abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89691505
quote:
ROTTERDAM - De ANWB geeft een spitsalarm af voor morgenochtend voor de Randstad en het midden van het land wegens sneeuw en gladheid. De verkeersdienst waarschuwt voor een 'ernstige ontwrichting' van het verkeer in de ochtendspits. Automobilisten die de weg opgaan kunnen extreem lange reistijden verwachten, aldus een woordvoerder van de ANWB.

Nederland kan zich wederom op gaan maken voor een koude periode. Vandaag sneeuwt het vooral in het zuidoosten, maar vanavond, vannacht en morgen krijgt het hele land te maken met een nieuwe serie winterse buien, die ons vanaf de Noordzee bereiken.

Automobilisten moeten vanaf vanavond rekening houden met gladde wegen als gevolg van winterse buien. Ook het KNMI waarschuwt dat de ochtendspits opnieuw te maken krijgt met overlast door winterweer. Volgens een woordvoerder van het KNMI kan het op sommige plaatsen spiegelglad worden.

Horrorwinter
De sneeuw die donderdag valt zal door dooi snel zijn verdwenen. Lang duurt de dooiperiode echter niet. De komende dagen wordt het weliswaar even iets minder koud, maar vanaf volgende week slaat de winterkou weer keihard toe.

Het begint allemaal in Duitsland waar metereologen al spreken over een 'horrorwinter', met temperaturen tot -12 graden komende week.

En dat front komt ook naar Nederland. Vanaf begin volgende week komt de temperatuur niet boven de nul graden uit, het wordt alleen maar kouder, om te beginnen met -5 graden volgende week woensdag. (ANP/MV/AK)
AD.nl
Gaan we weer 8)7
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89691643
:( wordt weer langzaam achter dat trage volk jage, als hety kan, vol gas op de linker rijstrook :)
pi_89691675
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_89691940
pi_89692065
Geen last van. Ik knal 'm morgenochtend via de A7 de grens over bij Winschoten. ^O^
pi_89692219
Duimen dat de trein rijdt, dan :P .
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_89692787
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:14 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand heeft ooit beweerd dat je in NL in een t-shirtje buiten kerst kunt gaan vieren :')

Maar goed, zolang 'skeptici' blijven doen alsof je conclusies over het klimaat kunt trekken op basis van een paar dagen vorst weten we wat voor vlees we in de kuip hebben.
pi_89692800
[faalt]
pi_89692867
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:33 schreef Zpottr het volgende:
[faalt]
Zolang mensen "edit" niet van "reageren" kunnen onderscheiden weten we wat voor vlees we in de kuip hebben.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_89693007
Trouwens die horrorwinter in Duitsland valt ook wel mee . Zo rond Keulen en Stuttgart is het het ongeveer hetzelfde weer , het oosten wel flink kouder maar volgens mij is dat redelijk normaal gedurende deze tijd van het jaar dat het daar flink vriest :P
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 8 december 2010 @ 20:45:35 #11
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_89693474
Nou dat wordt elke dag warme chocolademelk, jammer.. :D
pi_89696345
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:34 schreef nostra het volgende:

[..]

Zolang mensen "edit" niet van "reageren" kunnen onderscheiden weten we wat voor vlees we in de kuip hebben.
Ik probeer de merites van React of wat hier ook draait dan ook niet te beargumenteren... simpel.
pi_89702787
Nou jongens vroeg die wekker zetten dan maar
Groetjes, Ezio.
pi_89702969
Ben benieuwd.. Ik zat eraan te denken om, als het morgenochtend echt een grote teringzooi is buiten, de trein te pakken. Maar juist op een dag als morgen is de kans dat je met de NS dezelfde dag nog thuiskomt natuurlijk nihiel.. Zet de wekker maar gewoon wat eerder, en hopen op het beste -O-
  woensdag 8 december 2010 @ 23:46:06 #15
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_89703049
Hier (Houten) nog geen nieuwe sneeuw :P.
pi_89707409
Nergens last van, nou ben ik GVD veel te vroeg, ANWB bedankt!
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 9 december 2010 @ 07:12:19 #17
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_89707415
quote:
8s.gif Op donderdag 9 december 2010 07:09 schreef DroogDok het volgende:
idem!
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2010 @ 08:14:02 #18
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_89707833
quote:
8s.gif Op donderdag 9 december 2010 07:09 schreef DroogDok het volgende:
Ik ben ondertussen ook alweer een tijdje aanwezig, maar wel lekker rustig zonder collega's en telefoon en vanmiddag lekker vroeg naar huis.
Carpe Libertatem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')