quote:Op zondag 19 december 2010 15:45 schreef joppie_saus het volgende:
LEET ofzo, schijnt een internet fenomeen te zijn, geen idee wat het betekend.
Hier valt het gelukkig mee in vergelijking met vorig jaar. Toen viel er op 17 december 35 cm sneeuw in Groningen, nu ligt er hooguit 10 cm.quote:Op zondag 19 december 2010 17:51 schreef Mathijz het volgende:
Dit weer doet me weer denken aan vorig jaar. Succes voor degene die morgen moeten werken.
In groningen ja, er zijn gebieden nu met 20 á 30 cm.quote:Op zondag 19 december 2010 20:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hier valt het gelukkig mee in vergelijking met vorig jaar. Toen viel er op 17 december 35 cm sneeuw in Groningen, nu ligt er hooguit 10 cm.
Jammer? Lekker makkelijk uren maken tochquote:Op zondag 19 december 2010 21:19 schreef enpe het volgende:
Volgens mij zitten we hier in zuid-oost brabant inmiddels op 20 cm, gelukkig dat ik morgen geen ritjes heb.
Succes!quote:Op zondag 19 december 2010 22:31 schreef enpe het volgende:
Tja van de andere kant had ik het ook niet erg gevonden eigenlijk, beetje sneeuwpret op zijn tijd. Helaas tentamens deze week dus dat worden 0 uren.
Doe je wel voorzichtig?quote:Op maandag 20 december 2010 12:01 schreef MageTwan het volgende:
Ik ben benieuwd, sta beschikbaar voor morgen. Hier ligt intussen zo'n 30-35cm sneeuw, Zuid-Oost Brabant. Vanmiddag maar eens even een leuk driftfilmpje gaan maken, altijd leuk met dit weer
Ik ben ook niet gebeld helaas..maar was te verwachtenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:04 schreef MageTwan het volgende:
En weer niet gebeld voor morgen... al kan het nog wel 25 minuten maar ik ben bang dat ze me weer vergeten... Als ik morgen weer niet wordt gebeld voor overmorgen bel ik ze zelf wel even rond 17.00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |