k, en dan zit ie nog onder handelaarsinkoopprijs). Een dealer laat zelfs door die prijzen een buitenkansje niet schieten.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:20 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..], ik heb hem voor 10000 overgekocht van iemand in geldnood
en alle kosten behalve benzine is voor mijn vader
dus ik kan hem ook wel afforderen
![]()
Regelmatig laat ik een camera meelopen, een ook Velperbroek heb ik erop staan. Mocht je nog even willen zien hoe het eruit ziet, dan kijk hier:quote:Op woensdag 8 december 2010 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens naar de Makro en de Ikea karrenDat is wel een leuke oefening zo met dat verkeersplein
Eindeloos geoefend en nu snap ik hem zo niet meer
Leuk! Hoe doe je dat? Is dat gewoon een compact-camera tussen de hoofdsteun van de bijrijdersstoel?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Regelmatig laat ik een camera meelopen, een ook Velperbroek heb ik erop staan. Mocht je nog even willen zien hoe het eruit ziet, dan kijk hier:
Ja, het is een simpele Panasonic Lumix die ik tussen de hoofdsteun van de bijrijdersstoel heb geklemd. De videokwaliteit was toen nog niet zo goed, omdat het programma waarmee ik de filmpjes bewerkte de kwaliteit enorm reduceerde. Nu heb ik een ander programma, en dat zorgt ervoor dat de kwaliteit gewoon "hetzelfde" blijft als waarop het is opgenomen. Volgende punt is om een grotere Lumix te kopen met HD-filmfunctie.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:53 schreef L0we het volgende:
[..]
Leuk! Hoe doe je dat? Is dat gewoon een compact-camera tussen de hoofdsteun van de bijrijdersstoel?
Zo moest ik hem ook vaak nemen ja. Ik word er bijna nostalgisch van. Bijnaquote:Op donderdag 9 december 2010 15:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Regelmatig laat ik een camera meelopen, een ook Velperbroek heb ik erop staan. Mocht je nog even willen zien hoe het eruit ziet, dan kijk hier:
Leuk idee! Ook voor jezelf nog eens leuk om terug te kijken.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, het is een simpele Panasonic Lumix die ik tussen de hoofdsteun van de bijrijdersstoel heb geklemd. De videokwaliteit was toen nog niet zo goed, omdat het programma waarmee ik de filmpjes bewerkte de kwaliteit enorm reduceerde. Nu heb ik een ander programma, en dat zorgt ervoor dat de kwaliteit gewoon "hetzelfde" blijft als waarop het is opgenomen. Volgende punt is om een grotere Lumix te kopen met HD-filmfunctie.
Eerst had ik de camera altijd op het dashboard staan, alleen was het perspectief op de weg slecht en knikkerde die regelmatig om. Toen had ik hem in de hoofdsteun staan, alleen dan was de camera moeilijk te bedienen.
Echter heb ik recentelijk een statief gekocht om foto's in het donker te kunnen maken, en die zet ik nu altijd op de bijrijdersplek (in het voetenruim). Dan staat de camera stevig, heb je een goed perspectief op de weg en kan je de camera redelijk makkelijk bedienen tijdens het rijden.
En omdat ik toch wel vaker op verschillende plaatsen onderweg ben wil ik de camera nog wel eens laten meelopen. Hier een kleine selectie (het beste kan je even op de link klikken zodat je een apart scherm krijgt, en dan een zo hoog mogelijke resolutie uitkiezen):
Toen ik in oktober naar Rome ging zijn we via de Brennerpas gereden, omdat we met 3 personen waren moest ik de camera toen wel op het dashboard zetten. Prachtige omgeving om te rijden!
Deze zomer was ik o.a. voor de zaak in Freiburg in Duitsland, leuke stad maar ook hier stond de camera op het dashboard:
Onderweg in Duitsland met de brede X5 over smalle snelwegstroken (daar moet je stalen ballen voor hebben):
Door Berlijn rijden:
En door Utrecht:
En omdat ik niet in de file wilde staan op de A12 gewoon lekker door de polder bij Gouda:
Als je nog interesse in meer filmpjes hebt, dan klik op deze link:
http://www.youtube.com/re(...)co-drivers+view&aq=f
Had ik al verteld dacht ikquote:Op donderdag 9 december 2010 15:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat een enorme mongool is het dan, had hij die de dealer aangeboden dan had hij er een veel hogere prijs voor kunnen krijgen (25 / 30k, en dan zit ie nog onder handelaarsinkoopprijs). Een dealer laat zelfs door die prijzen een buitenkansje niet schieten.
Heb je eventueel een lijst met welke opties erop zitten? En uit welk jaar komt ie? Welke kleur lak + interieurkleur heeft ie?
Ahh dat is vetquote:Op donderdag 9 december 2010 16:22 schreef von_Preussen het volgende:
@ L0we, monsterd, CherryLips, dank voor de complimenten, heb er zelf veel plezier van om die filmpjes te maken, maar het doet me deugd om te horen dat anderen mijn moeite ook waarderen.![]()
Voor Utrecht heb ik nog een 2e filmpje:
Wat ik nog op stapel heb staan is de Italiaanse kant van de Brenner, Rome, Nijmegen, Frankfurt am Main, een Vinexwijk in Zutphen en nog wat "losse" dingen. Dat zal ik dan t.z.t wel hier posten, mocht daar interesse voor zijn.
Bij dat eerste filmpje kom je langs locaties waar ik heb gestuurd, altijd tof om weer te zienquote:Op donderdag 9 december 2010 16:22 schreef von_Preussen het volgende:
@ L0we, monsterd, CherryLips, dank voor de complimenten, heb er zelf veel plezier van om die filmpjes te maken, maar het doet me deugd om te horen dat anderen mijn moeite ook waarderen.![]()
Wat ik nog op stapel heb staan is de Italiaanse kant van de Brenner, Rome, Nijmegen, Frankfurt am Main, een Vinexwijk in Zutphen en nog wat "losse" dingen. Dat zal ik dan t.z.t wel hier posten, mocht daar interesse voor zijn.
Zutphen!quote:Op donderdag 9 december 2010 16:22 schreef von_Preussen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |