Volgens de reclames klopt dat inderdaad. RTL5 spoilert wel onwijs met hun reclames. Veel te veel key-moments die je eigenlijk gewoon tijdens het kijken pas moet ervaren.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:18 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Als ik de omschrijving in de gids lees zijn ze morgen bij de seizoensfinale van het eerste seizoen.
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]Neeee, wie heeft dat nou weer verzonnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
echt![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon even downloadenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:26 schreef Moira. het volgende:
Ik sluit me maar aan bij dit topic dan
Ik ga zo aflevering 5 van seizoen 2 kijken.
Blijf lekker via internet kijken, laat die TV maar zitten dan. Dat vergeet ik toch altijd
Ja kan wel inderdaad. Ik dacht eerst dat je ze allemaal via youtube bekeekquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb ze ook. t/m 10. 11 komt pas 7 februari toch?
Volgens mij zijn ze niet eens op youtube.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja kan wel inderdaad. Ik dacht eerst dat je ze allemaal via youtube bekeek
quote:
Met een gemiddelde internetsnelheid 500 kp/s doe je er iets meer dan 10 minuten hequote:Op woensdag 19 januari 2011 00:17 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]waar? Bij mij duurt iets van 20 minuten downloaden al even zolang
Piraterij is een misdrijf!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze niet eens op youtube.
Maar je hebt ook streamingsites waar alles opstaat, daarop kun je ook kijken.
Maar dat soort sites vind ik vet irritant. Downloaden ftw
(Noemde 't voor het gemak maar even 'via internet kijken', voor er allemaal moraalridders komen met "PIRATERIJ IS EEN MISDRIJF" )
Ghehe, eenschquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:11 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Piraterij is een misdrijf!!![]()
![]()
Stomme lui op hun bootjes. Downloaden is wel ok verder![]()
Die quote ik even. Omdat het kan.quote:
Superbowl aflevering, dus ik neem aan dat het met de Superbowl wordt uitgezondenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die quote ik even. Omdat het kan.
Hervat 6 februari het lopende seizoen? Da's op een zondag, hoe kan dat. Glee is toch altijd op Dinsdag in de US (woensdag te downloaden in NL)?
Ik lees overal dat hij juist niet in Glee zou komen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:48 schreef wieksel het volgende:
vandaag in boulevard, John Travolta komt int nieuwe seizoen!!!
Gelukkig weet Albert in boulevard altijd meer dan de rest van de wereldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:48 schreef wieksel het volgende:
Jup. Volgens wikipedia komt op 6 februari tijdens de Superbowl de episode "Thriller", op 8 februari (dus gewoon weer dinsdag) "Silly Lovesongs" en vervolgens weer op 15 februari "Comeback".quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:21 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Superbowl aflevering, dus ik neem aan dat het met de Superbowl wordt uitgezondenen dan de dinsdag erop weer.
Geen idee, maar vraag het even hier [ NL ] #2 Glee : Awesome.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:45 schreef Poetjuh87 het volgende:
Weet iemand of de aflevering van vandaag nog herhaald wordt op tv?
En zo ja, wanneer?
Ben het vergeten te kijken :S
Bron: http://www.tvline.com/201(...)kings-of-leon-slash/quote:Glee Boss Ryan Murphy Blasts Kings Of Leon, Slash for Snubbing Show
By: Matt Webb Mitovich
Glee creator Ryan Murphy has two choice words for one of the bands that has kept their music off the Fox hit and they aren't "Forget You."
"F you, Kings of Leon," Murphy says, recalling how the Grammy-winning rockers denied Glee's request to cover "Use Somebody."
"They're self-centered aholes, and they missed the big picture," Murphy continues, speaking to The Hollywood Reporter. "They missed that a 7-year-old kid can see someone close to their age singing a Kings of Leon song, which will maybe make them want to join a glee club or pick up a musical instrument. You can make fun of Glee all you want, but at its heart, what we really do is turn kids on to music."
Kings of Leon frontman Caleb Followill responded, "This was never meant as a slap in the face to Glee or to music education or to fans of the show. We just said no to a license for a TV show, which we do a lot."
Murphy also took Guns N' Roses guitarist Slash to task for comments he made in a recent interview. "Glee is worse than Grease and Grease is bad enough," Slash told EW. "Actually, I look at Grease now and think: Between High School Musical and Glee, Grease was a brilliant work of art."
Murphy's take: "Usually I find that people who make those comments, their careers are over; they're uneducated and quite stupid."
Waar dan?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar dan?
Ik geloof dat iedereen hier alle bestaande afleveringen al heeft gezien hoor.
Dit is 't US topic hè?
Dit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:48 schreef wieksel het volgende:
En je spoilt episode-titels. Met jequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jup. Volgens wikipedia komt op 6 februari tijdens de Superbowl de episode "Thriller", op 8 februari (dus gewoon weer dinsdag) "Silly Lovesongs" en vervolgens weer op 15 februari "Comeback".
Kan echt niet wachten joh!
Ik heb in 1 week alle afleveringen gezien (van de pilot van season 1 tot "A very glee christmas")
Dus moet echt even afkicken
quote:
Mijn nieuwtje made the frontpagequote:
Beetje? Wat een kneusquote:
Namen van acteurs en afleveringen verklappen toch nog helemaal niks over de loop van het verhaal en de verhaallijnen van de personages?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Dit.
[..]
En je spoilt episode-titels. Met je,
.
[..]
[..]
Mijn nieuwtje made the frontpage.
Wat Catwoman zegt inderdaad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Dit.
[..]
En je spoilt episode-titels. Met je,
.
[..]
[..]
Mijn nieuwtje made the frontpage.
Aww, wat naïefquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niemand heeft de upcoming episodes gezien, dus hoe de fuck kun je daar over spoileren?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als titels en gastrollen open en bloot over heel het web en TV verkondigd worden, moet je niet gaan huilen als er íéts over wordt gezegd in een topic op een of ander forum.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aww, wat naïef.
Blijkbaar ben je niet bekend met het TVR-regime. Prima, maar doe dan niet zo betweterig. Alle nieuwtjes over komende afleveringen zijn spoilers, dus ook titels en gastrollen.
Een spoiler heeft natuurlijk ook een bron.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat Catwoman zegt inderdaad.
Spoiler houdt meer in dat men verhaallijnen verklapt of wat er gaat gebeuren in de volgende episodes, waarvan de kans groot is dat eventuele lezers die aflevering nog niet hebben gezien.
Dat ze ergens op TV zeggen dat John Travolta komt is gewoon kijkertjes trekken, en het is publiekelijk bekend gemaakt waardoor iedereen dat kan lezen. Je verteld het niet zélf, het is al door een ander verteld. Dus geen spoiler.
Ook namen van de 3 volgende episodes zijn al bekend, en die hebben verder vrij weinig met de inhoud te maken (van de aflevering kun je misschien wel de titel afleiden, maar niet van de titel afleiden wat er in de aflevering gebeurd). Dus geen spoiler.
Ehm, neequote:Niemand heeft de upcoming episodes gezien, dus hoe de fuck kun je daar over spoileren?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En preview van de liedjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een paar nachtjes slapen!![]()
Laten we dan allemaal tegen de producers van Glee protesteren dat ze een maand voor de release al de episode titels en gastrollen verklappen!!1quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:40 schreef Tegan het volgende:
Ik vind de spoiler dat de afleveringnaam "Thriller" is wel erg. Net als dat Travolta meedoet. De afleveringstitel "A Very Glee Christmas" verklapt natuurlijk een stuk minder. Komende gastrollen en komende afleveringnamen zijn gewoon spoilers.
[ afbeelding ].
Wat een gedramaqueen inderdaad.:')quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
nou, wat een problemen zeg.. Egypte is er niets bij
Nog een weekje![]()
Da's idd echt leuk!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wat een gedramaqueen inderdaad.:')
Kan echt niet wachten op de volgende aflevering! En dan ook nog eens twee episodes binnen drie dagen.
Liever dat dan twee maanden geen Glee zoals we nu bijna achter de rug hebbenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's idd echt leuk!
Alleen jammer dat je daarna wél weer een hele week moet wachten
Of je zet spoilers gewoon in een spoiler-tag. Zomaar een idee.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Laten we dan allemaal tegen de producers van Glee protesteren dat ze een maand voor de release al de episode titels en gastrollen verklappen!!1![]()
Of je piept niet zoquote:Op zondag 30 januari 2011 16:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Of je zet spoilers gewoon in een spoiler-tag. Zomaar een idee.
Als het geen spoilers zijn hoeft het dus niet in tags.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:09 schreef Tegan het volgende:
Het is gewoon een universele regel in dit subforum dat spoilers in tags moeten. En over de afleveringen praten doe ik hier. Spoilers horen in tags. De rest kan open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Snap je het nou nog niet. Spoilers bestaan ook over nog uit te zenden afleveringen. Dat is het hele puntquote:Op zondag 30 januari 2011 17:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het geen spoilers zijn hoeft het dus niet in tags.
Niemand heeft de nieuwe afleveringen gezien dus niemand kan daarover spoileren.
Voor de rest moet je dus bij de Glee-producers en PR afdeling zijn. Huilie.
Als je iets randoms googled op "Glee" kom je ook al die episodenamen tegen. Ik heb die niet vrijgegeven hoor, dat heeft Glee zélf gedaan. Jij geeft nu dus mij de schuld omdat ik iets 'verpest' (quote:Op zondag 30 januari 2011 17:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Snap je het nou nog niet. Spoilers bestaan ook over nog uit te zenden afleveringen. Dat is het hele punt. Zoals bv. dat ze Thriller gaan zingen (bedankt nog dat je dat spoilde voor me), en dat Travolta komt.
Was het zo moeilijk om dat in een spoiler-tag te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Denk je niet dat ik dat dus ook niet doequote:Op zondag 30 januari 2011 17:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je iets randoms googled op "Glee" kom je ook al die episodenamen tegen. Ik heb die niet vrijgegeven hoor, dat heeft Glee zélf gedaan. Jij geeft nu dus mij de schuld omdat ik iets 'verpest' () voor je wat je anders wel ergens anders had kunnen lezen, en iets wat iemand anders al ergens anders open en bloot kenbaar heeft gemaakt.
Het heeft de aflevering gespoild voor me idd. Bedorven/verpest. Ik vind het leuk om verrast te worden over wat ze gaan zingen. En dat heb je me ontnomen, bedankt.quote:Zou je nu die aflevering niet meer met plezier kunnen kijken dan? Omdat je nu weet dat één van de afleveringen Thriller heet?
Dat doe ik dus ook niet met die reden die ik hierboven gaf.quote:En als jij op hetzelfde moment naar Kwalbert had gekeken op Boulevard had je ook al geweten dat Travolta komt. Ik wist het niet, ik las het hier.
Jij vind spoilers niet erg, ik wel.quote:Maar het boeit me geen tiet, aangezien ik toch niet weet wannéér hij komt, en wat hij gaat doen.
Dit heeft hier totaal niets mee te maken?quote:Bovendien worden spoilers vaak misbruikt voor 'gewone informatie' dus jij gaat me niet vertellen dat als iemand een spoilertag in een post heeft staan (zoals motorbloempje hierboven) jij er niet op gaat klikken.
Nee.quote:Wat maak jij een ontzettend groot probleem om níéts zeg..
Maar goed. Klaar nou, oke? Ga maar ergens anders huilen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:41 schreef Moira. het volgende:
Even uittesten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker kinderachtig zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 0% gewijzigd door Tegan op 30-01-2011 17:52:21 ]
Tering, wat ben jíj ontzettend kansloos zegquote:Op zondag 30 januari 2011 17:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Denk je niet dat ik dat dus ook niet doe. Hier bestaat de regel, spoilers in spoiler-tags dus hier zou ik gewoon moeten kunnen lezen.
[..]
Het heeft de aflevering gespoild voor me idd. Bedorven/verpest. Ik vind het leuk om verrast te worden over wat ze gaan zingen. En dat heb je me ontnomen, bedankt.
[..]
Dat doe ik dus ook niet met die reden die ik hierboven gaf.
[..]
Jij vind spoilers niet erg, ik wel.
[..]
Dit heeft hier totaal niets mee te maken?
[..]
Nee.
[..]
Lekker kinderachtig zeg.
quote:Spoilers...hoe ga je daarmee om in dit forum?
Fok! heeft spoiler-tags die je kunt gebruiken om spoilers te posten zonder dat ze meteen zichtbaar zijn voor de lezers van het topic waarin je ze plaatst.
Typ voordat je een spoiler plaatst spoiler tussen vierkante haken en typ /spoiler tussen vierkante haken erna. Er ontstaat dan een geel vlak. Als je dit vlak met je muis selecteert, zie je de tekst die eronder staat.
Op deze manier kan iedereen zelf kiezen of ze een bepaalde spoiler wel of niet willen zien.
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:06 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind dit spoilerdrama eigenlijk vermakelijker dan de serie de laatste paar afleveringen geweest is.
Sowieso dat Kurt wel weer terug komt naar McKinley.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Snap dat er een grens is met spoilers die je hier kan gaan plaatsen maar moeilijk doen over het per ongeluk lezen van 1 aflevering-naam?
En verder OT : Ik kijk uit naar het vervolg van de Kurt verhaallijn en de Rachel/Finn stuff
Lol, there's something you didn't expectquote:Op zondag 30 januari 2011 19:01 schreef Melochan het volgende:
Mike Chang heet in het echt Harry en is geboren op Costa Rica en z'n eerste taal is Spaans *shock*
costa rica is geen eiland heurquote:Op zondag 30 januari 2011 19:01 schreef Melochan het volgende:
Mike Chang heet in het echt Harry en is geboren op Costa Rica en z'n eerste taal is Spaans *shock*
hahahaquote:Op zondag 30 januari 2011 19:50 schreef Melochan het volgende:
[..]
Sorry heur
Maar idd, die zag ik niet aankomen.
Woow, dan loop je zelfs achter met Nederlandquote:Op zondag 30 januari 2011 20:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Kan niet wachten tot ik eindelijk bij ben, vanavond S1 finale kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ik heb 't ook niet vanaf het begin in NL gevolgd hoor. Ik moest telkens werken en het leek me een leuke serie. Dus de hele shitload gedownload en binnen een week alle afleveringen gezienquote:Op zondag 30 januari 2011 21:04 schreef Tazmaniac het volgende:
I know, maar ik word er een beetje gek van dat ik niet mee kan praten
Zie alle reacties van jullie op episodes van S1 and it makes me wanna join the party
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
pas maar op hoor, dit topic staat vol spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Ghehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
NSFW en "What has been seen.." plaatjesquote:Op zondag 30 januari 2011 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
idd nog een goede reden tegen spoilers: mensen die mobiel FOK!ken kunnen ze nu niet lezen
spoilers zijn wel handig bij NSFW plaatjes, overigens.. zouden dus eigenlijk NSFW tags moeten zijn
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ghehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn wat eerder ook al is gezegd, dit topic is vermakelijker dan de laatste afleveringen van Glee![]()
![]()
*Pakt popcorn*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
En terecht.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:31 schreef Melochan het volgende:
Omg hou alsjeblieft met die spoilers, dit topic is niet te lezen op m'n telefoon/iPad
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:21 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Damn wat eerder ook al is gezegd, dit topic is vermakelijker dan de laatste afleveringen van Glee![]()
![]()
*Pakt popcorn*(even geen spoilertag voor MelochanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Ghehe jaOf gewoon überhaupt een anti-spoiler protest opstarten
Die dingen hebben geen enkele zin, want voordat je de spoiler opent weet je niet of het iets is wat je wél of níét wilt weten, of misschien wat je al weet. Uit nieuwsgierigheid klik je er sowieso op, en als er dan iets staat wat je níét wilt weten is het al te laat
Nog 6 daagjes
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
(even geen spoilertag voor Melochan)
Die dingen hebben geen enkele zin, want voordat je de spoiler opent weet je niet of het iets is wat je wél of níét wilt weten, of misschien wat je al weet. Uit nieuwsgierigheid klik je er sowieso op, en als er dan iets staat wat je níét wilt weten is het al te laat
Nog 6 daagjes
SPOILER: info over spoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan zou je bijvoorbeeld de spoilers over cast kunnen overslaan als iedereen die een titel zou geven (als je dat niet wil weten dus) en spoilers als previews wel aan kunnen klikken ofzo.SPOILER: castOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: previewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]SPOILER: info over spoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan zou je bijvoorbeeld de spoilers over cast kunnen overslaan als iedereen die een titel zou geven (als je dat niet wil weten dus) en spoilers als previews wel aan kunnen klikken ofzo.SPOILER: castOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, wist ik nietSPOILER: previewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thanks
Maar volgens mij doet echt bijna niemand dat
Fuck the EBU.![]()
Nee weet ik. Maar in theorie zou het kunnen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, wist ik nietthanks
Maar volgens mij doet echt bijna niemand dat![]()
![]()
Dit dusquote:Op maandag 31 januari 2011 16:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
(even geen spoilertag voor Melochan)
Nog 6 daagjesmaar ik heb nu alle spoilers gelezen door ze te quoten en dan lezen
wel een gedoe, maar heb me absoluut kapot gelachen
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef motorbloempje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niemand die de spoof van de Glee cast ontdekte tijdens de Britney epsiode?
Heb het topic vluchtig gelezen maar kon niemand vinden die er wat over zei
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Heb er niets over gezegd, maar het is me wel opgevallen jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Niemand die de spoof van de Glee cast ontdekte tijdens de Britney epsiode?
Heb het topic vluchtig gelezen maar kon niemand vinden die er wat over zei
Fuck the EBU.![]()
Zo awesome!! "Is this real life?"
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
![]()
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.![]()
HahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan te bedenken dat ie als bijna 29jarige een tiener speelt..."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
HahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet wachten!! Nog 2 daagjes![]()
(eigenlijk 3 want dan staatie online)Fuck the EBU.![]()
![]()
!!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.![]()
Ik vind dat filmpje echt heel suf eigenlijkHoop dat de aflevering leuker is!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
Ik was het wel eens met Sue inderdaad. "I'm bored."quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:12 schreef Merel het volgende:
Ik vind dat filmpje echt heel suf eigenlijkHoop dat de aflevering leuker is!
♥ scars make us who we are ♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: