quote:<Anon_dude>: TWEET THIS! - Just heard that #operationpayback hacktivists have breached #mastercard servers and stolen millions of credit card numbers!
edit :quote:Ik kan hier natuurlijk niets bewijzen van wat er gezegd word, dus denk zelf na over wat er verteld wordt.
quote:... servers and stolen millions of credit card numbers!
Het is nog niet bevestigd he, iedereen kan zoiets roepen.quote:
Datquote:Op woensdag 8 december 2010 18:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Het is nog niet bevestigd he, iedereen kan zoiets roepen.
ik heb er 10000 bij mij op de harde schijf staan!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook een hoop pincodes van mensen.
Zit je toevallig op het WIFI-netwerk van het Pentagon?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:52 schreef maxwellj het volgende:
mmm ik krijg nu op mijn scherm te zien bij het benaderen van die anon pagina:
This Account Has Been Suspended for the following reason : Furfaggotry
Haha, TS is een vachtflikker.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:52 schreef maxwellj het volgende:
Dan hebben we denk ik dezelfde file.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb er 10000 bij mij op de harde schijf staan!
ik ookquote:Op woensdag 8 december 2010 18:52 schreef maxwellj het volgende:
Ik weet de pincodes van duizenden mensen uit mijn hoofd!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb er 10000 bij mij op de harde schijf staan!
Nee, vandaag niet...quote:Op woensdag 8 december 2010 18:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Zit je toevallig op het WIFI-netwerk van het Pentagon?
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:48 schreef maxwellj het volgende:
- net binnen gekomen dat nu ook de servers zelf zijn bereikt en dat er een heleboel credit kaart gegevens zijn gestolen
[..]
Echte hackers Ddos'en niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:58 schreef Lindstrøm. het volgende:
hackers crackers
Soms zijn ze een beetje eng.
zoals ik reeds eerder aangaf :quote:Op woensdag 8 december 2010 18:53 schreef YazooW het volgende:
irc.anonops.net:6667 #operationpayback & #dutch
er zijn GEEN creditcard gegevens gestolen, niet alles geloven wat je hoort
quote:"Ik kan hier natuurlijk niets bewijzen van wat er gezegd word, dus denk zelf na over wat er verteld wordt."
quote:<amoranon>: GUARDIAN.CO.UK >> 6.01pm: How did an online attack against mastercard.com also take down MasterCard's payment system backdoor at securecode.com? Because, points out a reader, MasterCard unwisely has both sites linked on the same network connection. Overload one and you also block the other.
Hahaha wat een domme losersquote:
Jij bent harteloos.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef popolon het volgende:
Irritante scriptkiddies. Hopen dat ze gepakt worden en voor de schade opdraaien.
totaal mee oneens, maar argumenteren op fok is ongebruikelijk dus ik zal het maar ook niet doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef popolon het volgende:
Irritante scriptkiddies. Hopen dat ze gepakt worden en voor de schade opdraaien.
Schade aanrichten dmv een DDOS is normaal? Nou kom er maar in hoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:44 schreef Zspirit het volgende:
[..]
totaal mee oneens, maar argumenteren op fok is ongebruikelijk dus ik zal het maar ook niet doen.
het is ook niet normaal om te stoppen met het verwerken van transacties aan bepaalde rekening?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Schade aanrichten dmv een DDOS is normaal? Nou kom er maar in hoor.
Die bedrijven verdienen miljarden, die kunnen echt wel een paar daagjes offline hoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:46 schreef popolon het volgende:
[..]
quote:As of 16:40 GMT, mastercards servers have been compromised by repeated attacks from an outside source. Mastercard has responded in turning off its major servers however what is known is that the details and numbers of millions of customers and staff have been infililtrated/stolen. Mastercard will give a press statement shortly.
It has come to our attention but cannot be clarified that this wave of attacks are sourced from china and russia in progressive response to operation payback that was orchestrated yesterday by a group of hackers known as anonymous.
Oei, nice timingquote:It has come to our attention but cannot be clarified that this wave of attacks are sourced from china and russia in progressive response to operation payback that was orchestrated yesterday by a group of hackers known as anonymous.
Een paar dagen offline zal zo'n bedrijf enorm veel geld kosten, waarschijnlijk wel tientallen tot honderden miljoenen, daarnaast zorgt het natuurlijk ook voor veel klanten van mastercard. En mastercard kan hierdoor natuurlijk ook veel klanten aan verliezen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:50 schreef Vieze_Fur het volgende:
[..]
Die bedrijven verdienen miljarden, die kunnen echt wel een paar daagjes offline hoor.
Ik heb alle pincodes van iedereen.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook een hoop pincodes van mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Noem eerst eens iets wat je kan doen waar wikileaks volgens jouw wel baat bij heeft dan?quote:Zelf ben ik een voorstander van wikileaks, maar dit zijn gewoon zielige acties. En ik zie ook niet in op welke manier wikileaks hier baat bij heeft.
Bv mirroren kan wel. Verder zal je als individuele gebruiker niet heel veel kunnen doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:59 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Noem eerst eens iets wat je kan doen waar wikileaks volgens jouw wel baar bij heeft dan?
mirroren lopen ze nu ook al over te zeiken en geld doneren kan dus niet, ik snap best dat mensen een machteloos gevoel hebben en dan zulke acties ondernemen.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:01 schreef kipknots het volgende:
[..]
Bv mirroren kan wel. Verder zal je als individuele gebruiker niet heel veel kunnen doen.
Ben benieuwd vanavond even bekijken....quote:<Novalok>: Dutch news-program "De Wereld Draait Door" (The world keeps turning in English) just preformed a DDoS attack on Mastercard.com and gave its viewers a step by step explanation on how to do so themselves
Mag een bedrijf dat niet meer zelf uitmaken?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:50 schreef Zspirit het volgende:
[..]
het is ook niet normaal om te stoppen met het verwerken van transacties aan bepaalde rekening?
Daar ben ik ook bang voor.quote:Schade wordt er zeker geleden, de kosten vallen echter in het niets voor een enorm bedrijf als mastercard in dit geval. Verder ben ik het met je eens dat je niet overal een DDOS op loslaat maar in dit geval is het wel een totaal ander verhaal dan zomaar voor de lol schade aanrichten. als je dat met mij oneens bent dan zullen we het nooit eens worden
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Mag een bedrijf dat niet meer zelf uitmaken?
[..]
Daar ben ik ook bang voor.
Ja, je hebt gelijk alleen het geval hierbij is, is dat ze min of meer tegen de muur aan zijn gezet door de regering van Amerika om te stoppen.quote:Mag een bedrijf dat niet meer zelf uitmaken?
Nou laten we daar morgen op terug komen, want je kan dit wel allemaal stellen maar ik vind het wat overdreven. We wachten af.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef popolon het volgende:
Dus gooi je iets plat waar miljoenen andere mensen over de hele wereld last van hebben? Je hebt dan geen flauw idee hoeveel betaalverkeer er via die sites gaat.
Dit gaat honderden miljoenen kosten, veel onschuldige mensen zijn juist de grote verliezers hier. De grote jongens komen dit wel te boven, kleinere ondernemers ook?
tja als je zo wilt stellen, laten we dan maar gelijk ook stoppen met demonstreren voor elke standpunt.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:19 schreef popolon het volgende:
Hackers zijn het inderdaad verre van, stel verveelde tieners die geen flauw benul hebben wat ze aanrichten dmv een muisklik. De grote jongens pak je hier niet mee, enkel hun klanten.
zou je die dan niet 'aanvallen'?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:07 schreef maxwellj het volgende:
[..]
[..]
Ja, je hebt gelijk alleen het geval hierbij is, is dat ze min of meer tegen de muur aan zijn gezet door de regering van Amerika om te stoppen.
jijzit in het verkeerde topic volgens mijquote:Op woensdag 8 december 2010 20:27 schreef Zith het volgende:
Goed dames, we snappen dat die hackers/scrippies dom zijn, zullen we weer OT gaan?De laatste 300 posts gingen net zoals de laatst 10 posts..
moet ik dat nog voor je gaan uitleggen....sigh.....quote:Op woensdag 8 december 2010 20:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
zou je die dan niet 'aanvallen'?
lekker logisch
als je wil graagquote:Op woensdag 8 december 2010 20:28 schreef maxwellj het volgende:
[..]
moet ik dat nog voor je gaan uitleggen....sigh.....
Ohja shit dacht dat dit het wikileaks topic wasquote:Op woensdag 8 december 2010 20:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
jijzit in het verkeerde topic volgens mij
niet moeilijk met die Tsunami aan wikileaks topicsquote:Op woensdag 8 december 2010 20:29 schreef Zith het volgende:
[..]
Ohja shit dacht dat dit het wikileaks topic was
ook als je probeert in te loggen via :quote:Op woensdag 8 december 2010 20:31 schreef Thieske het volgende:
Ik zou ook graag ramptoerist spelen op dat IRC kanaal. Kom er alleen niet op.
Schijnbaar staat mijn hostname op de zwarte lijst. (spam/advertising krijg ik als foutmelding)
It wasn't me.
quote:Domain name Mastercard.com: ¤10. Server: ¤2000. Hosting: ¤100/year. Your website down: priceless #MasterCard
Helaas.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:34 schreef maxwellj het volgende:
[..]
ook als je probeert in te loggen via :
- Http://02.chat.mibbit.com/
- Selecteer als kanaal : irc.anonops.net
- Channel Operation Payback
web proxy :quote:Op woensdag 8 december 2010 20:35 schreef Thieske het volgende:
[..]
Helaas.
Ben ook al aan het klooien geweest met proxies, maar daar ben ik te dom voor geloof ik. :p
Zeg 't maar niet te hardquote:Op woensdag 8 december 2010 20:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet moeilijk met die Tsunami aan wikileaks topics
maar het is weer is want anders dan Wilders topics
Hij bedoeld voor chat niet voor ddosquote:Op woensdag 8 december 2010 20:39 schreef Rivalo het volgende:
Proxy?
Dan vermoord je de proxy ipv dat je attacked.
Ik wil ook niet attacken, alleen het IRC kanaal meelezen. Helaas werkt dat via die link ook niet, er gebeurt niets als ik op de "Go" knop druk.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:39 schreef Rivalo het volgende:
Proxy?
moet ik nu echt bij elke post die ik neerzet een faq er aan toevoegen ?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:39 schreef Rivalo het volgende:
Proxy?
kanaal is register only nuquote:Op woensdag 8 december 2010 20:41 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik wil ook niet attacken, alleen het IRC kanaal meelezen. Helaas werkt dat via die link ook niet, er gebeurt niets als ik op de "Go" knop druk.
Ach, er zijn ergere dingen.
weet alleen niet of dit lukt via mibbit, anders ff mIRC downloadenquote:/msg nickserv register password123 random@fakemailadres.nl
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb alle pincodes van iedereen.Mijnes staat er ook tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Paypal bedoel jequote:Op woensdag 8 december 2010 21:16 schreef Frankz0rz het volgende:
Anon richt zich nu op Visa, over 45 minuten.
In eerste instantie wel ja. Maar het zou niet kloppen als ze wel Mastercard aanpakken en niet Visa terwijl ze hetzelfde hebben gedaan. Dus nu gaan ze eerst voor Visaquote:Op woensdag 8 december 2010 21:19 schreef Thieske het volgende:
Ik lees met die gasten mee inmiddels. Paypal is de volgende als ik ze daar moet geloven. Mastercard.com is weer up.
Ik kon niet connecten, LOIC crashte.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:53 schreef FeestBoek het volgende:
Over 8 minuten VISA
Maar dat gaat niet lukken, 10% van het originele botnet is over.
Nothing to see here, move along
Internet generatie zonder creditcardquote:Op woensdag 8 december 2010 21:17 schreef Ringo het volgende:
Mensen met een creditcard! [ afbeelding ]
Hij ligt er al uit bij mij.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:53 schreef FeestBoek het volgende:
Over 8 minuten VISA
Maar dat gaat niet lukken, 10% van het originele botnet is over.
Nothing to see here, move along
Alsof een Chinees dat iets boeit.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit is echt zeer zware internetcriminaliteit. Reken maar dat Homeland Security er bovenop zit.
Die kunnen niks doenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit is echt zeer zware internetcriminaliteit. Reken maar dat Homeland Security er bovenop zit.
En overheden die het internet willen beteugelen zijn ook niet van het frisse soort. Ik vind de aanvallen wel vermakelijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Zie niet in waarom dir erger is dan censuurquote:Op woensdag 8 december 2010 22:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Schade aanrichten aan Wikileaks omdat dat moest van de VS vind ik een stuk triester. Dat klanten er het slachtoffer van worden vind ik een nadeel, maar MC mag wel doorhebben dat ze zich wel erg hebben laten kennen in dezen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Misschien oud nieuws alquote:***************************************
Aanval MasterCard via Nederland
` De recherche in Nederland is een
grootschalig onderzoek begonnen naar de
cyberaanval op creditcardmaatschappij
MasterCard in de VS.De hackers hebben
bij die aanval gebruikgemaakt van een
Nederlandse server in Haarlem.
De site van Mastercard lag urenlang
plat door de actie,uitgevoerd door
sympathisanten van WikiLeaks.Het gaat
om een wraakactie voor de arrestatie
van WikiLeaks-voorman Assange.
MasterCard is een van de bedrijven die
geen zaken meer met WikiLeaks willen
doen vanwege de publicatie van geheime
Amerikaanse ambtsdocumenten.Inmiddels
is ook de site van Visa gehackt.
Nou, nou, zware internetcriminaliteit. Het is eerder een virtueel protest door de virtuele deur te blokkeren ipv. fysiek voor een gebouw te staan met een bord waar de Amerikanen zo gek op zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Schade aanrichten aan Wikileaks omdat dat moest van de VS vind ik een stuk triester. Dat klanten er het slachtoffer van worden vind ik een nadeel, maar MC mag wel doorhebben dat ze zich wel erg hebben laten kennen in dezen.
Evenals Visa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |