Hehe, ik heb ook pech ik moet 20 minuten lopen én ik moet of een halfuur eerder aankomen of een half uur later, wat ten kosten gaat van mn slaap!!!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet maandag 40 minuten lopen naar de dichtstbijzijnde bushalte zie ik net
Gelukkig maar 1 ritje, moet tussen 13.00 en 15.00 in Vlissingen zijn vanuit Rotterdam.
Gewoon geldigquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Is de ov-kaart de komende 2 weken gewoon geldig? ( Behalve op feestdagen natuurlijk.)
Volgens mij was er eens een aflevering van 'Blik op de weg' of zo'n soort programma dat daar ook regels voor zijn waar ie moet hangen. Die hoogte die jij daar hebt was niet goed omdat ie dan je zicht belemmert. Nu weet ik niet of ze daar streng op controleren en ik wil ook niet de betweter zijn, dus daar niet van.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:55 schreef Jorian29 het volgende:
Die tomtom hangt wel verrekte hoog vind ik :p
Ik heb em altijd linksonderin hangen. Geen last van, en altijd 'bereikbaar'
Wow ff serious? tis een golf en geen audi? damn ik ben echt een sukkel...quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:01 schreef Obama het volgende:
@ Keuzer
Wel van de VAG maar het is een golf 6 variant.
@ Jorian29
Haha, tjsah het is een gewoonte, linksonderin gaat moeilijk met een oplader.
Dat geloof ik ook wel, zag een tijdje terug op hyves foto's van EW bedrijfsuitjes naar Stockholm en Praag, zoiets heb ik in ieder geval nog nooit meegemaakt bij een werkgever van mequote:
Maar dát is wel chill!quote:Op zondag 19 december 2010 13:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarschijnlijk heb ik geluk morgen in Vlissingen. Ik moet eigenlijk 40 minuten lopen naar het dichtstbijzijnde OV. Maar wat blijkt? Ik moet naast het bedrijf zijn waar tot voor kort m'n pa werkteDus toen hij dat hoorde zei hij: ik bel wel even iemand of die je weg kan brengen naar die bushalte
Chromen ringetjes om het roostertje links en de kleur van de letters bij audi is meestal rood (en wit), en niet helemaal wit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:03 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Wow ff serious? tis een golf en geen audi? damn ik ben echt een sukkel...
13:37quote:Op zondag 19 december 2010 14:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Chromen ringetjes om het roostertje links en de kleur van de letters bij audi is meestal rood (en wit), en niet helemaal wit.
Overigens leuk tijdstip op dat plaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |