abonnement Unibet Coolblue
pi_92082847
quote:
16s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 11:36 schreef Moira. het volgende:

[..]

Laten we dan allemaal tegen de producers van Glee protesteren dat ze een maand voor de release al de episode titels en gastrollen verklappen!!1 :o :(
Of je zet spoilers gewoon in een spoiler-tag. Zomaar een idee.
pi_92084583
quote:
3s.gif Op zondag 30 januari 2011 16:28 schreef Tegan het volgende:

[..]

Of je zet spoilers gewoon in een spoiler-tag. Zomaar een idee.
Of je piept niet zo :') Jemig, als je niks wilt weten lees je lekker niet mee.

Maar nog maar een paar dagen *O* Heb uit ellende maar alle episodes van S2 weer bekeken, kreeg op een gegeven moment echt afkickverschijnselen :D
pi_92084770
Het is gewoon een universele regel in dit subforum dat spoilers in tags moeten. En over de afleveringen praten doe ik hier. Spoilers horen in tags. De rest kan open.
pi_92084804
Wat een gezeik. Of travolta nou wel of niet meedoet...
  PR en moderator zondag 30 januari 2011 @ 17:18:12 #180
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_92085188
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:09 schreef Tegan het volgende:
Het is gewoon een universele regel in dit subforum dat spoilers in tags moeten. En over de afleveringen praten doe ik hier. Spoilers horen in tags. De rest kan open.
Als het geen spoilers zijn hoeft het dus niet in tags.
Niemand heeft de nieuwe afleveringen gezien dus niemand kan daarover spoileren.

Voor de rest moet je dus bij de Glee-producers en PR afdeling zijn. Huilie.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_92085867
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_92085991
quote:
13s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:18 schreef Moira. het volgende:

[..]

Als het geen spoilers zijn hoeft het dus niet in tags.
Niemand heeft de nieuwe afleveringen gezien dus niemand kan daarover spoileren.

Voor de rest moet je dus bij de Glee-producers en PR afdeling zijn. Huilie.
Snap je het nou nog niet. Spoilers bestaan ook over nog uit te zenden afleveringen. Dat is het hele punt 8)7 . Zoals bv. dat ze Thriller gaan zingen (bedankt nog dat je dat spoilde voor me), en dat Travolta komt.

Was het zo moeilijk om dat in een spoiler-tag te zetten.
  PR en moderator zondag 30 januari 2011 @ 17:39:46 #183
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_92086212
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:34 schreef Tegan het volgende:

[..]

Snap je het nou nog niet. Spoilers bestaan ook over nog uit te zenden afleveringen. Dat is het hele punt 8)7 . Zoals bv. dat ze Thriller gaan zingen (bedankt nog dat je dat spoilde voor me), en dat Travolta komt.

Was het zo moeilijk om dat in een spoiler-tag te zetten.
Als je iets randoms googled op "Glee" kom je ook al die episodenamen tegen. Ik heb die niet vrijgegeven hoor, dat heeft Glee zélf gedaan. Jij geeft nu dus mij de schuld omdat ik iets 'verpest' ( :') ) voor je wat je anders wel ergens anders had kunnen lezen, en iets wat iemand anders al ergens anders open en bloot kenbaar heeft gemaakt. Zou je nu die aflevering niet meer met plezier kunnen kijken dan? Omdat je nu weet dat één van de afleveringen Thriller heet?
En als jij op hetzelfde moment naar Kwalbert had gekeken op Boulevard had je ook al geweten dat Travolta komt. Ik wist het niet, ik las het hier. Maar het boeit me geen tiet, aangezien ik toch niet weet wannéér hij komt, en wat hij gaat doen.
Bovendien worden spoilers vaak misbruikt voor 'gewone informatie' dus jij gaat me niet vertellen dat als iemand een spoilertag in een post heeft staan (zoals motorbloempje hierboven) jij er niet op gaat klikken.

Wat maak jij een ontzettend groot probleem om níéts zeg.. :')
Maar goed. Klaar nou, oke? Ga maar ergens anders huilen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zondag 30 januari 2011 @ 17:41:35 #184
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_92086307
Even uittesten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_92086540
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:39 schreef Moira. het volgende:

[..]

Als je iets randoms googled op "Glee" kom je ook al die episodenamen tegen. Ik heb die niet vrijgegeven hoor, dat heeft Glee zélf gedaan. Jij geeft nu dus mij de schuld omdat ik iets 'verpest' ( :') ) voor je wat je anders wel ergens anders had kunnen lezen, en iets wat iemand anders al ergens anders open en bloot kenbaar heeft gemaakt.
Denk je niet dat ik dat dus ook niet doe :') . Hier bestaat de regel, spoilers in spoiler-tags dus hier zou ik gewoon moeten kunnen lezen.
quote:
Zou je nu die aflevering niet meer met plezier kunnen kijken dan? Omdat je nu weet dat één van de afleveringen Thriller heet?
Het heeft de aflevering gespoild voor me idd. Bedorven/verpest. Ik vind het leuk om verrast te worden over wat ze gaan zingen. En dat heb je me ontnomen, bedankt.
quote:
En als jij op hetzelfde moment naar Kwalbert had gekeken op Boulevard had je ook al geweten dat Travolta komt. Ik wist het niet, ik las het hier.
Dat doe ik dus ook niet met die reden die ik hierboven gaf.
quote:
Maar het boeit me geen tiet, aangezien ik toch niet weet wannéér hij komt, en wat hij gaat doen.
Jij vind spoilers niet erg, ik wel.
quote:
Bovendien worden spoilers vaak misbruikt voor 'gewone informatie' dus jij gaat me niet vertellen dat als iemand een spoilertag in een post heeft staan (zoals motorbloempje hierboven) jij er niet op gaat klikken.
Dit heeft hier totaal niets mee te maken?
quote:
Wat maak jij een ontzettend groot probleem om níéts zeg.. :')
Maar goed. Klaar nou, oke? Ga maar ergens anders huilen.
Nee.
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:41 schreef Moira. het volgende:
Even uittesten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker kinderachtig zeg :z .

[ Bericht 0% gewijzigd door Tegan op 30-01-2011 17:52:21 ]
pi_92086574
Niet om verder te spoileren, maar de episodenaam 'Thriller' bleek niet te kloppen, de echte titel is inmiddels bekend gemaakt en die is anders. Dus wie weet zingen ze ipv Thriller wel 'Ik vlieg met jou naar de regenboog'. O+.

Eén van je spoilers klopt trouwens, Moira :P.
  PR en moderator zondag 30 januari 2011 @ 17:52:47 #187
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_92086816
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:46 schreef Tegan het volgende:

[..]

Denk je niet dat ik dat dus ook niet doe :') . Hier bestaat de regel, spoilers in spoiler-tags dus hier zou ik gewoon moeten kunnen lezen.

[..]

Het heeft de aflevering gespoild voor me idd. Bedorven/verpest. Ik vind het leuk om verrast te worden over wat ze gaan zingen. En dat heb je me ontnomen, bedankt.

[..]

Dat doe ik dus ook niet met die reden die ik hierboven gaf.

[..]

Jij vind spoilers niet erg, ik wel.

[..]

Dit heeft hier totaal niets mee te maken?

[..]

Nee.

[..]

Lekker kinderachtig zeg :z .
Tering, wat ben jíj ontzettend kansloos zeg :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_92086864
Goed argument zeg.
pi_92086975
ik heb geen zin in een topic vol spoilers, ik wil gewoon posten, speculeren en verheugen zonder dat ik allemaal posts open moet klikken :r

als je dat niet wilt open dan lekker zelf een topic voor Glee - na de afleveringen ofzo :')

het gaat over GLEE, in het algemeen, over de serie, het nieuws en andere shit. En als je denkt dat daar dingen in gezegd worden die je nog niet wilt weten, dan :W

:z
Ja doei.
pi_92087090
Speculeren mag ook wel. Spoilers niet.
quote:
Spoilers...hoe ga je daarmee om in dit forum? :?
Fok! heeft spoiler-tags die je kunt gebruiken om spoilers te posten zonder dat ze meteen zichtbaar zijn voor de lezers van het topic waarin je ze plaatst.
Typ voordat je een spoiler plaatst spoiler tussen vierkante haken en typ /spoiler tussen vierkante haken erna. Er ontstaat dan een geel vlak. Als je dit vlak met je muis selecteert, zie je de tekst die eronder staat.
Op deze manier kan iedereen zelf kiezen of ze een bepaalde spoiler wel of niet willen zien.
pi_92087129
en verheugen doe ik gewoon niet in spoilers, klaar :)
Ja doei.
pi_92087139
maargoed, de lol van dit topic is nu sowieso al weg, dus :W
Ja doei.
pi_92087166
Nou, om de sfeer weer wat te verhogen hier.. wie hoopt er nog meer op een rap van O+ Mr. Schue O+ ?
pi_92087286
Ik laat me echt niet wegjagen hoor. Een FTR mod mag er nog wel even op reageren. Verder heb ik alles gezegd wat ik wilde.

Verder ontopic: Glee O+ .
  zondag 30 januari 2011 @ 18:06:23 #195
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_92087443
Ik vind dit spoilerdrama eigenlijk vermakelijker dan de serie de laatste paar afleveringen geweest is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  PR en moderator zondag 30 januari 2011 @ 18:46:58 #196
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_92089381
quote:
10s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:06 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind dit spoilerdrama eigenlijk vermakelijker dan de serie de laatste paar afleveringen geweest is.
:')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 30 januari 2011 @ 18:54:44 #197
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_92089766
Snap dat er een grens is met spoilers die je hier kan gaan plaatsen maar moeilijk doen over het per ongeluk lezen van 1 aflevering-naam?

En verder OT : Ik kijk uit naar het vervolg van de Kurt verhaallijn en de Rachel/Finn stuff
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  PR en moderator zondag 30 januari 2011 @ 18:59:55 #198
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_92090025
quote:
17s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Snap dat er een grens is met spoilers die je hier kan gaan plaatsen maar moeilijk doen over het per ongeluk lezen van 1 aflevering-naam?

En verder OT : Ik kijk uit naar het vervolg van de Kurt verhaallijn en de Rachel/Finn stuff
Sowieso dat Kurt wel weer terug komt naar McKinley.

En dat is géén spoiler, maar een mening, een persoonlijke aanname. :6
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_92090086
Don't Stop, Believing! *O* :s)

Komop jongens, lief doen O+
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_92090127
Mike Chang heet in het echt Harry en is geboren op Costa Rica en z'n eerste taal is Spaans *shock*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')