Nee, ook niet na het vernieuwen van de contactenlijst.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:47 schreef Fendy het volgende:
Hmz, sinds de (zoveelste) update van Whatsapp zie ik geen contacten meer staan maar nummers, meer mensen last van?
Hmz, dat kan ik ook niet, komt ie uit bij "deel met je vrienden blabla"quote:Op woensdag 29 december 2010 16:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ook niet na het vernieuwen van de contactenlijst.
K-9 mail. Ondersteunt ook Push, en HTML mailsquote:Op woensdag 29 december 2010 19:57 schreef Darkzell het volgende:
Welk email programma gebruiken jullie? Ik heb op dit moment Email Google (volgens mij heet ie zo) maar dat is eigenlijk voornamelijk omdat ie push email ondersteund voor Hotmail, daar kreeg ik hem iig op ingesteld. Maar weet eigenlijk verder niet of er betere Email apps zijn, die ik nu gebruik heeft ook geen html ondersteuning helaas.
Geen idee, maar ik zou het sowieso bij de originele batterijen houdenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:01 schreef marcel-o het volgende:
ga ik hier wat aan hebben?http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41891
mn foon wordt er wel 2x zo dik van denk ik
Ik krijg K-9 Mail alleen niet op push ingesteld voor Hotmail.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
K-9 mail. Ondersteunt ook Push, en HTML mails
Nee. Imitatiebatterijen moet je nooit aan beginnen. Dat is echt rommelquote:Op woensdag 29 december 2010 23:01 schreef marcel-o het volgende:
ga ik hier wat aan hebben?http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41891
mn foon wordt er wel 2x zo dik van denk ik
De twee namaak accu's wat ik had voor m'n HTC Diamond waren anders een stuk beter dan het origineelquote:Op donderdag 30 december 2010 09:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee. Imitatiebatterijen moet je nooit aan beginnen. Dat is echt rommel
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:32 schreef Juup© het volgende:
Wazig.
Maak net een foto en zie dat deze enorm wazig is. Blijkt er een scheurtje in het hakkietakkieglas te zitten van de battery cover. Ondanks de case-mate is er blijkbaar toch iets op het glaasje terecht gekomen zodat het kon scheuren.
Maar een nieuwe cover besteld.
apps2sdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:23 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Kan iemand even de link naar de Swype download posten?
En kan ik op één of andere manier kiezen om apps meteen naar de SD kaart te schrijven? Het telefoongeheugen is bijna vol...
same here, net een nieuwe binnenquote:
Even inloggen bij XDA en dan deze.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:26 schreef Chandler het volgende:
Ik heb nu ook een HTC desire en die bevalt mij zeer goed, alleen kan ik geen skipbo vinden in de market terwijl die er eerst volgens anderen wel instond? anyone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |