Prima telefoon, al kan je daar op dit gebied niet heel erg veel meequote:Op donderdag 9 december 2010 00:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Sony Ericsson K310i.. Still going strong after 4 years
Net als mijn auto, hij doet t en dat is primaquote:Op donderdag 9 december 2010 00:03 schreef L0we het volgende:
[..]
Prima telefoon, al kan je daar op dit gebied niet heel erg veel mee
Tof, zal er eens naar kijken.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:02 schreef L0we het volgende:
[..]
Nee, die eerste werkte ook op een nokia e51. De rest werkt op android.
Voor trackr hoefde ik geen dataverbinding te hebben in het buitenland, hij sloeg alles lokaal op, daarna kon ik het in 1 keer op internet zetten.
Het zijn wel leuke gadgets inderdaadquote:Op donderdag 9 december 2010 00:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Net als mijn auto, hij doet t en dat is prima. Al zou zoiets wel voor mij een punt zijn om een uitgebreidere telefoon te kopen als deze het begeeft.
heb je mn edit ook gezien?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Tof, zal er eens naar kijken.Ik neem altijd wel een internetbundel als ik op reis ga maargoed dat is dus met beperkt gebruik natuurlijk.
Ik lees het inderdaad. Kan er nog weinig mee met mijn Android maar ik zal naar die andere eens kijkenquote:
http://mytracks.appspot.com/quote:Op donderdag 9 december 2010 00:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik lees het inderdaad. Kan er nog weinig mee met mijn Android maar ik zal naar die andere eens kijken
Daar kom ik morgen onderweg naar het werk snel genoeg achter als ik data+wifi uitzetquote:Op donderdag 9 december 2010 00:13 schreef L0we het volgende:
[..]
http://mytracks.appspot.com/
Die werkt op android, ik weet alleen niet of hij ook offline kan opslaan
Lees het net in de app dat je geen dataverbinding nodig hebt. Je ziet dan natuurlijk ook niet waar je je bevind op de kaart, maar de GPS-info slaat hij gewoon opquote:Op donderdag 9 december 2010 00:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Daar kom ik morgen onderweg naar het werk snel genoeg achter als ik data+wifi uitzetthanks.
U vraagt, wij draaien...quote:
Wolla, daar gaan we morgen eens mee klooienquote:Op donderdag 9 december 2010 00:17 schreef L0we het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien...
http://www.trackr.eu/download/
volgens mij kan je daar wel mee uit de voeten
edit: Use your mobile phone to browse to m.trackr.eu
We will try to automatically detect your mobile phone so you can quickly download the correct version.
Trustequote:Op donderdag 9 december 2010 00:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wolla, daar gaan we morgen eens mee klooien
Weltruste
Foto!quote:Op donderdag 9 december 2010 07:25 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Er staat een RR Ghost hierIk zie hem nu staan bij het tankstation
Dat wordt dan lastig jaquote:Op donderdag 9 december 2010 07:36 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Zullen vanmiddag geuploadt wordenGezien ik nu mobiel zit...
Je hebt wel veel problemen met je auto de laatste tijd hequote:Op donderdag 9 december 2010 09:12 schreef Marco001 het volgende:
kakzooi...
Auto staat bij de centrale: toen ik vanochtend aan het eind vn de dienst weg wou rijden, besloot cilinder 1 maar dat de bobine met pensioen mag.. Dus mijn auto is stuk.
Ook brilliante timing: om 16.00 moet ik ermee naar Leeuwarden...
Mjah, Ik had deze auto beter niet kunnen kopen volgens mij.. maar een bobine is gewoon iets wat slijt, en als het onderhoud goed was gedaan(is in dit geval wel gedaan, maar niet goed..) zouden ze er al eerder achter moeten zijn gekomen..quote:Op donderdag 9 december 2010 09:21 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je hebt wel veel problemen met je auto de laatste tijd he
Oef, dat is iets minder prettig... Wordt hij vandaag wel gefixt?quote:Op donderdag 9 december 2010 09:12 schreef Marco001 het volgende:
kakzooi...
Auto staat bij de centrale: toen ik vanochtend aan het eind vn de dienst weg wou rijden, besloot cilinder 1 maar dat de bobine met pensioen mag.. Dus mijn auto is stuk.
Ook brilliante timing: om 16.00 moet ik ermee naar Leeuwarden...
Strakke parkeerkunstenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[ afbeelding ]
Ja tuurlijk joh, zet 'm er maar neer! Vooral op die manier ben je er niemand mee tot last!
Ik ga er nooit meer zo vroeg uitquote:
Misschien was jij het welquote:Op donderdag 9 december 2010 10:11 schreef CherryLips het volgende:
En dan hebben ze over mij wat te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |