Dat doe ik altijd als ik verdrietig ben. Daar word ik instant vrolijk vanquote:Op maandag 3 januari 2011 12:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dan ga ik Alonso maar van de baan af raggen in F1 2010 op de PS3
Staat niet in de "pressrelease"quote:Op maandag 3 januari 2011 14:17 schreef bodylotion het volgende:
Di Montezemolo niet blij met V4-motoren
Boxers en lijnmotoren zijn (ook) al uitgesloten?
http://www.fia.com/en-GB/(...)ges/wmsc-101210.aspxquote:The WMSC approved the introduction of a new specification engine from 2013, underlining the FIAs commitment to improving sustainability and addressing the needs of the automotive industry. Following dialogue with the engine manufacturers and experts in this field, the power units will be four cylinders, 1.6 litre with high pressure gasoline injection up to 500 bar with a maximum of 12,000 rpm.
The engines will deliver a 35% reduction in fuel consumption and will feature extensive energy management and energy recovery systems, while maintaining current levels of performance. In 2013, five engines will be permitted per driver, but each year after that the limit will be four.
Tuurlijk niet ... Wat moet Ferrari nou in de "echte wereld" met 4 pitters?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:17 schreef bodylotion het volgende:
Di Montezemolo niet blij met V4-motoren
Boxers en lijnmotoren zijn (ook) al uitgesloten?
Lijkt me wel. Overigens dat het maar 4 pitjes zijn gaat ook invloed hebben op het geluid hoor, al zouden ze gewoon 18k rpm draaien. Dan nog hoor je duidelijk een 4 cilindergeluid. En dat hoort imo niet in de top motorsport.quote:Ik vind het grootste probleem dat het toerental maar tot 12000 mag, dit zal toch invloed hebben op het geluid
En dan binnen 5 jaar dood of weg uit Europaquote:Op maandag 3 januari 2011 15:54 schreef vosss het volgende:
De Formule 1 moet schreeuwen en janken en zo veel mogelijk brandstof zuipen en stinkende milieuvervuilende slierten achterlaten.![]()
![]()
![]()
Welneee!!!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:29 schreef vosss het volgende:
Met efficiëntie heb ik geen problemen. Met milieubewust wel.
Milieubewuste F1 is zo een beetje hetzelfde als alcoholvrij bier.
Geloof het maar nietquote:Op maandag 3 januari 2011 16:34 schreef Googolplexian het volgende:
Misschien dat door de nieuwe motoren, KERS en minder herrie F1 ook wel weer op Zandvoort mag rijden uiteindelijk!
Dit is dacht ik ook een 4 cylinder:quote:Op maandag 3 januari 2011 16:34 schreef Tarado het volgende:
Dit is een BMW 4 cylinder F2 en maakt nog geen 10.000rpm en heeft 400 pk, dan moet het met het geluid van de nieuwe F1 auto's mee kunnen vallen (hoop ik)
Jij gaat het nog zwaar krijgen als in 2016 de hybride-auto's komen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:25 schreef vosss het volgende:
Het is verdomme geen theekransje met agrobiologisch verantwoorde kaakjes erbij
Het is de Formule 1, de absolute top van de motorsport en dat moet zuipen en stinken en milieubelastend zijn
Zeg ketelbinkie, noem je mij nou ouderwets of hoe moet ik dit opvatten?quote:Zuipen en stinken is nogal ouderwets.
Hybride is een tussen-fase.quote:
Is tegenwoordig echt geen belediging meer, hoor.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeg ketelbinkie, noem je mij nou ouderwets of hoe moet ik dit opvatten?
Hoezo, stink je?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeg ketelbinkie, noem je mij nou ouderwets of hoe moet ik dit opvatten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |