Gatsie moet ik weer registerenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:22 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Even inloggen bij XDA en dan deze.
Doe nu maar want ik denk dat je daar wel meer gaat komen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:38 schreef Chandler het volgende:
[..]
Gatsie moet ik weer registerenis er geen alternatieve url?
PS ook gelukkig nieuwjaar voor jullie
Zwak punt dus blijkbaar. Hopelijk komt het niet vaker voor, want om nu elke 2 maanden zo'n ¤ 31,- uit te geven aan een batterycover vind ik te veel van het goede,quote:
Gewoon dat glaasje eruit drukken. Veel betere foto'squote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zwak punt dus blijkbaar. Hopelijk komt het niet vaker voor, want om nu elke 2 maanden zo'n ¤ 31,- uit te geven aan een batterycover vind ik te veel van het goede,
In Twidroid rechtsonder op de 3 puntjes tikken, in dat scherm naar beneden scrollen en tik op de onderste rij Instellingen. Ik neem aan dat je dit menu bedoeld.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:36 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand enig idee hoe ik in de settings van Twidroid kom? Ik vind dat toch de beste Twitterapplicatie, kon eerst gewoon de achtergrondkleuren en updateinterval veranderen maar kan nu met geen mogelijkheid de settings meer vinden??
Iemand enig idee waar ze verstopt zitten?
Ga naar Homescreen, menu, instellingen, Verbinden met PC, Standaardverbindingstype. Als deze op Usb-tethering staat, zou dit het probleem kunnen zijn. Zeker weten doe ik het niet, want ik heb zelf het probleem nooit gehad (gebruik ook standaard wireless verbinding).quote:Op maandag 3 januari 2011 15:37 schreef Fenomeno het volgende:
Hallo,
Ik heb sinds kort ook een desire, werkt allemaal goed alleen een probleempje: Als ik mijn desire via usb aan m'n pc hang, heb ik via de pc geen wireless verbinding met internet meer. De computer geeft aan dat de fout bij de netwerkadapter zit.
Iemand ook dit probleem gehad en eventueel verholpen?
Staat op alleen opladen dus dat is het niet, kon er verder op internet ook niks vinden van mensen met dezelfde problemenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:07 schreef Tim21 het volgende:
[..]
Ga naar Homescreen, menu, instellingen, Verbinden met PC, Standaardverbindingstype. Als deze op Usb-tethering staat, zou dit het probleem kunnen zijn. Zeker weten doe ik het niet, want ik heb zelf het probleem nooit gehad (gebruik ook standaard wireless verbinding).
Mooiquote:Op maandag 3 januari 2011 18:18 schreef Rijstkoker het volgende:
Iemand Xtralogic Remote Desktop Client uitgeprobeerd?
edit:
Ik heb PhoneMyPc gedownload schijnt een makkelijker programma te zijn.
Oke dit is echt gruwelijk, ik kan dus via mijn telefoon alles doen op mijn laptop.
Nee dat was niet compatibel ofzo.. Mark Moons van HTC Benelux heeft ooit in een tweet aangegeven dat 't er niet voor de gewone Desire zal komen.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:18 schreef Fendy het volgende:
Weet iemand hier of www.htcsense.com ook voor de Desire komt? Momenteel is het er alleen voor de Z en HD
Bummer, alleen de find my phone functie leek me al handig, voor als ie gejat wordt bv...quote:Op maandag 3 januari 2011 21:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee dat was niet compatibel ofzo.. Mark Moons van HTC Benelux heeft ooit in een tweet aangegeven dat 't er niet voor de gewone Desire zal komen.
Cool, daar moet ik ook maar 'ns naar kijken, gaat waarschijnlijk niet werken bij mij:quote:Op maandag 3 januari 2011 18:18 schreef Rijstkoker het volgende:
Iemand Xtralogic Remote Desktop Client uitgeprobeerd?
edit:
Ik heb PhoneMyPc gedownload schijnt een makkelijker programma te zijn.
Oke dit is echt gruwelijk, ik kan dus via mijn telefoon alles doen op mijn laptop.
Daar zijn wel wat alternatieven voor hoor..quote:Op maandag 3 januari 2011 21:20 schreef Fendy het volgende:
[..]
Bummer, alleen de find my phone functie leek me al handig, voor als ie gejat wordt bv...
Ah nice!quote:Op maandag 3 januari 2011 21:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Daar zijn wel wat alternatieven voor hoor..
http://www.appbrain.com/app/find-my-phone/com.mango.findmyphone
http://www.appbrain.com/a(...)nfc6.wheresmyandroid
https://www.trackandprotect.com/ (betaald)
Ik haal gemiddeld 17 down, 6 up ofzo. Mijn verbinding is bekabeld 120/10quote:Op maandag 3 januari 2011 22:04 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat is de max. snelheid om met je desire via wi-fi te internetten/downloaden?
Bekabeld? Via USB?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:29 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik haal gemiddeld 17 down, 6 up ofzo. Mijn verbinding is bekabeld 120/10
Ik heb mijn tel dus ook geroot en daarbij een partitie van mijn geheugenkaart vrij gemaakt om te gebruiken als intern geheugen. Misschien als je kan moet je jezelf daarin verdiepen.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:21 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Cool, daar moet ik ook maar 'ns naar kijken, gaat waarschijnlijk niet werken bij mij:
Wilde vandaag een sms versturen (tja, dat doe je ook wel 'ns), zegt ie:
"Waarschuwing, Kan de berichten niet beheren omdat het geheugen vol is. Verwijder gegevens van andere applicaties om meer ruiimte te maken".
Kan dus niet eens sms-berichten lezen, laat staan versturen.
Zoveelste frustratie met intern geheugen, kunnen ze die niet gewoon een stuk groter maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |