wind-up bird chroniclesquote:Op woensdag 8 december 2010 19:27 schreef Muck het volgende:
Iemand nog een tip voor een mooi boek dat ik kan gaan lezen?
"De reis van de lege flessen".quote:Op woensdag 8 december 2010 19:27 schreef Muck het volgende:
Iemand nog een tip voor een mooi boek dat ik kan gaan lezen?
dat laatste klinkt goedquote:Op woensdag 8 december 2010 19:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
"De reis van de lege flessen".
En als je een leuk boek zoekt is "Mijn zoon heeft een seksleven en ik lees mijn moeder roodkapje voor" wel leuk.
hey, jij hier?quote:
Heb ik niet digitaalquote:Op woensdag 8 december 2010 19:44 schreef Muck het volgende:
[..]
dat laatste klinkt goed
[..]
hey, jij hier?
checkquote:
Nah, ik heb nu even genoeg te lezenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb ik niet digitaalMaar mag je wel lenen als je wil... Moet ik 'm opsturen?
Pheno dwong me.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:44 schreef Muck het volgende:
[..]
dat laatste klinkt goed
[..]
hey, jij hier?
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:46 schreef Muck het volgende:
Als jullie mij zoeken, ik ben dat ding dat voor dood op de bank ligt![]()
Tip: Deegroller.quote:
Gefeli & have fun!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:57 schreef Trevland het volgende:
Even een hoi van hier uit![]()
en nu verjaardag vieren van mij ma
Gefeliciteerd met je maquote:Op woensdag 8 december 2010 19:57 schreef Trevland het volgende:
Even een hoi van hier uit![]()
en nu verjaardag vieren van mij ma
dat is wel vroegquote:Op woensdag 8 december 2010 20:05 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga lekker nog ff lezen in bed en dan slapenTrusten allen
deegroller gebruiken en hij durft het niet meerquote:
bosquote:
quote:
quote:
picsquote:
Fotoquote:
Ah, hoi, laat de zwitsal maar zitten, zie net dat de drogist waar ik gisteren was 'm vanaf morgen in de aanbieding heeft, dan moeten ze 'm wel hebben, denk ikquote:
Heb je ook een foto van hoe het eerst was?quote:
ja heb ikquote:Op woensdag 8 december 2010 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van hoe het eerst was?
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van hoe het eerst was?
Ik ga voor je duimenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, hoi, laat de zwitsal maar zitten, zie net dat de drogist waar ik gisteren was 'm vanaf morgen in de aanbieding heeft, dan moeten ze 'm wel hebben, denk ik
Pics or it didn't happenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |